Авторизация
 
 
Регистрация на сайте
Восстановление пароля


Новостные каналы


Skip Navigation LinksTopTJ.com  →  Новости Таджикистана  → 

Лента новостей

16.06.200718:04

Взрыв, прогремевший на территории Верховного суда Таджикистана, является террористическим актом

Взрыв, произошедший 16 июня на территории, прилегающей к зданию Верховного суда Таджикистана в Душанбе, является террористическим актом. Об этом 16 июня журналистам заявил прокурор города Душанбе Курбонали Мухаббатов, передает корреспондент ИА REGNUM. По его мнению взрыв был организован с целью устрашения.

По данному факту будет возбуждено угловное дело. По уточненным данным, взрыв был один и зданию нанесен незначительный ущерб. Жертв нет.

Напомним, что сегодня, 16 июня, примерно в 17:25 по местнгму времени на территории Верховного суда в Душанбе прогремел взрыв, в резульате которого выбиты стекла в здании суда.

Источник: ИА REGNUM
1.0
- всего оценок (4)
- ваша оценка


Новый комментарий
Автор Сообщение
Sn00pY
19.06.2007 06:40
Гость
IP:NA
in hama kor aknun sar meshad baroyu havay tayor  shaven odamo
Ihtiyor
18.06.2007 12:52
Гость
IP:NA

TJK 4eveR

Eto eshe fignya, mojno skazat' cveto4ki togo 4to est' v internete pro Tajik people!!! Prosto ho4etsya 4to bi narod znal pravdu, 4to na nih zabili kak na lyudey! A na 4ujbine oni sovsem nelyudi! Vot tak vot!!!!!!!!!!!!!!!1

TJK 4eveR
18.06.2007 12:37
Гость
IP:NA

 

  To : IHTIYORRRR

 

  blin ...  kakoy pozor ... stidno mne ...  do kakix por budet u nas takaya sudba ?

  goddamit  ...

  

Tojik
18.06.2007 10:45
Гость
IP:NA

avval salomu allaik ba khalqi buzurgi Tojik

kujosha obod kardiyan gap mezani obod mekaredand manu tu dar garibi namegashtem fahmidi

tajik baqa
18.06.2007 09:06
Гость
IP:NA

In prizidentam ay hudraftast  mehuradu hob murad prizdent  nashuda hamin korora hudash mekunadu bad  hudash tinj mekunad bad  hudasha tarif mekunad ki  tinji kardam .................................................................

regar........
18.06.2007 04:54
Гость
IP:NA

salom tojikkoni xubam -zinda boshed-

in hodisahoe ki dar atrofi sud shuda istoda ast hamma ash kori xudi davlat ast xudi e-rahmon farmon medihad baroi in kor baad az qaffoi in xel hodisaho gap mebofad ,,gue ki dar tjk terorist ast haami in gap ast  dar tojikiston hichchi nest  bovar kuned ,,chixeleki dar amerika 11 /9/2001 domi 110 oshenaro tarkonid baad bechorai afgonistonro bomba boron kard? e-rahmon ham  az amerika ed girifta  ast ,u xiel mekunad holi ham mardum xob ast???

bovar kuned  hammai in kori  xudi  emom ali ast?

jimi  tjk regar

dod
18.06.2007 04:38
Гость
IP:NA
dod
18.06.2007 04:37
Гость
IP:NA
салом халки тойик;;;;;;;;;;;;

 ин жавоб ба 

Sayf 17.06.2007 20:17 

аст  ки  тожикистонро баад  дида аст ??? ки ту ика вохима дори

ту дидести ки призидент чи кор карда истодааст? ту мегуи ки ман шархванд нестам  аз узбекистонам  ооо чи кор дори дига  ба мо

дар тожикистон хозир гаири дузди дига хиччи нест  ооо  приздент хаами корра метавонад чаро ин дуздорро маан намекунад ??? ту боз пуштти уро мегири ??  мехохем ки  мардуми тожик дар тожикистон озод бошад на факат узбако ,русхо афгоно

барои хамин гапотонро хоида гуед

аз ин хел зиндаги мурдани мо бех аст ..намемонанд  ки озодона савдо кунем ,,иш меояад хакки мора?? хакки мора  хакки мора  ?

ин чи гап аст?

еее мардум худатон бинед холи мардума чихел аст

далер душанбе /46 ,29
Ihtiyor
17.06.2007 21:34
Гость
IP:NA
Sayf
17.06.2007 20:17
Гость
IP:NA

Салом Мардум! Чи хеле, ки ба Точикистони махбуби мо чашми нокасону ноодамон афтида истодааст.

Дастгирии давлат ва давлатдори на танхо ба зиммаи раиси чумхур балки ба зиммаи хаммаи мо сокинон ва шахрвандон аст. Бахшиш мехохам, ки ман шахрванд нестам. Биёед чавонон Точикистони азизро аз хама чашмхои хунхох ва номардони бадхох эмин дорем. Чунки Точикистон ягонааст. Точикистонро алакай кисми зиёди оламиён мешиносанд ва ба таъриху, ба санъату, ба адабиёти сар фуруд меоранд. Барои он, ки мо бузургем ва зи мо бузургтар миллате нест.  

Сайф аз Узбекистон.

Sayf
17.06.2007 20:17
Гость
IP:NA

Салом Мардум! Чи хеле, ки ба Точикистони махбуби мо чашми нокасону ноодамон афтида истодааст.

Дастгирии давлат ва давлатдори на танхо ба зиммаи раиси чумхур балки ба зиммаи хаммаи мо сокинон ва шахрвандон аст. Бахшиш мехохам, ки ман шахрванд нестам. Биёед чавонон Точикистони азизро аз хама чашмхои хунхох ва номардони бадхох эмин дорем. Чунки Точикистон ягонааст. Точикистонро алакай кисми зиёди оламиён мешиносанд ва ба таъриху, ба санъату, ба адабиёти сар фуруд меоранд. Барои он, ки мо бузургем ва зи мо бузургтар миллате нест.  

Сайф аз Узбекистон.

 

Чумъахон
17.06.2007 18:20
Гость
IP:NA
Аз ин хел зиндаги дар Точикистон мури бехтар. Хама безоранд аз дуздои бандит, леки хомушанд. Артист-президент бо чи кадар чонкани мекарда боша. Точикистона сирк кардай, шарманда.
242424
17.06.2007 16:53
Гость
IP:NA

Tajik

Hama xabarhoi nav dar saiti www.tnps.ucoz.ru

ffffffffff
17.06.2007 13:49
Гость
IP:NA
и чи гапай
dar_garibi
17.06.2007 13:45
Гость
IP:NA

 

ahvoli zindagi sol az sol past shuda istodast. qarzi a tashkilotoi baynalkhalqi meomadagi shikami beokhiri kadom la'natihova daromada meburavad. okhir chize gap? ba'd soni terAkt shuda  monad hamma ba TAAJJUB MEAFTAND... eeeehee okhir to kaya sabri khalqi qobil davom mekunad... SABRI KHALQ shikami ba'zeho baren BEOKHIR NEST !!! bo yad hama fikri khudasha ba tavri oqilona va shunavovu fahmo izhor kunad!!! mana hamon vaqt shoyad HAMDIGARFAHMIro barqaror karda kishvarro obod karda tavonem ^^^

zachem trachu vremya na takoe "pustoslovie" ....damn this freaken asshope politicians^^^clowns :)

~~ZINDA BOSH EY VATAN-TOJIKISTONI OZODI MAN~~

Tajik
17.06.2007 12:37
Гость
IP:NA
 Man shikoyat doram ba VATANWEB baroi chi 1 khabarro 1 moh zied ast ki dar hamin siti shumo ast . ai Haruz iltimos khabarhoi navro peshnihod kuned. hamin Uzbekiston protiv GES 1 mohas t ki haminjabai , va hamon sugdiiski izminiul svae familiyu 2 moh ast ki ba khudo haminjabai , Yarang tupoe shishtagi in gasudarstvaba, Mebakhshed okhi yak kamtar nmomus kuned ,baroi vatani khudatona , baroi khaki khudatona .salomat boished
Tajik
17.06.2007 12:32
Гость
IP:NA
  Bakhudo ki bajoi yak obod kardan yakbora Tojikistona rasvo mekunand. Bajoi razvitii in ,fakat KHudovand nigoh bdora Tojikistona !ne presidentash ne khalk metavona nigohj doshta .

Обсуждение в Facebook:




Главные новости

09.1218:08«Як чи парто». За что мы ежедневно даем «на лапу»
09.1214:58С.Аслов заявил о недопустимости участия криминальных лиц на мероприятиях ОБСЕ
09.1214:48Житель Исфары подозревается в покушении на убийство
09.1214:41ОДКБ требует не пустить "преступников" на заседания ОБСЕ
09.1214:20«Барки точик» сообщил о смягчении энерголимита по стране(1)


Самое обсуждаемое

07.1207:59Власти Таджикистана планируют в два раза сократить уровень бедности(6)
07.1215:18Первый визит в качестве президента Шавкат Мирзиёев совершит в Россию(3)
09.1214:20«Барки точик» сообщил о смягчении энерголимита по стране(1)
09.1213:17Именной пистолет от Виктора Януковича президентам СНГ(1)
09.1221:00Немцы сочли мигрантов главной проблемой(1)
08.1215:2825 лет без СССР(1)
08.1214:51В министерстве культуры обсужден вопрос о переносе памятника Абуали Сино(1)



(C) 2001-2016 TopTJ.com

TopTJ.com - Новости Таджикистана
00:00:00.0312501