Авторизация
 
 
Регистрация на сайте
Восстановление пароля


Новостные каналы


Skip Navigation LinksTopTJ.com  →  Новости Таджикистана  → 

Лента новостей

17.06.200920:20

В Душанбе покончил с собой экс-глава МВД Таджикистана Махмадназар Салихов

Автор: Наргис Хамрабаева

Душанбе. 17 июня. «Азия-Плюс» - Экс-министр внутренних дел Таджикистана Махмадназар Салихов застрелился сегодня вечером в собственном доме, - сообщили «АП» в правоохранительных органах, подчеркнув при этом, что сегодня Генеральная прокуратура страны дала санкцию на арест бывшего главы МВД. Какие обвинения были предъявлены М. Салихову, не сообщается.

«На месте происшествия работает опергруппа», - сказал источник.

Напомним, М. Салихов был уволен с должности министра внутренних дел РТ в январе 2009 года, проработав на этом посту ровно два года.

В эти же дни в городском суде Душанбе проходит судебный процесс в отношении брата бывшего министра внутренних дел Таджикистана Тагойназара Салихова, обвиняемого в убийстве и незаконном хранении огнестрельного оружия. Слушание по данному делу началось в столичном суде 11 июня.


Источник: ИА Азия Плюс
2.4
- всего оценок (10)
- ваша оценка


Новый комментарий

Обсуждение новости

 
1
 
 
 
 
 
 
 
Автор Сообщение
незнакомец
19.12.2010 11:34
Гость
IP:NA
 ПРИЗИДЭНТ РАХМОНОВ ПОЗОР НАЦИЙ. ХУЖЕ ГИТЛЕРА. 
эхсончон
03.05.2010 11:00
Гость
IP:NA
S.O.S.  может обсудим план напиши на 

amirz2@mail.ru

эхсончон
03.05.2010 10:53
Гость
IP:NA
S.O.S.   давай  зделайем ето ради точико я гатов на што угодно лижби спасти мой народ каторая страдало 20 лет
Amirjon 935200101
23.12.2009 23:17
Гость
IP:NA
Onai Emomalii Rahmona bgom dar kuni rustamsham bgom
вмамапакупкппиапапкпку
21.11.2009 13:57
Гость
IP:NA
кадомет марден Кулобихо инхел онхел мегуен ку як номери телефон ё адрестона гап занен агар нишонаи марди дар ягонтаи шумо бошад под юбкаи занотон бачо мешен аз дур дашномхои бемаъне мекунен хамнай мардии шумо
мардикор
16.11.2009 17:49
Гость
IP:NA
Харомхуру порахурро худо задааст,у инсон набуд,харом мурд ба у чаноза раво нест аз руи шариат,мо хама мусулмонем,,,,,,,,,.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
мусулмон
08.08.2009 09:26
Гость
IP:NA
Бале ман туро тарафгири мекунам,Хисори Шодмон !!!Салихов инсони хуб набуд чояш чаннат шавад,у порахур буд харомхур буд
Хисори Шодмон
02.08.2009 07:11
Гость
IP:NA
У мард набуд барои пул очаша мефурухт,харомхури порахур дар вазири МВД буданаш бо чинояткоро хамрохи карда чанд касро нохак ба махкама кашида аз кор пеш намуд,Уро худо задааст,
ars-60@mail.ru
25.07.2009 20:06
Гость
IP:NA

.....a vse Layates'!

Ny chto-j Prodoljaite iskat' vinovnux i Bezvinnux.

Tojiki,yrysi,angleci,chanoi...y vas v DNK odin i tot-je gen-kod.Mu poxoji na dryg-dryga.yje 5000 let.

.Segodnya  promejytok vremeni ne samui xydshii Poverte! Buvalo i xyje,nas istreblyali(myjikov)tolko za "Toj".(po etomy y nas ryadom nashi Brat'ya po mame yzbeki)

No eto vremya Proyavitsya ono daetsya vsem na ravnux i vsego lish odin raz.

Oni ego polychili i Proyavilis' s ploxoi storonu.Dakajite,chto Vu lychshe!!!

Xvatit kysat' dryg-dryga ,kak Shakalu........Vu vse neseti odny Karony.podymaite o Posledovatelyax.

Net i nebydet svyatux t.e i oni ne bezpregreshenii.,k odnoi celi v edinom strou Vot zalog Bydyshego Tajikistana!

ya yveren mu smojem stoit' tolko zaxotet'!

РАСУЛ
17.07.2009 16:39
Гость
IP:NA
Ту Исмоилчон! ба фикрам дигар миллати барои он, ки бо забони точики навиштачоти ту якчанд хатоги дорад,ки ту забони точик ва точиконро шарманда е хакорат дода истодаи, аввал бехатоги навиштанро ед гир!баъдан оиди миллати точик фикри худро баен намо,агар саводи казои надошта боши бехтараш бо забони руси баен кун,мо хама бандаи мусалмонем!!!!!!!!!!!!!!!
ISMOIL
12.07.2009 10:42
Гость
IP:NA
БАРОДАРОНИ АЗИЗ МО ЯКМИЛАТЕМ МОРО ДАР ДУНЁ ХАМЧУН  ТОДЖИК ШИНОХТААНД ХАЧИЗЕНАБУД ГУЗАШТЬ ХАМИН МАХАЛАЧИГИРО БАСКАРДАНДАРКОР ЧУНКИ ТОДЖИКИСТОНИ МО ОБОДУ ХУРАМУ ЗЕБОБОШОД БОЕХТИРОМ ВАРЗАНДИ ХАЛКИ ТОДЖИКИСТОН.
ПОЛИТИКА
11.07.2009 16:54
Гость
IP:NA
САЛОМ БА ХАМА ХУРДУ КАЛОН ДАР БОРАИ ИН ВАЗИРИ ХАКОНИ ГАПО ТАМОМ ШУД .
Афлотун-2
07.07.2009 19:22
Гость
IP:NA
ТЕНЧЯИ ОХИ Э-КАНТОНА ЗАНЕНЕЮ.
JIHAD
04.07.2009 13:00
Гость
IP:NA
руслан03.07.200923:17
  асаломалекум хамватанон хайрият жои озоди акида пайдост барои тоджико ман бори аваластки инжо  хондам хурсанд шудам ва зикхам шудам ман зиеда аз 10 солски мили дигар жавонони тоожикеи берун аз вантанам инжо бародареро дидамки ба фикрам аз хужандаст ки мисол аз кенжаев мебиорад оео намедонадки кенжаев чикадар тожикро бо дасти узбекхои  турсунзода кушт ки ман кишлокеро медонам ки аз марди 7 сола то пирамарди 90 сола хамаги 13 нафар монданд ойо ингенатсит нест то хато гитлер халки белорус ва украинро ин тавр генатцит накардабуд хукумати имрузаи мо барои хадафи сиеси худ бо узбекистон хамкори кард ин маслихатхои кенжаев в абдуложонов набуд оео фаромуш кардеки дар нохияаи панж ва шахритус хами вокиахо гузашта буд ман дар шахри казони тотористон зиндаги мекуна инжо жамиятии тожикост ва ду хужанди барои хадафи раис шудан узбкхои тожикистониеки дар инжо истикомат мекунанд унхоро дават кардад хамчун намоядагони узбекхои тожикистони барои овозгирфтанд вахоло онки дар инжо тожикои самарканд бисеоранд ва унхоро хамчун узбек мешуморанд дар раесати жамияти узеко хато азо надоранд бародарои хужанди баст кунед махалчигиро имруз журналист додожон атоуло бо абдуложонви хунхор якжост инас милат дустори шумо ин муло нури будки токро аз унтараф овард агар кежаев мебуд мегуфтки хамонжо монанд шумо милат дуст нестед ман жавон будам фаромуш накарда сухарони пуракуроро дар сесия вилоят ленинобод хувайдулоев ки пешниход кард ки ленинободро аз тожикистон жидо карда бо узбекистон бипайвандад инаст ватандусдори шумо ягоборо на гарми ва на кулоби дар жанги шахрванди ин гшапро нагуфтабуд басаст нагма якбор бо инсоф шавед

Slushae brat ti tak xorosho znaesh nashu istoriyu????????????????????

Ti navernoe zabil, chto Safarali Kenjaev i Rustami Abdurahim voshli pervimi v Dushanbe i pomogli narodu vijit v te dni kogda ti begal sa kuskom xlebom.

руслан
03.07.2009 23:17
Гость
IP:NA
асаломалекум хамватанон хайрият жои озоди акида пайдост барои тоджико ман бори аваластки инжо  хондам хурсанд шудам ва зикхам шудам ман зиеда аз 10 солски мили дигар жавонони тоожикеи берун аз вантанам инжо бародареро дидамки ба фикрам аз хужандаст ки мисол аз кенжаев мебиорад оео намедонадки кенжаев чикадар тожикро бо дасти узбекхои  турсунзода кушт ки ман кишлокеро медонам ки аз марди 7 сола то пирамарди 90 сола хамаги 13 нафар монданд ойо ингенатсит нест то хато гитлер халки белорус ва украинро ин тавр генатцит накардабуд хукумати имрузаи мо барои хадафи сиеси худ бо узбекистон хамкори кард ин маслихатхои кенжаев в абдуложонов набуд оео фаромуш кардеки дар нохияаи панж ва шахритус хами вокиахо гузашта буд ман дар шахри казони тотористон зиндаги мекуна инжо жамиятии тожикост ва ду хужанди барои хадафи раис шудан узбкхои тожикистониеки дар инжо истикомат мекунанд унхоро дават кардад хамчун намоядагони узбекхои тожикистони барои овозгирфтанд вахоло онки дар инжо тожикои самарканд бисеоранд ва унхоро хамчун узбек мешуморанд дар раесати жамияти узеко хато азо надоранд бародарои хужанди баст кунед махалчигиро имруз журналист додожон атоуло бо абдуложонви хунхор якжост инас милат дустори шумо ин муло нури будки токро аз унтараф овард агар кежаев мебуд мегуфтки хамонжо монанд шумо милат дуст нестед ман жавон будам фаромуш накарда сухарони пуракуроро дар сесия вилоят ленинобод хувайдулоев ки пешниход кард ки ленинободро аз тожикистон жидо карда бо узбекистон бипайвандад инаст ватандусдори шумо ягоборо на гарми ва на кулоби дар жанги шахрванди ин гшапро нагуфтабуд басаст нагма якбор бо инсоф шавед
политика
03.07.2009 12:40
Гость
IP:NA
гуш кунен бародаро ман хохиш дорам бас кунен махалчигира бо намоз мехонен чи даркор ами гапо дуст шавед мусулмон инхел намекунад аз точикистон нмехохи рав хорича м ебинем бад чи хол дори аввал одам ватанша модарша падарша дустдорад айб аст аз паси девор гап мезани илтимос инхел акоратора баскунед .
политика
03.07.2009 12:30
Гость
IP:NA

е шумо ах одам нашиденда бас кунен ами гапой гандатона

 

S.O.S.
03.07.2009 10:24
Гость
IP:NA

DRUZYA SKOLKO SPOSOBOV MIRNIM PUTEM OTSTRANIT RAHMONA OT  DOLJNOSTI PREZIDENTA RESPUBLIKI TAJIKISTAN? MOJET NAM NASHA OPPOZICIA RASKAJET CHTO NADO DELAT ILI VOOBSHE GDE ETI FALSHIVIE BORCI ZA DEMOCRATIYU? VON STOLKO IH RASPLODILOS PO VSEMU TAJIKISTANU. ONI UJE TAKJE OCHEN HOROSHO NAUCHILIS BRAT VZYATKI I IM NAPLEVAT DEMOKRATIYA ILI AVTOKRATIYA V TAJIKISTANE. ETI LJIVIE BORCI ZA DEMOCRATIYU TOLKO MOGUT SOZDAVAT KONFLICTI REALNO RAZVIVAYUSHIM STRANAM. PRIMER S BRATSKIM IRANOM TOMU DOKOZATELSTVO. PROVOKATORI I UBICI ETI BORCI ZA DEMOCRATIYU. TAJIKISTANOM PRAVIT TIRAN I AVTOKRAT A GDE VI KOTORIE SEBYA NAZIVAITE SPRAVEDLIVIMI? DUMAETE CHTO SAMIE UMNIE? VSE OCHEN HOROSHO ZNAEM CHEM VI ZEDS ZANIMAETES. IZUCHIATE NASH MENTALITET, NASHI TONKOSTI, CHTOBI POTOM ISPOLZOVAT PROTIV NASHEGO NARODA. ZASUNTE SEBE V ZADNISU SVOI KREDITI ONI VSERAVNO NE DOHODYA DO NASHEGO NARODA I VAM ETO OCHEN HOROSHO IZVESNO, CHTO KOGDA GROMOGLASNO UTVERJDAETE O FINANSOVOI POMOSHI TAJIKISTANU ETO VI FINANSIRUITE NASHEGO AVTORITARNOGO PREZIDENTA I EGO BEZDARNUYU SEMEIKU. NAROD TAJIKISTANA ESHE VAM ETO PRIPOMNIT FALSHIVIE I PROKLYATIE BORCI ZA NESUSHESTVUYUSHUYU DEMACRATIYU. GDE OPPOZICIA? U NAS V OPPOZICII ODNI NERESHITELNIE I BEZGOLOSIE TRUSI IZ-ZA IH BEZDEISTVII NASH NAROD POGIBNET? OSTANETSYA ODNA TAJIKSKAYA SEMYA DESPOTA I EGO KAK  PREDSTAVITELYA NARODA ZANESENNOGO V KRASNUYU KNIGU BUDUT VSEM MIROM OHRANYAT. ETOT DESPOT UNICHTOJAET TAJIKSKI NAROD ETO GENOCID TAJIKSKOGO NARODA.

GGG
03.07.2009 02:39
Гость
IP:NA

<html>

<body>

<h1> Privet Vsem  Durakam obsujdeniya etogo saita !</h1>

</body>

</body>

GGG
03.07.2009 02:33
Гость
IP:NA
to fucking GGG30.06.200904:36
 

learn eng, dont think noone can read ur fucking comment JUST GO FUCK URSELF -KUBINEC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 Firstly , i am not Kubinec, or Kulobi as you're used to say. Secondly , you stop cursing me as i've not said anything bad toward you , dumbass! Telling me to learn Englsih - i've learned enough as it's my first language after the gifted one, which is tajiki, from my folks. Therefore, judging you by what you are repeatedly saying the word "fucking"  is the only cursing word you know for you entire English, and also  you are show-off. Don't try hard otherwise you might seriously get disappointed with. 

 
1
 
 
 
 
 
 
 

Обсуждение в Facebook:




Главные новости

09.1218:08«Як чи парто». За что мы ежедневно даем «на лапу»
09.1214:58С.Аслов заявил о недопустимости участия криминальных лиц на мероприятиях ОБСЕ
09.1214:48Житель Исфары подозревается в покушении на убийство
09.1214:41ОДКБ требует не пустить "преступников" на заседания ОБСЕ
09.1214:20«Барки точик» сообщил о смягчении энерголимита по стране(1)


Самое обсуждаемое

07.1215:18Первый визит в качестве президента Шавкат Мирзиёев совершит в Россию(3)
09.1214:20«Барки точик» сообщил о смягчении энерголимита по стране(1)
09.1213:17Именной пистолет от Виктора Януковича президентам СНГ(1)
09.1221:00Немцы сочли мигрантов главной проблемой(1)



(C) 2001-2016 TopTJ.com

TopTJ.com - Новости Таджикистана
00:00:00.0156251