Авторизация
 
 
Регистрация на сайте
Восстановление пароля


Новостные каналы


Skip Navigation LinksTopTJ.com  →  Новости Таджикистана  → 

Лента новостей

29.09.200919:43

Озодаи Эмомали назначена заместителем министра иностранных дел Республики Таджикистан

Душанбе, 29 сентября. (НИАТ «Ховар»). - Сегодня на очередном заседании Правительства Республики Таджикистан под руководством Председателя Правительства республики Эмомали Рахмона принят ряд кадровых изменений в министерствах и ведомствах страны.

Озодаи Эмомали назначена заместителем министра иностранных дел Республики Таджикистан. Зухро Окимбекова - заместителем Председателя Агентства по строительству и архитектуре при Правительстве Республики Таджикистан. Мавсума Муъминова - заместителем председателя Комитета молодежи, спорта и туризма при Правительстве Республики Таджикистан. Юсуф Султонебов - заместителем министра сельского хозяйства Республики Таджикистан. Акбар Файзов - Директором «Востокредмет». Усмонали Усмонов - Директором Центра реализации проектов гидроэнергетики Республики Таджикистан.

Источник: ИА "ХОВАР"
2.7
- всего оценок (26)
- ваша оценка


Новый комментарий
Автор Сообщение
Ибодова Сочида
10.04.2011 09:21
Гость
IP:NA
Мухтарама Озодаи Рахмон дар урфият гуфтанд, ки ба худодагон бахс макун, ки ба у худо додааст. Бо амри Худо  падари Шумо Чаноби оли Эмомалии Рахмон рохбар шуду имруз Точикистони моро дар тамоми дунё муаррифи кард ва моро хамчун давлати сохибистиклол мешиносанд ва зиндагии осуда дорем. Худо  
ммм
07.10.2009 20:21
Гость
IP:NA

Неджад

Ты неудачник! сочуствую! шояд занат туро фиреб метияд, или ты ничего неумеешь!

ту барои чи президент нашуди, йо падарат чаро нашуд? йо дигару-дигар наздиконат, точикистон аз чунин хасудхуру бахилон хеч гох пеш намеравад.

тадж
06.10.2009 22:21
Гость
IP:NA

 

 

 

 

Неджад

06.10.200901:57

Неджат это ты кто азербайжанец ПОШЕЛ на Х,,, ЗОГ к себе на сайт это наш презик мраз только мы его будем обсуждат. У вас ест Илхам вот и его ебите

 

Люди,поздравим Рахмона с 57-летием! Позвольте от имени всех вас пожелать ему еще более счастливой и сказочной жизни (не более 6 дней), крепкого здоровья (да посетит его бренное тело СПИД,перейдет в 3 стадию давнишний сифилис,усохнут остатки заспиртованного мозга),успехов во благо народа (пусть горит земля под его ногами),семейного счастья (да перестреляют друг друга его ненасытные дочери,сыновья,зятья,племянники...). Поднимем бокалы за исполнение наших пожела

Неджад
06.10.2009 01:57
Гость
IP:NA

Люди,поздравим Рахмона с 57-летием! Позвольте от имени всех вас пожелать ему еще более счастливой и сказочной жизни (не более 6 дней), крепкого здоровья (да посетит его бренное тело СПИД,перейдет в 3 стадию давнишний сифилис,усохнут остатки заспиртованного мозга),успехов во благо народа (пусть горит земля под его ногами),семейного счастья (да перестреляют друг друга его ненасытные дочери,сыновья,зятья,племянники...). Поднимем бокалы за исполнение наших пожеланий!!!

озода
03.10.2009 22:43
Гость
IP:NA
baha87/8703.10.200921:54

 

KOROVA BL

баха придурок

а ты на свою маму посмотри она на бегемота похожа которую из за плохого повидения из зоопарка выгнали.

baha87/87
03.10.2009 21:54
Гость
IP:NA

KOROVA BLA

политика.................
03.10.2009 14:22
Гость
IP:NA
озодара хечкас нагуфаи бесводаи  озода духтари тачрибадор босавод  аст . ман аму мардеки худро афлотун муарифи кардааст тарафдорам рост мегуяд ман з апаи хохиши сахт дорам  илтимос мекунам аму бачара дастгири кунад савоб мегирад вай ба фикрам бо хамрох ман озмун рафта буд хамамон нагузаштем неки аму бача аз хмаи мо босавод буд доим мегуфтам ту мегузари неки нагузашт аффсус ободи бахудо барои мид ман фикр мкунам э рахмон драк ёбад кумакаш мекунд .
модар
02.10.2009 15:37
Гость
IP:NA

 Хамватанони азиз ман аз Шумо хохиш мекунам, ки дигар Точикистони азизро кисмат накунед. Аз ин факат бадбахти асту халос.Озода духтари ки ва аз кучое набошад У точик аст. Мо бояд фахр кунем, боз як зани точик сохиби мансаб шуд.Ман худам шахсан Уро намешиносам, аммо бо одамоне ки Озодаро мешиносад хамсубат шудам. Аз гуфти онхо зани босавод ва бо маърифат аст. Пас биеед махалчигиро як су монда Уро аз самими калб табрик намоем. Ба У барори кор ва тавфик  таманно намоем.

Хакикатчуй
01.10.2009 13:12
Гость
IP:NA
Салом аз номи мусофири аз Ватан дуррафтае,ки нисбати у номарди кардаанд,чанд соли умри худро барои бехбудии Точикистон сарф намуда уро дар охир  бо тухмати нохаки як гурухи чинояткор аз вазифа озод намуданд,банда дар охир барои як лукма нони халол ба мусофири рох гирифт,то ки кудакони худ ва падару модари пири худро аз гушнаги озод намояд айни хол дар мусофират карор дорад,таи се сол инчониб берун аз хоки Ватанам,рости гап падару модар фарзандонамро пазмон шудаам,вале хайхот рафта наметавонам,зеро маблаги кофи надорам,Точикистонро дар хоб мебинам,бисер пазмонам,зеро ончо ба воя расидаам,Озодаи Рахмон аввалан табрик менамоям,ки ба кор шуруъ намудаед,муваффакият!!!!!Хо мардуми бе маърифат.бесаводи бемаданият!барои чи бо суханхои кабех,Озодаро пешвоз мегиред,агар саводи казои дошта бошед,барои пешравии Точикистон камари химмат бандед,на он ки Озодаро хакорат додан,ки хукук дод ки ин хел муносибат кунед,Дангара КулобЮ,Хучанд Помир,мо як миллати Точикем,Озода мо бо Шумо барори кор,такдири мардуми Точик бо Шумост,ман шахсан медонам ки дар Точикистон хакикат нест,хакикатро пайдо намоед,чустучу намоед,барори кор дар панохи худованд бошед!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 
Dedushka
01.10.2009 12:39
Гость
IP:NA

Tem rebyatam kto pishet is Russia.... I dumaet chto tama vse chestno i demokratichno...

V samom Praviltelste PUTINA ves kabinet ego zemlyaki s PITERA.. Ministr Oboroni (Serdukov) zhenix, Ministra zdravoxranenie nevetka, zam Priemer Zubkov Test.. Ministr obrazovanie dachniy sosed Putina, MWD Nurgaliev odnogrupnik Putina....

for more information on www.kavkazcenter.com/rus

 

Eto tak u nas vo vsem Post-sovetskom prostranstve... i Tajikistan ne iskluchenie iz etogo spiska...

мусофир
01.10.2009 10:26
Гость
IP:NA
Бародaрону  хохарони  азиз!  Биёед   махалгароииро  бас кунем,  русира  медонан  ё не   ин  зарур  нест,   зарур  он   аст  ки  ба  халки  точик       дастгир  бошад     бехбуди  кунад,   ба  забони    дигар  миллатхо  гап  задан   зарур   ояд      инро  хал  кардан   мушкил  нест.АЗ  ин   якдигарро   бад  кардани  мо     ачнабиён  истифода  бурда   миллати  моро  нест  мекунанд.... точики  асил  бояд  бадхохи   миллати  худ   набошад.Агар   ОЗОДА     хакикитан   фарзанди   асили   Точик   бошад,пахлуи   падари  худ   истода, ба  бадхохони  миллати  точик      нишон медихад,  ки   хакикатан  хам     ОЗОДАИ   МИЛЛАТИ  ТОЧИК   АСТ.    БАРОРИ   КОР   ВА  БУРДБОРИ   МЕХОХАМ ....     МО  БО  ТУЕМ   ОЗОДА...
азиз аламуродов
01.10.2009 01:23
Гость
IP:NA
бачаи аташ хафта шуд.сулолаи рахмоновхо пайдо мешавад)))))))))))))))))
тим
30.09.2009 22:14
Гость
IP:NA

baha78/87 gap это вам

дайте время челу посмотрим. а ты  gap не затыкай рот людям это не твой сайт и не сайт твоего отца.

 

baha78/87
30.09.2009 20:19
Гость
IP:NA

ей место ФЕРМА КОЛХОЗА в дангаре

москва
30.09.2009 20:03
Гость
IP:NA
хамватанони азиз! агар бачои ОЗОДА як нафари тамоман бесаводро,мисол  чупонро гуем, хатто вазир таин кунанд хам, парво надорем! кор надорем! зеро намешиносем, намедонем. пас бийойед аз зиндагонии бечорагии худ намонем! ба хар хол ОЗОДА аз мавкеи худ- аз обруи худ истифода карда нисбат ба дигарон дида бештар ба чамият манфиат расонда метавонад,...  ин ба фикри ман!
gap
30.09.2009 17:33
Гость
IP:NA
тем идиотам которые утверждают что эта "тумбочка" озода отлично владеет английским языком заткнитесь пожалуйста она элементарно общятся на английском не может.даже на уровне ученика первого класса.про русский я вообще молчу.так что она только на дангаринском хорошо говорит это точно.она должна была послом в турцию поехать но в последний момент что то   переиграли.
Афлотун 2.........
30.09.2009 16:44
Гость
IP:NA
э товба тока кадри зур духтари президент будааст нав фахмидем ма 7 забони хоричира медонум зиёда аз 7 маротба дар мид озмун рафтам сад фоиз бал гирифтам гуфтан оли фарёд мекунем оооооооооооооо фарёд мекунанду баъди мурдаи чуги фардо рузи киёмат ман намехшам инкадар ходагима азобома ки дар оянда барои точикистон хизмат кунам ба наздики билети россия дорам тамоман меравам гирад 50 сол 100 сола сер кунанд одамони нохак ман барои вазифа намурдам факт мешуд ки дар ватанам нонамро ба сери меёфтам кифоя буд афсус точикистонро бисёр дуст медорам бо дируз дар телевизор дидам лутфулло давлати хароми бесаводи  худозада ки хамкурси мара изнасилват кардааст дирктори твс таин шуд як хрома гирифтан дар чояш як хароми дигар монданд
30.09.2009 16:19
Опять мутируешь эшончик?
Ёклмн
30.09.2009 16:11
Гость
IP:NA
Мудак бай, вылез. Команда газы!
30.09.2009 16:08

Arian,

Ее место не в МИД-е, а в аграрном секторе, тем более такая здоровая!!!!!!!!

А если бы она была худенькой и красивой - то тогда надо было ее сразу министром иностранных дел делать!!!!

 
1
 
 

Обсуждение в Facebook:




Главные новости

06.1210:43Цена нефти марки Brent достигла максимума за 16 месяцев
06.1209:18Эмомали Рахмон обратится с посланием парламенту Таджикистана до нового года(1)
06.1208:12«Запасного аэродрома» не будет. О запрете на двойное гражданство
06.1206:54«Песни Абдула»: таджикский мигрант глазами российского режиссера
05.1220:22Чего ожидает Душанбе от нового лидера Узбекистана?


Самое обсуждаемое

05.1211:34Таджикистан перейдет на 12-летнее образование в 2020 году(4)
06.1209:18Эмомали Рахмон обратится с посланием парламенту Таджикистана до нового года(1)
05.1219:14Путин озадачил правительство законом об адаптации мигрантов(1)
05.1211:31Китайская энергетическая строительная корпорация заинтересована в сотрудничестве с Таджикистаном(1)



(C) 2001-2016 TopTJ.com

TopTJ.com - Новости Таджикистана
00:00:00.0156286