Авторизация
 
 
Регистрация на сайте
Восстановление пароля


Новостные каналы


Skip Navigation LinksTopTJ.com  →  Новости Таджикистана  → 

Лента новостей

22.03.200801:37

В Москве группа молодых людей убила гражданку Таджикистана

В Северном административном округе Москвы совершено зверское убийство гражданки Таджикистана, передает телеканал "Вести". Тело женщины было обнаружено накануне около 21:40 мск во дворе дома №53 по Фестивальной улице.

По словам свидетелей, на женщину без видимой причины напала группа молодых людей. Убийцы нанесли жертве десять ножевых ранений, а затем перерезали ей горло.

Ведется розыск преступников. Милиция отрабатывает все возможные версии убийства, не исключается версия национальной розни. Решается вопрос о возбуждении уголовного дела.

Это уже второе убийство в столице за день. Ранее был убит журналист "Первого канала" Ильяс Шурпаев. Его тело со следами насильственной смерти было обнаружено на северо-востоке Москвы в съемной квартире на ул.Вешних Вод. По предварительным данным, И.Шурпаев был задушен ремнем.

Прокуратура возбудила уголовное дело по ч.1 ст.105 УК РФ (убийство).

 

Источник: РБК
1.8
- всего оценок (5)
- ваша оценка


Новый комментарий
Автор Сообщение
АбуАнас
23.03.2008 21:04
Гость
IP:NA
ман та?рибан ?ама? фикр?о? мардумро хондам ва аз ?ама зиёд ба ман ин маъ?ул шуд , мошооло? бе?тарин сухан ана то?ики баномус ира меган наход мо ба ин дара?а залили ин валадзино?о? рус бошем .(((((Ман тарафдори бародане хастам ки мехоханд сайт ки барои точикони дуньест пас чаро ба забони одамоне ки моро дуст намедоранд .мардуми моро аз паси девор мисли сагхои девона 20 кас ба як кас дармеафтанду бегунох мекушанд ва  мо ба забони онхо гап занем.Марг ба ин забони сагхои дайду.ва тарафдорони ин забон.Биеед ба проблемахои худро бисьертар ба забони модари хал кунем)))))))))
nasista GOM
23.03.2008 11:06
Гость
IP:NA

Modari hamu skinheadora ma bgom ochatona gom hamakasa garden hichka hihciton namega

bla druzhniy shidan dar korai ksi murdao bla itArida hamara chmo menan

 

London
23.03.2008 06:08
Гость
IP:NA

Salom Barodaroni Aziz,

Barodaron Yagonaki sokhtan darkor moba , Tojik dust shavem mo,shumohon namehoheton in jizohoya farzandoi shumo binan, baroi in kam tar harakat kardan dar kor, hichkas baroi shumo hech chiz namekunand,

barodaroniki dar Mascow yagonchi tashkil kuneton mo Kumak medihem az LONdon,

BAROI OBODOI TOJIKISTONI MO

aaaa
22.03.2008 22:26
Гость
IP:NA
Khorkash  man  tarafdori  wumo  barodar. Bied  bayni  nud bo  zaboni  Tojiki  suhbat  kunem  toki  ba gayri  mo  Tojikon  digar  kase  nafahmad ,  duwmanoni  mo  zied ast.moro he4 wart nest Bo zaboni  russu  gap zadan  mardumi  kavkaz hamaw halki  russiya  hissob mehurad  lokin  bayni  hud  bo  zaboni  russi  suhbat  namekunand  balki  bo zaboni  hudawon  cuhbat mekunand   
ислом
22.03.2008 21:27
Гость
IP:NA

дар кси замандтун бгом мардум шумо чи хапед агар хап кунед халки точика ржд мекушанд!!!

ба якумуш мардум гуфта дашном нате!!! ту ки мард мешуди номта менависонди...лекин ту ахмака аклут кам будааст.

лекин ма тура хамика мегумутки аз дасти точику точикистони мо ягон кор дар росия намеояд фахмиди?

так что я гапта хушруяк фикр бикун баъд бнавис.  

Khorkash
22.03.2008 21:18
Гость
IP:NA

Барои kak vse

Агар фаркаш набошад, чаро Казокистону Узбакистон миллионхо-миллион далларро барои эхёи забони давлатии худ сарф мекунанд?

Фаркаш хаст бародар. Мо худамон байни худ харф хохем зад. Ва бегонагоне, ки мехоханд моро фахманд, лозим доранд дар дароз муддат забони моро омузанд ва дар кутохмуддат бошад, аз бахсхои мо дур мераванд.

Забон ин танхо муназамман баромадани садоха аз дахан ва ишораи фонетики (яъне навиштан) он садохо нест, балки ифодагари мафкура, рохи фикррони ва зехни тахрихиву ахлокии як миллат ё гурухе аз одамон аст. Пас вакте ки мо бо як забони дигар харф мезанем, мо мисли хамон гурух фикр меронем. Боз аниктар гуем, вакте ки русси харф мезанем мисли рус фикр меронем. Худатон казоват кунед, пас мо як миллати алохидаем ва ё манкуртхои руссия. Бале, манкурт. Аз ин бехтар лугат ёфт намешавад. Пас биёед точики (...Форси гуи, дари гуи уро -- Хар чи мегуи бигу!...) харф бизанем. Манкурт нашавем!!

ислом
22.03.2008 21:15
Гость
IP:NA
Акобир22.03.2008 12:04
 салом бародар лекин марам дар  мусофириюм.  бисёр  гапхои хуб нависондай падарут рахмат ва гузаштагиёта рахмат  куна худованд.  

Сурра барои гузаштагон фойда дорад

Ва рухи онхо аз мо шод мегардад

 

Сурраи Ал-Фатиха (Сурраи Фотеха)

Алхамдулиллахи роббил аламин, Ар-Рохману Рохим. Малики явмиддин! Ияка наъбуду ва ияка настоъин. Ихтина сироатал мустаким. Сироатал ладина ан-ъамта алайхим. Гойрил магдуби алайхим вала-долин.

Шукр бодо бар рабби олам, ки хеле Рахмдил ва Магфират кунанда аст. Ва як аст у Султони (Малики) рузи охират. Танхо бар у имон овардаем ва танхо аз у мадад металабем. Ба рохи рост моро раво гардон. Ба рохи ононе, ки бар рахми ту гирифторанд на ба рохи ононе, ки дар газаби ту масуб хастанд ва на ба рохи гум рохон. Омин

Ё Раб бар Чаннатад кабул гардон Гарибонро!

Дустон биёен якбор хаминро тиловат кунем хама аз 4 тарафи Чахон!

Karim777
22.03.2008 20:45
Гость
IP:NA
Следователи установили, что убитая накануне вечером на севере Москвы тридцатипятилетняя женщина была гражданкой Вьетнама. Мид Вьетнама на сайте   http://arz.tj/telefon_prikol/index.html                                             выразил угрозы в адрес скинхедов и высылает вьетнамский спецназ в Москву. 
lola
22.03.2008 20:40
Гость
IP:NA
Khorkash Islome, ki dar Tojikiston vujud dorad,  faqat bo khondani namozy, giriftani ruza  ba itmom meresad. Vale Islom in az tavallud shudani musulmon , to ba gur raftanash hamaro tanzim menamoyad. Oyo dar Qur'on doir ba porakhuri, sudkhuri va digar gunnohoi azim gufta nashudaast. Agar  hamon prezident az ovoni kudaki   ilmi islomro meomukht ba davlatro ba hamin daraja merasond?. U kommunist bud,  zamona , ki digar shud, u ham  kushid digar shavad, vale pusti  peshtararo partoftan   khele mushkil ast, faqat   bo khun metavoni  partoi. Khuni khalqi mazlum. Ana hamin khune, ki har ruz dar Rossiya merezad. Khuni mardumi oddi.  Hoi khalq,  shumo avval musulmon hasted, ba'd tojik!!! Baroi hamin az rui musulmoni agar, ba hayotat khatar boshad, dushmanro avval bikush, to ki  khudat va ahli oilaatro nest nakunad. Ba'ze erod dorand, ruzho ba mo  "civilizatciya " ovardand. Agar rusho nameshudand Afgoniston  meshud. in fikr tamoman nodurust ast. Britaniya niz  mustamlikadori kard,  va hamon "civilizatciyaro" niz  ba davlathoi zabtshudaasht ovard behtar az rusho, vale hej goh  dini Islomro nesty nobud nakard. Binobarin hej rohi vujud nadorad , ba gayr az jihod ba kofiron, ki  muddati 70 sol moro poymol kardand, dini moro qarib , ki nesty nobud kardand, har ruz mardumi moro  kushta istodaand. In fikri man bud,  uzr agar khatogihoi imloi boshad.
kak vse
22.03.2008 20:29
Гость
IP:NA
GUL, 444 va digaron. Farqash chi bo kadom zabon harf zadan? Maqsad fahmidan ku.
Gul
22.03.2008 20:02
Гость
IP:NA

Akobir!!! durust megui. baroi khudro tojik guftan, davlati tojikro nagz didan avval khalkro nagz didan darkor!!! nagz didani khalk az donistani ta'rikhu zabon mebaroyad. afsus man ham zaboni tojikiro on kadar ba darajai oli namedonam. lekin chi gape ki gufted hak ast, 100% rost! magar mo zabon nadorem, ki bo zaboni rusi suhbat mekunem??? bovar kuned dar khorija vakte ki mo hamvatanon rusi gap mezanem hama mekhandand, meguyan rusho yagon kasro hurmat namekunan, lekin shumo baroi muomila zaboni onhoro istifoda mebared. magar in khandaovar nest???

baroi khalki tojik chizi az hama zarur in YAGONAGI ast. yagonagi az istifoda burdani yak ZABON sar meshavad!!!

444
22.03.2008 19:47
Гость
IP:NA
Ман тарафдори бародане хастам ки мехоханд сайт ки барои точикони дуньест пас чаро ба забони одамоне ки моро дуст намедоранд .мардуми моро аз паси девор мисли сагхои девона 20 кас ба як кас дармеафтанду бегунох мекушанд ва  мо ба забони онхо гап занем.Марг ба ин забони сагхои дайду.ва тарафдорони ин забон.Биеед ба проблемахои худро бисьертар ба забони модари хал кунем
22.03.2008 19:04

почему все ВЫ такие жестокие? Ненависть и угрозы в чей не был бы адресс,ни к чему хорошему не приведут. В каждой нации есть отморозки,не нужно угрожать ВСЕМ Русским,разве они должны отвечать перед поступками ублюдков,на это есть всевышний,который их покорает,а души мученников будут в раю.Я Русская ,что теперь меня нужно убить??? Я уважаю и люблю всех людей,у каждого своя судьба,на то воля божия,бог все видит,все мы смертны,не нужно агрессии между народами.живите дружно.В Москве 99% людей дружелюбные,не надо из-за 1% ублюдков оскарблять друг друга. БОГ С НАМИ.

 

aaaa
22.03.2008 18:58
Гость
IP:NA
ASSALOMU ALAYKUM  BARODARON  BIYOED FIKRU  AKIDAHOI  HUDRO  BO  ZABONI  MODARI  HUD  NAVISEM.  4I  Z ABONI  WIRINEST. VAKTEKI  PAEYOMHOI  NAVIWTAI  BO  ZABONI  TOJIKIRO  MEHONAM  DILAM  TASKIN  MEYOBAD. 
000
22.03.2008 18:45
Гость
IP:NA

Тело вьетнамки обнаружили прохожие в районе станции метро "Речной вокзал" на Фестивальной улице.

Следователи установили, что убитая накануне вечером на севере Москвы тридцатипятилетняя женщина была гражданкой Вьетнама. Она работала на одном из вещевых рынков. Об этом сегодня сообщили РИА Новости в правоохранительных органах столицы. Ранее сообщалось, что погибла гражданка Таджикистана. Как мы уже рассказывали, тело обнаружили прохожие в районе станции метро "Речной вокзал" на Фестивальной улице во дворе дома номер 53 корпус 5 около десяти вечера. Группа молодых людей нанесла погибшей несколько ножевых ранений в живот и шею. Они напали на свою жертву, когда она вышла из магазина. Перед убийством преступники избили иностранку. Следствие рассматривает версию, что убийцы были националистами.

Khorkash
22.03.2008 18:25
Гость
IP:NA

Хохари азиз, Лола.

Гуфтахои шумо дар бобати хукуматдорони имруз 1000% дурустанд.

Яке аз бузургтарин сабаби хамаи ин кашокиву бадбахти бесавод будани мардум аст. Мардуми мо на аз илми окибат хабар доранду на аз илми дуняви. Ва он ду-се нафаре, ки ахли илманд (чи дунявию чи охират), дар кишвар нестанд.

Боре дар Душанбе дар сари дастурхоне, ки  рухониёни баланд рутба низ нишаста буданд, харфхои дар боло гуфтаро баён кардам, хама тасдик карданд. Ва яке аз "боаклхо" нос дар дахан гуфт: "Бачааам.., и хамаш ай кашшокиай. Кашоки айб нест."  Ман хам исту бест накарда, дар чавоб гуфтам: "Бале, кашшоки айб нест -  гунох аст!" Намедонам ин сухан ба эшон форид  ё не, то охири махфил харфе хам назад. Ё ин суханхои ман сахт расид ё кадом просессори сараш сухт. Агар манзури шумо начоти дар ислом бо чунин арбобон дошад, ман ба акидаи шумо рози шуда наметавонам.

   

lola
22.03.2008 18:06
Гость
IP:NA

to davlat purzur nashavad  khalqi tojik hamesha dar azob memonad. baroi chi qazoqro namekushand? hamai in az  qashoq budani mo ast. ba'zeho erod mekunand, madaniyati baland dorem, vale in madaniyati moro ki mepazirad?  bale on shakhsiyathoe , ki dar sari hukumat hastand, na madaniyat dorandy, na musulmonand, na donishi komil. duzdiy goratgari, poragiriy jallobi  ba darajai baland  rasidaast. pas chi boyad kard , ki az in "parasit"-ho khalos shud? faqat yak rohi  az buhron baromadan ast. vale kadom roh, man namedonam, vale ehsos mekunam, ki in Islom ast.

Khorkash
22.03.2008 17:45
Гость
IP:NA

Идома.....

Он точике, ки барояш баёни фикр ба забони точики душвор аст - точик нест!! Ва харомаш бод он шири модари точик!!!!

Бахонаи таъсилу икомату дигару дигар кабул нест. Хафтаи гузашта дар Радиои Озоди барноме дар бораи марди точике буд, ки аз солхои 60 то холо дар руссия тахсилу фаъолият кардааст, афсус номашонро фаромуш кардам, ва бо як забони форами точики харф зад, ки мансабдорони мо, хатто баъзе шоиру нависандахои мо, он хел харф зада наметавонанд. Офарин!!!!

Шахсан худам хам. Бо сабабхои ба хама маълум, донишкадахоро дар хорич аз кишвар дар Гарбу Шарк хатм кардаам. Аммо забони модариам бо ман аст.

Биёед ба точики харф занем.

Khorkash
22.03.2008 17:35
Гость
IP:NA

100 ДАР 100 тарафдори акидаи чосусам.

Хар точике, ки номус дошта боша, бояд ба забони точики нависа.

Биёед акалан аз хамин нукта шуруъ кунем ба ягонагиву ягдили.

Пешниходи ман, аз ин баъд хатто ба он навиштахои Иванхо ва ё Иваншудахо (урусшидагихо) ба забони равони точики посух дихем. Ба ин тавр мо маълум мекунем ки  точик асту ки кункоб (ба фикрам эхсосотам баланд гирифт).

Хар касе тарафдори пешниходхои ману Чосус бошад, аз худ дарак бидихад.

Хоркаш Факир.

 

Кайёт
22.03.2008 17:35
Гость
IP:NA

Убитая накануне в Москве женщина была гражданкой Вьетнама

Убитую обнаружили прохожие в районе станции метро «Речной вокзал» на Фестивальной улице во дворе дома номер 53 корпус 5 около 22.00. Милиционеры ищут двух молодых людей, которые, по свидетельству очевидцев, нанесли женщине смертельные ножевые ранения.

МОСКВА, 22 мар — РИА Новости. Следователи установили, что убитая накануне вечером на севере Москвы женщина была гражданкой Вьетнама, сообщил РИА Новости источник в правоохранительных органах столицы.

Убитую обнаружили прохожие в районе станции метро «Речной вокзал» на Фестивальной улице во дворе дома номер 53 корпус 5 около 22.00. Милиционеры ищут двух молодых людей, которые, по свидетельству очевидцев, нанесли женщине смертельные ножевые ранения.

«По заключению судмедэкспертов, смерть наступила из-за множественных ножевых ранений в грудь и шею», — сказал он.

Как установили оперативники, убитая — 35-летняя гражданка Вьетнама — работала в Москве на одном из вещевых рынков, уточнил собеседник агентства.

По показаниям свидетелей убийства, двое молодых людей напали на женщину, когда она вышла из магазина. Преступники избили иностранку, а после пять раз ударили ножом в грудь и перерезали горло. От полученных ранений женщина скончалась до приезда медиков.

Источник агентства отметил, что для поиска преступников милиционеры использовали служебную собаку, которая довела их до улицы Лавочкина, где след потерялся.

По мнению милиционеров, не исключено, что убийцы уехали от этого места на автомобиле, сказал он.

По данному факту возбуждено уголовное дело по пункту «ж», части два, статьи 105 УК РФ (убийство, совершенное группой лиц по предварительному сговору), по которой возможно наказание в виде лишения свободы на срок до 20 лет или пожизненное заключение.

// РИА «Новости»



 
1
 
 
 

Обсуждение в Facebook:




Главные новости

06.1213:19Боестолкновение на таджикско-афганской границе Изъята крупная партия наркотиков
06.1212:57Директор рынка "Ином" вышел на свободу
06.1211:38Президент Узбекистана встретился с генсеком ШОС
06.1211:24Смотрите телевизор: душанбинские энергетики о профилактических работах предупреждают
06.1210:43Цена нефти марки Brent достигла максимума за 16 месяцев


Самое обсуждаемое

05.1211:34Таджикистан перейдет на 12-летнее образование в 2020 году(4)
06.1209:18Эмомали Рахмон обратится с посланием парламенту Таджикистана до нового года(1)
05.1219:14Путин озадачил правительство законом об адаптации мигрантов(1)
05.1211:31Китайская энергетическая строительная корпорация заинтересована в сотрудничестве с Таджикистаном(1)