Авторизация
 
 
Регистрация на сайте
Восстановление пароля


Новостные каналы


Skip Navigation LinksTopTJ.com  →  Новости Таджикистана  → 

Лента новостей

25.12.200913:04

На сегодняшний день на строительстве Рогуна выполнено свыше 60% от общего объема работ, - директор ОАО «Рогунская ГЭС»

Автор: Марат Мамадшоев

Рогун.  25 декабря.  «Азия-Плюс»» - Точную дату перекрытия русла реки Вахш в районе строительства Рогуна в данный момент никто сказать не может, заявил генеральный директор ОАО «Рогунская ГЭС» Нурулло Шулашов в ходе встречи с группой журналистов Таджикистана, которые сегодня посетили строительную площадку данного объекта.

«На сегодняшний день в строительстве Рогуна выполнено свыше 60% от общего объема работ, в настоящее время на объекте работают 56 подрядных организаций и более 7 тыс. рабочих», - отметил Н. Шулашов.

По его словам, до конца года на строительстве гидроузла планируется освоить 700 млн. сомони ($160 млн.).

Напомним, согласно проекту, высота плотины Рогунской ГЭС составит 335 метров и станет самой высокой в мире.

Проектная мощность ГЭС - 3600 МВт, среднегодовая выработка - 13,1 млрд. кВтч электроэнергии.

Источник: ИА Азия Плюс
3.1
- всего оценок (7)
- ваша оценка


Новый комментарий
Автор Сообщение
Собиршо
06.11.2011 21:46
Гость
IP:83.149.3.81

User Джергаталский Киргиз (27.12.2009 2:58:30) wrote:

                                                                  бАРОДАРОНИ АЗИЗ!

     Агар ман фактически Киргиз бошам, лекин практически худамро Точик мехисобам. Ба бародарони Точикам гуфтани хастам ки, шумо як камбуди доред,  пароканда хастед, точнее ДУШМАН шуморо пароканда кардааст, (яъне ба Гармиву Кулобиву Хучандиву Помириву дигару-дигар). Иншоалло бовари дорам ки, агар Точикон мутахид шаванд,  ЯК РОГУН НЕ, САД РОГУНРО МЕСОЗАНД!    чуноне ки, гузаштагони шумо гуфтаанд:

                                                    Дустон, аз дусти ёбанд бахт.

                                                    Душмани орад ба мардум рузи сахт!

                                                                     ё ин ки,

                                                 Пароканда лашкар наояд ба кор,

                                                 Дусад марди чанги, бех аз сад хазор! 

   Ин гуфтахо "ганч" астанд, ки гузаштагони шумо барои шумо меърос гузоштаанд. Аз ин меърос Дунёи мусалмонон ва гайри мусалмонон истифода мебаранду шумо не! (илтимос хафа нашавед, "дуст мегуяд табарвор, душман мегуяд шакарвор").

 Офарин Джергаталский Киргиз- патриоти Ватан.

hy
05.11.2011 18:19ответ на сообщение →FEDYA (15.06.2010 00:01)
Гость
IP:85.9.137.126
hamavakt  ykjoy boshem tojikon!!!!!!!!!!!!!!!idi Kurbon muborak hamvatanoni aziz!!
Дилшоди Исмон
18.06.2010 09:23
Гость
IP:NA
          Рогун асоси рушди иктисоди Точикистони азиз аст биё эй хамватан рогун бунёд кунем.
FEDYA
15.06.2010 00:24
Гость
IP:NA
САЛОМ МИЛАТИ АЗИЗИ МАН  ТОЖИКИСТОН УМЕД АЗ ХУДОИ МЕХРУБОН КИ ОЯНДАИ ТОЖИКОН ДУРАХШОН АСТ  №№№ дар минбари шохона гадоро нашносед пайрав зи масехову исоро нашносед гул хурдану гул гуфтану гул пушиданай бас як умри худо гашта худоро нашносед
FEDYA
15.06.2010 00:01
Гость
IP:NA
ЗИНДА БОДО ТОЖИКИСТОНИ АЗИЗ!!!
бахриддин муродов
13.06.2010 12:58
Гость
IP:NA
салом хамватанони азиз, миллати тожик мо бояд якжояа шуда иншооти асро обод кунем, ин оянда мо ба миллат ва наберагонамон мебоад: худо ёратон  бод мардуми шариф.
Hayom
08.06.2010 20:58
Гость
IP:NA
р
Хайём
08.06.2010 20:57
Гость
IP:NA

Мо мардуми точик барои сохтани ин неругохи бузург бояд даст ба даст китф ба китф гузошта

барои бунёди ин иншооти такдирсоз хамкори ва ёрии хамачонибаро пеша гирем ва аз Худованди бузург дуо талабем, ки харчи зудтар Рогуни мо соз шавад ва мардуми сарбаланди точикро аз проблемахои калон озод намояд. Худованд ёру мададгоратон бошад хамватанони азиз.  

 

бурхонидин
09.05.2010 17:54
Гость
IP:NA
асалом тоджикистон рогун агар кушода шавад яне ба кор дарояд иншооллох халки тоджик . бой мешад ..............
ыыыыыы
30.04.2010 22:08
Гость
IP:NA
Ман метарсамки барои Ругуни азизи мо душман бисёр аст дигар далатхои хамсоя нияти нест кардани рогун аст гуёки метарконда бошад ман хохиш мекунам ки инро пешгири кунанд................................
feler
19.04.2010 15:20
Гость
IP:NA
То бунёди Рогун хеч чи намегуям , баьди бунёд хама чи аён мегардад,Иншааллох.
rogunchik
28.03.2010 21:56
Гость
IP:NA
Я согласень с Зафари Абдулло. Ведь рогун это наше  будущее. А по поводу брятья мы с Киргизами это наши проблеми и не надо висказыват здесь про свои отношение, зачем? Вед тем более  такие шакалы как борти (а мы пойдем на север) и мультфилма Маугли, испортит всем настроение. Я верю в Таджикистан, я верю в Рогун и я верю за наши будущый! ! !
Зубайдулло
18.01.2010 19:28
Гость
IP:NA

Зафари Абдулло ростай гапот неки шумохам фикри студенторамкунед ! 

Davron-ф
18.01.2010 15:38
Гость
IP:NA

Асалому Алайкум бародарони хамдину хазабон, Точикон ва Точикистониёни азиз (хусусан мардуми дуст в бародари Киргиз). Авало бо эхёшавии корхои сохтмони дар НБО Рогун хамаи шуморо табрику тахният мегуям. Ва аз Худованди таборак ва мутаъол ба хамаи шумо хушбахтию тансихати орзумандам ва бигузор худованди бахшоянда ва мехрубон ба мо бо сохтмони ин иншооти бузург мададгор бошад ва мо ин иншооти барои Точикистон мухимро бе дахолати душманон сари вакт сохта ба истифода дихем.

 Ман дар донишгохи Кембриджи шахри Лондон дар соли 1-уми аспирантура тахсил мекунам, кариб 1 сол мешавад ки ба Точикистони азизамон нарафтаам. Аз шунидани баркароршавии корхои сохтмони дар НБО Рогун ва баровардани аксияхо, ки факат ба мардуми Точикистон фурухта мешаванд хело шод гаштам.

Дар шахри Лондон хондану зистан хело гарон ва мушкил хаст вале бо ин нигох накарда ман тасмим гирифтам ки ба муддати 3 мох руза гирифта маблаги хамарузаи хурокаамро чам када Аксияхои НБО Рогунро мехарам.

Дар инчо дар баъзе расонахои хабари душманони миллат навиштаанд ки гуё донишчуёни дар Точикистонбударо хукумат мачбур мукунад, ки Аксия бо маблаги 25$ (100 сомони) харидори кунанд, хатто баъзе беномухо ва хоинони миллат итервю додаанд, агар нахарем моро хорич мекунанд. вале онхо фикр наекунанд ки Рогун фардо барои онхо фоида хохад овард.

 Ин иншооти баркии азимтарин дар дунёст ва барки  аз чихати экологи тозаро истехсол мекунад ва зиёда аз 100 сол ба мардуми мо хизмат мерасонад. 

Агар мо аз руи нарххои имрузаи барк барои ахолии Точикистон хисоб кунем (9 дирам 1 кв. соат) ин иншоот дар 1 сол 268 Миллион Доллари Амрикои фоида меорад. 

Агар аз руи нархи чахони гирем (0.12$ 1кв.соат) НБО Рогун дар 1 сол 1.6 Милиард Доллари Амрикои Ба иктисодиёти кишвар фоида меорад.

Барои хамин Биёед камари химат баста барои ободонии кишвар ва ояндаи дурахшонамон Сахмияхои НБО Рогунро харидори намоем 

Davron-ф
18.01.2010 14:51
Гость
IP:NA

кто говорит что Кыргызи и Таджики не братя тот дурак.

Вед в Коране говорится Мумин братя Мумина. Мы оба мусулманы и мы братя и история не помнит когда мы были врагами друг друга.

 

ахилес
10.01.2010 16:33
Гость
IP:NA

салом ба хамаи мардуми тожик (бегарз аз борти ва монанди вай) .Ман яке аз тожикони РОССИЯ мебошам. Дар бораи сахмияхои  РОГУН аз телик тамошо кардам ва ба маблаги 5100 сомони харидори кардам.

Ба якхело  гуфтаниам ки кунтона дар кери тожикову кыргизо накашен.

РОГУНА дастгири кунен бародаро!

 

Ба хама бахту саломати орзумандам.

Коргар
06.01.2010 10:03
Гость
IP:NA

Салом ба хаммаи хамватанони азиз!!!!

Акция!!!!! Сахмия...

ин мачбури ё не...

 зарплата 500 сом ..

с зарплаты снимают 15% налог.. 20% процентов акции Рогуна...

получается   500сом -35%  это 500-175=325 сом.      3 года будут начислят...

Зарплата 315 сомони ранше было до Акции 425 сом

 за сто сомонов можна купит за месяц 1 мешок муки (к примеру) 3 литр масла

 Берите пример !!!!

 Ин берахми нест барои мардум 20% хармох то тахминан 3 сол....

                            Если правителства которая создала конститутсию... для нарушении то зачем нам Судя, Прокуро, Милиция, Корупция ...    100% нарушения конститутсии кто будет отвечат за этот беспридел...

                                                 Эмомали Шарипович Рахмонов....

                                                 Члены верховной палаты...

                                                 Или ген.Прокурор респулики..

                          Лутше Мы с вами чем они со своими счетами за границах...

Аллах свидетел... Худо Гувох аст...

 

 

SAINUKRIDDIN
01.01.2010 15:55
Гость
IP:NA
SAINUKRIDDIN TOJE S VAMI GAP NEST POSTROIM ROGUN TAK LET 4EREZ 100 S VNUKAMI RAXMONA
Хасан из Гарма.
29.12.2009 09:38
Гость
IP:NA

    Пусть Новый год вам принесет

   Здоровье, радость и успех,

   Не будет тягостных забот,

   Звучит почаще звонкий смех.

   Пусть что хочется – то и сбудется,

   Что не ладится – позабудется,

    Пусть хорошее приумножится

    И удачно в дальнейшем сложится!





  Старому году оставьте печали,

  Забудьте тревоги, обиды, беду –

  Только здоровья, успехов и счастья 

 Я вам желаем в Новом году!

Ин суханхо барои хамаи тодчиконе,ки дар ватан хастанд ва ватанамонро обод карда истодаанд

зинда бошед!!! бо эхтиром Хасанчони Гарми аз кишлоки Чашмаи-кизи.

кыргызбек
28.12.2009 06:27
Гость
IP:NA

некоему борти:

во-первых пошел на хуй, энен сигейин! амына сиктим жалап:)

во-вторых, всем таджикам: мен кыргызмын!

в-третьих джергетальскому кыргызу: сен таджикче тушундурсон, боордошум, бизге биригишибиз керекбиз экенин!

 

у нас тоже есть такие же провакаторы которые стараются разладить между нами не слушайте их!

и все ровно всему миру говорю: кыргызы и таджики братья!

 

 
1
 
 
 

Обсуждение в Facebook:




Главные новости

04.1215:34Узбекистан выбрал нового президента
04.1215:01День рождения Пророка: без помпезности и угощений
04.1212:14Жизнь в гараже. ВИДЕО
03.1216:40Душанбинских пекарей отправили в вынужденный отпуск
03.1215:16Ансори: Смертный приговор Бобака Занджани не отменен


Самое обсуждаемое

01.1214:11Атамбаев о ЕАЭС: вступаем в братский союз и встречаем старшего брата, который нам ножки подставляет(7)
02.1210:57Лидер Компартии Таджикистана верит председателю Нацбанка, но стоит в очереди за своим депозитом(3)
01.1209:43На реализацию новой Национальной стратегии развития Таджикистана необходимы $118,1 млрд.(3)
03.1210:32Когда у НПЗ "финансы поют романсы"...(1)
03.1209:12Эмомали Рахмону построят новые резиденции(1)



(C) 2001-2016 TopTJ.com

TopTJ.com - Новости Таджикистана
00:00:00.0156199