Авторизация
 
 
Регистрация на сайте
Восстановление пароля


Новостные каналы


Skip Navigation LinksTopTJ.com  →  Новости Таджикистана  → 

Лента новостей

26.06.200707:45

В Согде — новый глава телерадиокомитета

Автор: Мавлюда Рафиева

Худжанд. 26 июня. «Азия-Плюс» — В Согдийской области назначен новый руководитель Управления по телевидению и радиовещанию.

Как сообщили в информационно-аналитическом центре областного исполнительного органа государственной власти, приказом председателя Комитета по телевидению и радио при правительстве РТ на эту должность назначен Исокджон Зокиров, ранее занимавший должность главного редактора областной газеты «Ленинабадская правда», а до этого бывший председателем города Табошар.

По словам источника, прежний руководитель Саидумрон Саидов освобожден от занимаемой должности в связи с переходом на другую работу.

Напомним, что С. Саидов был назначен на эту должность 13 января текущего года.

Источник: ИА Азия Плюс
1.0
- всего оценок (2)
- ваша оценка


Новый комментарий
Автор Сообщение
770-06-66
22.09.2007 14:56
Гость
IP:NA
САИДОВ  ман умедам набудки шумо хаминхел ЕТНУК будет агар вакташба мефахмидат МАДЙОГЕМ !!!!!!!!!!
КРУТОЙ
22.09.2007 14:50
Гость
IP:NA
У Саидова кличко  ШРЕК в Таджикском "ИШКАМ ДАМ"
Мухассилини факултаи суханшиноси
28.06.2007 18:57
Гость
IP:NA
Мардум, мо аз хафт пушти Саидов Саидумрон барин устодон безорем. Як бори дигар ба бинои факултаамон дарояд, пояшро мешиканем. Духтархои точик хам ба худ хос обруву эътибор доранд. Кани бинем, ки чи хел ба хамкурсонамон шеърхониро "ёд" медихад. Аз асбоби мардиаш чудо хохад шуд. ба гуфти туркхо "УРА, УРА, УрА"
Абуали ибни Сино
28.06.2007 18:53
Гость
IP:NA

 

Имрузхо дар вилояти як вахт овозадори Сугд корхое шуда истодиян, ки мондан гиред. Шаш мох кор накарда рохбари дастгохи раиси вилоят Кодиров Абдулатиф Сафоевичро аз кор ронданд. Дар хамин хел срок раиси телевизиони СТВ Саидов Саидумронам аз кор пеш кадан. Ба гуфти медикон гуим, «недоношений» дар сиёсат шуданд. Кодиров А.С. то тонист аз хисоби бучет киссаи худаша пур кард: ба чои ашёхоро аз Дубай овардан аз Хитой арзонакак заказ када оварда, пули эконом шудагиаша киссаи худашба зад. Аз кузахои хукумат задан баъд, чи чои гап аз  асфальтпуш кардани рохи резиденсияи президент дар Пролетар, ки бо номи Булок маъруфу машхур аст. Дар муддати шаш мох аз як мусичаи уволак ба як укоби баландпарвоз мубаддал шуд, ки мондан гиред. Яъне коррупсионери бузург шуд, ки Абдумалик Абдуллочонови наханг номаъкул кунад. Мухтарам коргарони агентстваи зидди коррупция як бор омада санчед ин хукумати вилояти Сугда. Саидов Саидумрон хангоми муаллими ХГУ буданаш студенткахоша чои хилватба бурда кори мекардагиша мекард, яъне «бахои имтихонаша» мемонд ё шеърхониро «ёд» медод. Чи хел шуда вая раиси СТВ кадан намедонам. Акнун баъд аз холи шуданаш боз хамон короша давом дода мегардад-ми? Барои КГБ-ю МВД ин корхои Саидов С. информацияи нав набошад даркор.

Ориёнажод
28.06.2007 18:51
Гость
IP:NA

 

Саидов Саидумронро аз кор гирифта бошанд, хам лекин у то хол ба фарзандони мардум «илм» меомузонад-ку!!! Тарчумаи холи Саидов Саидумронро тамоми мардуми вилоят медонанд: чанд духтарро нодухтар кардаасту бо  кадом маблаг ба сафари хачч рафтааст? Бо маблагхои ташкилотхои чосусии ба давлатамон душман сафари хонаи худоро кардаву имруз бо фарзандони мо боз дарс хам медодааст.   Дар муддати шаш мох аз кор рафтани у шояд хамин сабахо бошанд. Хакикат хаст, офтобро бо доман пушидан амрест махол. Охир радиову телевизион кучову Саидов Саидумрон кучо!!!???

Бозорчи
28.06.2007 18:50
Гость
IP:NA
Ачаб кадас! О тамоми мардум медонист, ки Чурабек Набиев хоини миллати точик вай бошад реклама хамун одам кади овора. Асиёк доляи бакуват гифтаги будде! Аз вай далянахо кормандони СТВ гифтаги бошанд-ми? Ба фикрам не, чунки мошинаша аз пули наркобаронхо нею аз хисоби Чурабек набиев гифтаги. О, ин пули корманди давлат кади мошин усунба истад, писарчашба мошинча хирда наметонаду? 
оператор
28.06.2007 18:41
Гость
IP:NA
Почему сняли С.Саидова. Наверное, потому, что он как бывший "лидер" ассоциации свободных журналистов области прокрутил деньги и истратил все. Или же органы узнали каким образом он приобрёл автомашину у наркодилеров Матчи

Обсуждение в Facebook:




Главные новости

17.0814:19В Душанбе идет «чистка» 10 классов
17.0812:32Директор банковского филиала в Согде подозревается в серийном мошенничестве
17.0811:42Киргизский министр рассказал о разногласиях по поводу строительства ж/д из КНР в Узбекистан
17.0811:40З. Усмонова: власти борются не с хиджабами, а религиозным фанатизмом
17.0810:33Министр обороны Таджикистана присвоил главам семи районов Согда звания офицеров запаса


Самое обсуждаемое

14.0816:01Мирзиеев: Каждый руководитель будет жить и дышать тем же воздухом, что и народ(9)
16.0819:11"Я согласна снимать хиджаб, если..."(6)
14.0820:43Дойристки испортили настроение президенту Таджикистана(4)
15.0816:00Таджикские мигранты получают самую низкую зарплату среди иностранцев в России(2)
16.0816:27«Андешаи пок»: уникальная школа для первоклашек(1)
16.0808:18Минобразования Таджикистана определилось, что можно носить школьникам, а что нельзя(1)



(C) 2001-2017 TopTJ.com

TopTJ.com - Новости Таджикистана
00:00:00