Авторизация
 
 
Регистрация на сайте
Восстановление пароля


Новостные каналы


Skip Navigation LinksTopTJ.com  →  Новости Таджикистана  → 

Лента новостей

22.12.200711:13

В Таджикистане под лавиной погибли 16 человек

По предварительным данным, 16 человек погибли под лавиной на автотрассе, соединяющий город Душанбе с севером Таджикистана, сообщили 22 декабря корреспонденту ИА REGNUM в МВД Таджикистана. Трагедия произошла 21 декабря ночью на 67 км автотрассы Душанбе-Худжанд.

По данным МВД Таджикистана, к настоящему времени спасателями извлечено 16 тел погибших. Точное количество пострадавших пока неизвестно.

Как уточнили в Комитете по чрезвычайным ситуациям и гражданской обороны при правительстве Таджикистана, два дня назад на этом участке дороги уже сходили лавины, в результате чего около 60 автомобилей оказались в снежном плену. К вечеру вчерашнего дня (21 декабря) дорога была очищена от снежных завалов, движение автотранспорта возобновлено.

Источник: ИА REGNUM
0.0
- всего оценок (0)
- ваша оценка


Новый комментарий
Автор Сообщение
Hunter
25.12.2007 19:14
Гость
IP:NA

 

 Vsem Salam dami i gospoda , jal chto eto proishodit v nashem strane .

NO NE ZABIVAYTE MOLODEYOJ RIBA S GOOVI VONYAYET A NE S HVOSTA .

THANKS

salmon
24.12.2007 19:54
Гость
IP:NA
зори шуморо хар гояд ,бачойи амон креслода шиштан ягон тунел бисозед. Тобакай халки бечора азоб мекашад ?жалка ман дурум агарне хамата мегом!!!
t4jik_8787
24.12.2007 15:12
Гость
IP:NA
RAHMATI ALLOH BAR 16 NAFARI BECHORA,<OMIN><OMIN>
soro
24.12.2007 13:03
Гость
IP:NA

    destvitelno   v  nashei    strane   stradayut  tolko    prostie   ludi .

   a   bogatie  i   sitie   chinovniki   kaifyut  s   molodinkimi   p.............    /prosti   allah/   nikomu  nichego  ne  nuzhno .

   ved  eta  problema  voznikla ne seichas  a  davnim  davno  .  neyzheli  nelzya   chto  to  predprinyat .  ei  vi  tolstomordie 

   chinovniki   oglyanites  vi  vokrug.  hvatit  navernoe  stroit  schaste  na  chuzhom  gore !!!!!!!!

 

Tojikbachagonem vatan gum kardem
24.12.2007 09:43
Гость
IP:NA

Salom ba ahli Tojikistoniyon. Man hamdardii khudro ba hali khonavodagoni shkhsoni vafot shidagi bayon mekunam. Khai khduovand buzur hast, joe ki khudash khost dar hamon az banda nopursida amonatiashro megirad chi kor kunem. Lekin boz guftaand, ehtiyot nimi hayot. Hkumati Tojikiston boyad bokhabar boshad falon joi Taojikiston hozir taati khatar, ba onjo naraved, unho odam budaand, nameraftand bo on roh. badon Tunneli sokhtagira baroi chis okhtand?

Hukumati Tojikiston fakat khalki bechorai mehnatkashro dar badbakhti mezanad. Az in bechoragone, ki tagi barf mondaand, bovar kuned kase az onho az oilahoi mansabdoroni, haromkhuroni hukumati tojikikiston nest. In Mansabdoroni, haromkhuroni, az khudo bekhabari padralanto "Vse proklyatie chinovniki Pravitelstva tajikistana" khudashon hakki khalkro khurda nisbati khalk yagon fikri khub nadoran. Olyam pul jam kesan, aksariyatash to kuni kosahsa pul jamkardagiyai, olyam boz ser nashudai. Man boyad bo yak dardi dili kaid kunam, un pulhoe, ki un haromkhuroni hukumati Tojikiston jam kardaand va jam karda istodaand, unho hamaash haki kahlki bechorai Tojikiston hast. In padarlanathoi haromkhur dar nazdi khudovadn chi javob meguta boshand? Onho boyad har shab fikr kunand va in maatalro biguyand. "Har shab zi khudat purs agar tu mardi, va imruz ba mardum chi khidmate kardi"? inro boyad onho har shab az khudashon bipursand.

Lekin onho namekhohand asabashonro khasta kunand, az baoi khalki mehnatkashi Tojikistoni aziz. Khudashon kaifusafo karda bo dukhtaroni javoni Tojikiston, va Oisraoni javoni Tojikiston dar kishvarhoi begona azobu shikanja kashida istodaand.

Nest bod mansabdoroni, haromkhuroni, az khudo bekhabari, Hukumati Tojikiston.

Musofir Tojik dat Horija
24.12.2007 09:26
Гость
IP:NA

Avval man hamdardii khudro ba ahli Tojikistoniyon rasoindaniyam ki chunin vokeai nokhush rui dodaast. Khai khudo joiashonro jannat kunnad. In nasib hast, unho nasibbashon budaast dar tagi barf joni khudro ba Khudovandi Muttaol bidihand.

Duvum in ki, Tojikiston oyanda nadora, chikheleki yak pisar fikri khudashi dar bolo kaid karda, "Agar ba joi in 16 nafar yagon amu raishoe rihsva khure, hakki khalko khurda zindagi dorand" Tojikiston az yak probleami Kalon ozod meshid.

Baroi chi Tojikiston oyanda nadora??? Baroi onki dar yagon sohai ijtimoi aslan nazorad nest, Rsihvakhursi ozod hast. Boyad kaid kunam, ki Dar in Kishvare ki man mekhonam Tojikiston hamchun kishvari Rishvakhuroni ozod "Strana Otkritikh Korruptsionerrov" mashhur hast.

Hozir Tojikiston Narkho 100%(Foiz) baland shidagiyan, boz baland shidesan, aloka in kadra baland shudaast ki dar yagon kishvari jahon in kadar bolo naraftaast hanuz narkhi aloka "Svyaz" va hukumat boshad khalkro bo iyosati margovari khudash metarsonad ki, narkh dar bozori jahon bolo raftaast. Bolo raftani narkh dar Bozori jahoni fakat Tasiri manfii Khudro ba Tojikiston rasonid? Charo ba kishvarhoi diga narasonid? Man Shakhsani yak shhrvandi Tojikiston khele az mansabdooni Hukumati Tojikiston nafrat doram. Unho khele odamoni berahmi hastand, shere, ki dar jangal zindagi mekunad, az mansabdoroni hukumati Tojikiston dida bo rahmtaran. Unho fikr namekunand, ki unho ham yak ruz ne yak ruz memirand.

Nest bod harokhuroni Hukumati Tojikiston.

sks
24.12.2007 07:26
Гость
IP:NA
khritik23.12.2007 23:52
 

Salom ba Tojikiston  va khalke ki hamesha mehnat mekunand

man tanho yak chiza  dar in bora guftani hastam

 

BA joi hamon 16 nafari bechora yak 16 nafar az hamon raisonu porakhuru khunkhor  mebud khele tojikiston nafasi sabuktare megirift

Nobody can live in this world forever nor rich neither poor we are just a guest over here-don't we?

 

   Bacha, hazor nafrat doshta boshi ham, behtar ast margro ba hej kas nakhoh.  Lekin dar bobi not living forever durust gufti, afsus na hama inro mefahmad. 

ps.  shoyad contact mepartoi, suhbat mekunem, dar msn yo digar...

sks
24.12.2007 07:22
Гость
IP:NA
Фарид22.12.2007 23:17
  И кого винить теперь?

 

  Zachem kogoto nado vinit'?  Pochemu mi vsegda doljni vinit' kogo to? ne ponimayu.   Eto realii nashey jizni, khochesh jit' nujno paxat'.  a takie sluchae eto volya Vsevishnego. 

  Eto urok dlya nas vseh smertnih chto smert' strashnaya vesh, nastupit v lyubuyu sekundu.. May Allah (swt) lead us to the way of wisdom and clear faith.

  Khudovand joyashona jannat kunad.

Tojik PATRIOT
24.12.2007 02:27
Гость
IP:NA

Salom ba hama.

Xudo joi hamai dar in hodisa jon dodagihora Jannat  kuna. I problemay rah 17 solay hast, Xudo xoha hamash oyandada soz mesha.

Berun Az Mavzu' :

Xalq komi ay xakeri mefahma yo mefahmidagiyora medona, meshnosa iltimos hami sayti http://tnt-tv.ru yag hujum kunen, btonen ba joi hamu videohoi Tojikira past mezadagi yagon urusi alkasha monen. Inho az xud raftan.

23.12.2007 23:52

Salom ba Tojikiston  va khalke ki hamesha mehnat mekunand

man tanho yak chiza  dar in bora guftani hastam

 

BA joi hamon 16 nafari bechora yak 16 nafar az hamon raisonu porakhuru khunkhor  mebud khele tojikiston nafasi sabuktare megirift

Nobody can live in this world forever nor rich neither poor we are just a guest over here-don't we?

 

 

Gharib
23.12.2007 23:02
Гость
IP:NA

Avallo hamdardii xudamro ba ahli oilai on nafarhoi favtida merasonam...

xodovand rahmat va maghfiratashon bigardonad

English- Man
23.12.2007 18:35
Гость
IP:NA

Just God bless them!!!  We never know what`s gonna happend tomorrow!!!! 

 Hudovandi Karim joshona JANNAT kunad!!!!

sharaf
23.12.2007 15:31
Гость
IP:NA
Хдо чошон чанат шавад.Ин Точикистон кае обод мешудабошад?
Forsion
23.12.2007 14:11
Гость
IP:NA

 

Avvalin joi hamash janaat shavad. Farq nadorad ki onho namoz hon jo namoz hon ne. Hamash odam bud va hamasha josh janaat shavad.

 

Dujum jak savole ajab doram- Bo tunneli sohtagi chi shuda boshad ki? va baroi chi hamun tunnela sohtan? va baroi chi heili bisjor hamun tunela reklama kardan?

 

   Hudo - Hofez

jm
23.12.2007 14:02
Гость
IP:NA
  joyashon   jannat  va  rohashon   shod  boshad .  ba   ahli  honavodashon   sabru  havsala !!!!!!!!
LOLA
23.12.2007 03:54
Гость
IP:NA
KADOM BECHORAHOE BUD KI BA IN FALOKAT DUCHOR SHUDAND. BA KHESHOVANDON VA AHLI OILAI FAVTIDAGON SABRU TOQATI ZAMIRRO KHOHONAM
Фарид
22.12.2007 23:17
Гость
IP:NA
И кого винить теперь?
RASSUL
22.12.2007 23:05
Гость
IP:NA
    • ХУДО РАХМАТ КУНАД ,ХУДО ЧОЯШОНА ЧАННАТ КУНАД!
Namoz Khondan Dar kor !!!
22.12.2007 22:56
Гость
IP:NA
Khudo Joshona Jaanat kuna Agar namozxon boshan
Muslim
22.12.2007 22:21
Гость
IP:NA
Khudovand rahmatu maghfirat bgardonashon! Omin!!!
 
1
 
 

Обсуждение в Facebook:




Главные новости

05.1216:01Эмомали Рахмон и Шавкат Мирзиёев обсудили перспективы таджикско-узбекских отношений
05.1215:30Какова же реальная длина Великой Китайской стены?
05.1214:49Махмадали Ахмадов, предполагаемый организатор убийства семьи Гошта, предстанет перед судом присяжных
05.1214:31Эмомали Рахмон поздравил Шавката Мирзиёева с избранием на пост президента Узбекистана
05.1212:42Таджикская модель вошла в первую десятку на мировом конкурсе красоты


Самое обсуждаемое

03.1209:12Эмомали Рахмону построят новые резиденции(1)
05.1211:34Таджикистан перейдет на 12-летнее образование в 2020 году(1)
05.1211:31Китайская энергетическая строительная корпорация заинтересована в сотрудничестве с Таджикистаном(1)



(C) 2001-2016 TopTJ.com

TopTJ.com - Новости Таджикистана
00:00:00.0156305