Авторизация
 
 
Регистрация на сайте
Восстановление пароля


Новостные каналы

Item has already been added. Key in dictionary: '

]]>

]]>
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
    ' Key being added: '
    ]]>

    ]]>
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
    '


    Skip Navigation LinksTopTJ.com  →  Новости Таджикистана  → 

    Лента новостей

    08.11.200707:13

    В Душанбе прогремел взрыв. Есть жертвы.

    Автор: Наргис Хамрабаева

    Душанбе. 8 ноября. «Азия-Плюс» - 2 человека погибли и 4 ранены в результате взрыва природного газа произошедшего сегодня в шесть утра в 9 этажном жилом доме столичного  микрорайона Заравшон.

    Как сообщили «АП» в МВД республики, по предварительным данным взрыв произошел в одной из квартир на первом этаже, в результате ЧП  разрушены первые и вторые этажи жилого здания.

    На месте происшествия работает оперативная группа МВД РТ.

    Источник: ИА Азия Плюс
    0.0
    - всего оценок (0)
    - ваша оценка


    Новый комментарий
    Автор Сообщение
    Abdulmajid
    15.11.2007 00:36
    Гость
    IP:NA

    Asalom ba mardumi mehnatkashi Tojkistoni aziz. Mo marduma fakat dar gapzani va gaibati yakdigar monem !!!!, Fojiae ki dar Jumhuri ba  vujud omada in bisior gamangez meboshad . Ammo bo vujudi in mardumi mo boz ham ba beparvogi  va beahmiyati  roh medihand. Chikhele,ki meguyand kur yakbor dar joh aftid navbati digar ehtioyt mekunad. Mardumi mehnatkashi azizi mo  boshad ba in dikat nametihand. In boyad baroi digaron darsi ibrat shuda ba farzandoni khud , ba ahli oilai khud khabardor sozand ,ki doimo ehtiotkor boshand. Boz nisbati makomote ,ki ba taimini gaz saru kor dorand , chunin guftaniam kamtar saloiytro his namoyed!!!!! vazifai khudro akalan 50% ijro namoed!!!!

    Salomat boshed , dar panohi khudo , kadri haiyoti har 1-kas dar dasti khudash  hast !!!!!!

    Karimxon
    11.11.2007 13:47
    Гость
    IP:NA

     

    Салом!!!

    Ба ширкаткунандагон дар ин бахс, сухан он аст, ки мо ба унвони "точикон" шоиста нест, ки то хануз дар хар як аз мушкилот якдигарро айбдор карда ва корамон ба чое кашида шавад, ки "инфичори газро" бар гардани ин махал ва ё ин он махал бор кунем. Айб аст. То кай махалгарои? Бас будагист!

    Ба чои он, агар мушкиле пеш биёд, даст руи дасти якдигар гузошта, барои бартараф шудани он кушиш кунем. Чи хохем ва чи нахохем, акнун бар сарамон хамин хукумат хаст. Бояд рохнамои кунем. Барояш хайрхох бошем.

    Албатта маънои ин сухани ман он нест, ки хар иштибохе, ки аз тарафи хукумат содир мешавад, онро дуруст нишон дихем. Бояд айбашро гуем. На ин ки мушкилро ба тарафи махалгарои кашонем.

    Vahob
    11.11.2007 01:50
    Гость
    IP:NA
    Assalomu aleikum barodaron va xoharoni ahli Islom.Chi heli ,ki mebinam mardum dar Tojikiston mahal parasti mekunand.Hamon jangi barodarkush kifoyat nabud,ki mo to hol 1digarro tanna mekunem.Vakti on rasid,ki mardumi Tojikiston dar tamomi jahon nishon dihad,ki bad az jang maida maida taraki karda istodaem,va 1kjoya boyad vatanro obod kunem.In bad baxteki rui dod boyad dar oyanda takror nashavad va hukumati shahr boyad iloji in masalaro hal karda baroyad.Va dar oxir az xudoi mehrubon duo mekunam,ki guzashtahoro tariki jannat kunad.
    Vahob
    11.11.2007 01:38
    Гость
    IP:NA
    Assalomu aleikum barodaron va xohaharoni ahli islom.Chi heli ki man mebinam mardum to hol dar Tojikiston mahal parasti mekunand,to kai mo 1digarro tanna mekunem.Hamon jangi barodarkush kifoyat nabud,ki to hol mardum tu Kulobi Pomiri e Leninoboti gufta gardem.Vakti on rasid,ki mo sar tamomi jahon nishon dihem ,ki mardumi Tojikiston ruz ba ruz tarakki karda istodaast.Mo boyad 1kjo shuda Tojikistonro obod kunem.Va dar oxir guftanyam ki bar guzashtahoi in falokat duo kunem,xudovandi mehrubon guzashtahoya tariki jannat kuni.Omin
    V.Putin
    10.11.2007 22:10
    Гость
    IP:NA
    snachala otsosi Emomchik
    Емомалии Рахмон
    10.11.2007 18:20
    Гость
    IP:NA
    БЕРЕГИТЕ СЕБЯ МОЙ НАРОД!!! 
    Frankinshteyn
    10.11.2007 11:35
    Гость
    IP:NA
    Da jiviti vi mirno dangara kulob chto podelaesh takova sudba TAdjikistana 70 let pravili sever teper chered yuga unas samoe glavnoe mir i spokoysvie eto samoi glavnoe i nashi deti neurayut za koska xleba . Slava Allohu i dla togo chtobi  stat nanogi nujno terpenie a nashe provitelstvo xot vso poushi korunpirovaniy no chtota delayut narod poka jivet.  
    nekruz
    10.11.2007 02:54
    Гость
    IP:NA
    khudovand joi hamon murdagihora jannat kunad!!!
    Чамшед
    09.11.2007 22:11
    Гость
    IP:NA
    Рахмат кунад худованд он ду мурдаро...
    таджик
    09.11.2007 17:00
    Гость
    IP:NA
    TAMERLANE09.11.2007 11:39
    Узблядь киш отсюда!Мы свои проблемы без вас узблядевь порешим!Твар !
    TAMERLANE
    09.11.2007 11:39
    Гость
    IP:NA
    NAVERNO KVARTIRA PRISHLA NA GERU
    hamrokhon
    09.11.2007 03:56
    Гость
    IP:NA

    joi guzashtagoini hamon khonadona tariki rahmat va shoistai janat kunad, barodaron bajoi yak digara  dastgiri va hurmat kardani kori tojik mardum tanqid ba gapoi behuda zadan hast.

    (GAPOI BEHUDA CHI DARKOR? TU KULOBI TU DANGARAGI TU KUJOII BOSHI NABOSHI DAR SARZAMINI TOJIKISTON ZINDAGI DORI TOJIK HASTI, VA SHUKR KUN KI DAVLATI TENJ HAST, JANG VA BARODAR KUSHI TAMOM SHUD. KORI MO TOJIKO MUHTARAM JANOBI OLIRA TANKID KARDAN HAST, SHUMO FIKR NAMEKUNED KI ODAMOI KI GIRDI ATROFASH ODAMOI KHUB NESTAND? DAVLATDORI KORI OSON NEST BARODARON, SHUMO SARFAROI YAK DARSKHONI NAMESHAVED

    BOZ GAPOI BEHUDA MEZANED.

    BAROI GUZASHTAGONI HAMON DARGOH DUO KUNED.

    bO EHTIROM HAMROKHON

    Yak gap
    09.11.2007 01:46
    Гость
    IP:NA
    boj ai yakjoi ma hub shidestaiiii yak narhora bin tailok ai kjo mardum uka summ dora i raiisi kolhozz hamara riddd dafsshaaa bra hamu kolhozuttt tailok. Boj chashmora kalon bksho tailok
    DON
    09.11.2007 01:16
    Гость
    IP:NA
    Hama dangaragi Kulobixoram gum kardestan
    DON
    09.11.2007 01:15
    Гость
    IP:NA
    Joshon jannat shava. BOJ bratan yagom gram xub nashidestasy brat hama Dangaa shidestay.
    Азизбек
    09.11.2007 00:52
    Гость
    IP:NA
    ЗДРАВСТВУЙТЕ.  должен заметить ,что  люди не виноваты в случившемся. То-что изложено выше(балони газущ вайронай.  Бояд дар тамоми хонахои баландошёна, ки мардум дар истифодаи гази табии эхтиётро риоят намекунанд, пешгири ба амал ояд.) Люди вынуждены жить в таких условиях. А винить нужно не посредственно тех ,кто довел наш народ до этого, у выше поставленых чинов точно не что не взорветсья.!!!! С увжением Азизбек. 
    boj
    08.11.2007 21:33
    Гость
    IP:NA
    Joyashon Jannat shavad. Shukr bgen barodaro, bsyor tanna naknen. Hayot xub shudestay. Insholloh hamash xub meshavad...
    khovaling@tj
    08.11.2007 21:02
    Гость
    IP:NA
    салом бахамаи шумо
    Krasavica Tj
    08.11.2007 20:16
    Гость
    IP:NA
    Budte ostarojni!
    Таджик
    08.11.2007 17:08
    Гость
    IP:NA
    NeMaTuLLo IN USA08.11.2007 11:56
    Ту бо ин бесаводияать чи хел ба США рафти?е инки фарзанди як Говсувори вазифадори?Акалан бо забони тоззаи точики харф зада наметавонад шарманда!... Пешравиро аз худат сар кун бесавод!
     
    1
     
     

    Обсуждение в Facebook:




    Главные новости

    06.1209:18Эмомали Рахмон обратится с посланием парламенту Таджикистана до нового года
    06.1208:12«Запасного аэродрома» не будет. О запрете на двойное гражданство
    06.1206:54«Песни Абдула»: таджикский мигрант глазами российского режиссера
    05.1220:22Чего ожидает Душанбе от нового лидера Узбекистана?
    05.1219:14Путин озадачил правительство законом об адаптации мигрантов(1)


    Самое обсуждаемое

    05.1211:34Таджикистан перейдет на 12-летнее образование в 2020 году(3)
    05.1219:14Путин озадачил правительство законом об адаптации мигрантов(1)
    05.1211:31Китайская энергетическая строительная корпорация заинтересована в сотрудничестве с Таджикистаном(1)



    (C) 2001-2016 TopTJ.com

    TopTJ.com - Новости Таджикистана
    00:00:00