Авторизация
 
 
Регистрация на сайте
Восстановление пароля


Новостные каналы


Skip Navigation LinksTopTJ.com  →  Новости Таджикистана  → 

Лента новостей

07.03.200812:19

Украина заявляет о своем намерении участия в завершении строительства Рогунской ГЭС

Душанбе, 7 марта. (НИАТ «Ховар», Наргис Бояхмедова, Пайрав Назаров).– Украина намерена принять участие в завершении строительства Рагунской гидроэлектростанции в Таджикистане. Об этом заявил украинский государственный лидер Виктор Ющенко на пресс-конференции в Душанбе по итогам переговоров с Президентом Таджикистана Эмомали Рахмоном.

«Украина официально заявляет, что будет участвовать в консорциумепо завершению строительства Рагунской ГЭС», - сказал Президент Украины.

Он также сообщил, что Украина примет участие в строительстве линии электропередачи на территории Таджикистана.

В. Ющенко также выразил заинтересованность совей страны в развитие транспортных коммуникаций, образования, сельского хозяйства Таджикистана, а также сотрудничества в гуманитарной сфере.

Источник: ИА "ХОВАР"
0.0
- всего оценок (0)
- ваша оценка


Новый комментарий
Автор Сообщение
Dilsuz
10.03.2008 15:48
Гость
IP:NA

  O dar kishvare ki mardum savodi durust hisobi nadorand mo chi umed metonem doshta boshem ??? To vaqte ki Rahmon hast bovar konen ki vazi mo ruz to ruz bad ta meshad va hej umede baroi peshraft nadoshta boshen .  Man xohishmandam ki az korkunoni  Hukumati Rahmon ba man javob bidihad ki charo baroi javonon va maxsusan baroi donishjuho  ahmiyat namedihan ,??? Agar qaror boshad davlat peshraft kunad aval boyad sathi ilimi i un jomea bolo ravad , dar Tojikiston hamai mardum sathi ilmashon barobari sathi ilmi prizdent shuda istoda ast ,.  E millati  badbakhti man voqiyan xeli dilam baroton mesuzad  afsus ki kore az dastam namebiyod ki baroton anjom diham . Rahmonov az xudo bitars !!!!!

Davlati mo alumini , Madan , Uran , Pakhta , Tilo , va  ........   dorad puli in hamesh dar kisai 3 yo 4  befarhangi besavod merad ...

Ukrayena ham baroi mo chize xube namebiyorad hamesh in mardum fireb kuni !!!!!!!!

Точик
09.03.2008 14:30
Гость
IP:NA

Когда у нас тупые министры  и  бывшие и настояшие советники Президента избираются в академиках и  когда Рахмон сам назначает академиков у нас не будет никакой серёзной науки следовательно мы не можем закончит никаких серёзных проектов!

Просто это позор: например Абдуджабора Рахмонова выбирали академиком потому что он Министр а Кароматуло Олимов стал академиком только потому что когда то был советником Президента а Мирганд Шабозова выбирали потому что его хвалил сам Рахмон в заседании Правительства и.т.д.

Интересно зачем самому Рахмону такие тупые академики!

Amin
09.03.2008 10:09
Гость
IP:NA
To on ruze ki Rahmon ast bovar kuned yagon obodi dar in kishvar nameshavad.Ukrina on kishvare nest ki qobiliyati GES sohtan doshta boshad in boz yak rohi rahgum andohtani mardum TJ meboshad.Agar Rahmon pulhoi az aluminiy duzdidaashro ba jaibi hud namekard shoyad TJ qudrat paido mekard baroi soxtmoni on.Lekin inho hama gaphoi behuda.Bubined dar 16 soli hokimiyati Rahmon chi behbudie shud dar TJ?Hej chiz oila faqat haq dorad hukm barorad va zahirahoi milliro istifoda barad.Hatto dar davrahoi boevikho demokratia beshtar bud chunki yaq muqovimat mavjud bud,hatto onho az oilai Rahmona dida boinsoftar budand.Imruz onho na rahmu shafqat dorand na insof dar digar kishvarhoi olam pas az chunin crisis hukumat ba istefo meraft ,in ablah boshad onhoero,ki boyad ba habs bigirad boz ham ba vazifai balandtar joy dod.Oyo in az ryi adolat ast?Baroi hamin ham ba vadahoi in palid yagon kas bovar nakunad.
insider
09.03.2008 07:36
Гость
IP:NA

Rahmoni kunte GES sohtani fakat baroi hamon zavodi Alyuminium istehsol kardan, ba halk ker partofti?... shiri modaratkati kasam ed kardi, az dahanu biniyat bromadestai aknun... pisarat chi kasal shudai.. holi bin kani tamomi haetash ba duhtur ravi va doru hari meguzarad.. holi best diga hama oilata Hudovandi Karim mezanad.. to inki tovba nakuni...

 

 

bekorhuja
09.03.2008 00:33
Гость
IP:NA
blyat uje ya 20 davlat gess sozz bud russia iron  kazakiston bo kim kujoi diga holiyam nasoxten!!
МУСУЛМОН
08.03.2008 23:10
Гость
IP:NA

МУСУЛЬМАНСКИЙ САЙТ НА ТАДЖИКСКОМ ЯЗЫКЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tojikislom.ucoz.ru

insider
08.03.2008 22:07
Гость
IP:NA

nu chto je pojivem uvidem, takoi je bum bil kogda s Russia podpisivali dogovor, nashi byurokrati vse obosrali ponadovav obeshanii s nesposobnost'yu vipolnit ih... duraki u nas sidyat vot i vse...

Pochemu evropeici ili pendosi k nam ne idut stroit, da potomy chto s nashimi bez shapki ne dogovoroitsya, Rahmon vsyu sistemy zgnil...

Pust Bog emy sud'ya...

Cheburashka
08.03.2008 13:26
Гость
IP:NA
98% commentari budut vzuchat' vot tak " oli kunteo dar zonu mora iltimos mekunen ki mo shumoda svet tiem, hahaha"....
Cheburashka
08.03.2008 13:23
Гость
IP:NA
Chi mehosta bosha, nahot ki potenciali energovirabativayushih stancii v respublike nastoka visaki chto zainteresovali dol' lejashih stran.....Yagon politolog parto yagon ideaaaa
kha -kha
08.03.2008 09:18
Гость
IP:NA
vrag tvoego vraga, tvoy drug! Tak dergat! Nado bit etikh masakaley (russkikh)
DIVERSANT
08.03.2008 08:31
Гость
IP:NA

В.Ющенко ФЛАГ ТЕБЕ В РУКИ И УСПЕХОВ И УДАЧИ ТЕБЕ И ВАШЕМУ НАРОДУ В ЭТОМ ДЕЛЕ!!!!

Nobody
08.03.2008 04:07
Гость
IP:NA

Salom mardum,

Xairiat yak barodar suxani hak zad (Ватанох). Ahsan barodar, chunki tohol sathi ilm past hast dar jumhuriii mo.

Pozor Emomali
08.03.2008 03:18
Гость
IP:NA
Cheto ya ne ponyal eto Rogunskoe ges stroyat Iran, RUSSIA, Ukraina i kozhe oni esh pozovut o pomoshi ?
bosorbyka+
07.03.2008 19:05
Гость
IP:NA
kandatona bemalol hured janobi oli!!!az muomilahoi nagsi shumo yushenko hursand shuda ba tojikistonamo dasti eri daroz kardani.borakallo!!!!aknun teztar quvvai barq meshavad.  osodahonro ham bo vazifai navi muhim tabrik menamoyam. muvafaqiyat orzu memamoyam.          
Ватанох
07.03.2008 18:53
Гость
IP:NA
Хама чиз дорем, лекин афсус афсус илм надорем ва намехоем дошта бошем, хушу фикри хамон доимо ба бозор, ба чои ба фарзандонамон илм омузем мо мо 3-4 то зан мегирем, мошин мехарем, хона хонахои 5 ошьена месозем. Дар бадбахтии худамон бояд ягон бегонаро гунахкор накунем. Ба пеш харакат кардан даркор, аз боигарии таърихи гузаштаамон давлат пеш намеравад, аз шакар гфтан дахон ширин намешавад, хама хамон бояд бояд номус дошта бошем, мехнати халол кунем, хонем. Пеш аз хама бояд илму маданиятро баланд бардорем ва дар он сурат мамлакат метавонад пуркудрат шавад.
Wanted By Emom
07.03.2008 15:22
Гость
IP:NA

 Yushenko uje chizero dar Tojikiston gum kardaast yo yoftaast, istoda istoda kase ba mo dasti yorie namedihad. Chunki boigarihoi TJK nav ba berun baromada istodaan va halki TJK dar hob ast, uzr, dar hob ne pule nest ki onhoro ba kor darorem. Pul hastu Emomjon jon jo jo kardagi. Ammo digar liderhoi davlatho az on habar dorand. Dili sof fakat  dar Ahmadinajod hast, digarow hamaw durugu gapu kore 1 ruza ast!

Yoron ajabo holamon chi mewuda bowad?

Ajabo az uhdai on boigarihoi kuhoyamon meburomada bowem???

 : ( : ( : ( : :( : ( : ( : ( : ( : (


Обсуждение в Facebook:




Главные новости

09.1214:58С.Аслов заявил о недопустимости участия криминальных лиц на мероприятиях ОБСЕ
09.1214:48Житель Исфары подозревается в покушении на убийство
09.1214:41ОДКБ требует не пустить "преступников" на заседания ОБСЕ
09.1214:20«Барки точик» сообщил о смягчении энерголимита по стране(1)
09.1213:57Российские штурмовики Су-25 перебазировались из Киргизии в Таджикистан


Самое обсуждаемое

07.1207:59Власти Таджикистана планируют в два раза сократить уровень бедности(6)
07.1215:18Первый визит в качестве президента Шавкат Мирзиёев совершит в Россию(3)
09.1214:20«Барки точик» сообщил о смягчении энерголимита по стране(1)
08.1215:2825 лет без СССР(1)
08.1214:51В министерстве культуры обсужден вопрос о переносе памятника Абуали Сино(1)



(C) 2001-2016 TopTJ.com

TopTJ.com - Новости Таджикистана
00:00:00.0156250