Авторизация
 
 
Регистрация на сайте
Восстановление пароля


Новостные каналы


Skip Navigation LinksTopTJ.com  →  Новости Таджикистана  → 

Главные новости, Лента новостей, Спорт

03.02.201216:49
Источник изображения: news.tj

Сын президента Таджикистана вошел в комитет ФИФА

Новоизбранный Президент Федерации футбола Таджикистана Рустам Эмомали назначен членом комитета Международной федерации футбольных ассоциаций (ФИФА) по развитию (Development Committee).

Комитет по развитию ФИФА  занимается развитием и улучшением качества игры, сообщил пресс-атташе Федерации футбола Таджикистана Фаридун Салиев. По его словам, Комитет по развитию ФИФА возглавляет президент Конфедерации футбола Африки Исса Хаяту.

«Помимо Рустама Эмомали в комитет ФИФА по развитию также входят глава УЕФА Мишель Платини, вице-президент ФИФА иорданский принц Али Бин Аль-Хусейн, руководители федераций футбола Перу Мануэль Бурга, Литвы Лютаурас Варанавичюс, Омана Сайид Халид Бин Хамид Аль-Бусаиди и другие. Всего в комитет входят 18 человек», - говорит Ф. Салиев.

Напомним, что 24-летний Рустам Эмомали был избран на пост президента Федерации футбола Таджикистана 5 января этого года на очередной отчетно-выборной конференции ФФТ в Душанбе.

Источник: ИА "Азия Плюс"
Автор: Мехрангез Турсунзода
4.2
- всего оценок (6)
- ваша оценка


Новый комментарий
Автор Сообщение
25.09.2012 08:53ответ на сообщение →не памирец, а таджик (18.09.2012 22:56)
User не памирец, а таджик (18.09.2012 22:56:45) wrote:

э ма атай  шумора г..м чида ба  зиди точико мехезе ?мардуми точик и помириёи котака гуш накунен ино мора кати президент чанг медозанд!

 хай бра бте гоята хаму рустам е хасанча

12345
25.09.2012 08:06ответ на сообщение →Ватандуст2012 (17.09.2012 13:28)
Гость
IP:95.142.83.40
User Ватандуст2012 (17.09.2012 13:28:09) wrote:

Ассалом хамдиёрони Азиз!!! Ман яке аз шахрвандони одии Точикистон хастаму Шумо худатон як казоват кунед, ки 1) дар вакте, ки чанги шахрванди мерафт ягон миллатдусте ёфт нашуд,ки рохбарии Точикистонро ба ухда гирад, 2) махз бо шарофат ва чонносорихои  хамин марди Бузург Эмомалии Рахмон мардуми манотики гуногуни кишвар ба хам омаданду Сулхи Точикон баркарор щуд, 3) Точикистон аз бумбасти коммуникациони бароварда шуд ва садхо барномахои дигар амали гашта истодаанд ва ё дар арафаи амали гардонидан карор доранд.... Ман албатта аввал узр мепурсам агар ба иззати нафси ягон кас расам - Одам ин кадар ношукр намешавад ва хамаи инро нодида намегирад. Рохбари давлат будан ба фикри ман ин кори осон нест....Ин марди Бузургро Худо сазовор донистаасту сарварии Точикистонро ба ухдаашон вогузор намудааст. Ман чунин мехисобам, ки мардуми одии Точикистон кариб 100 % чонибдорашон мебошанд, аз чумла худам низ. Факат бархе аз мардуми мансабпараст, нотавонбин тарафдориашон намекунанду халос. Аз шумо мардуми мансабпараст, нотавонбин эхтиромона хохиш менамоям, ки инкадар чашмтанги ношукр нашавед ва чониби ЧО суханони носазо нагуед........

ответы на ваши вопросы.

1. вес народ знал и знает, что война началась изза президентской власти, которую не хотели отдет старая наменклатурас поддержкой Узбекистана и России в конце ониже поставили на Рахмона и ни кто народ об этом не спрашывал.

2.Да согласен, что у него большая его заслуга в созидение МИРА в Таджикистне, но  не только его а всего народа Таджикитана-это во первых, также оппозиции, международных институтов, Росссии и Иран и другие государство, наших соседей, как Кыргызыстан. Казахстан,Туркменистан.

3. Это ни его заслуга а международных институтов и международных  банков, которые делают нам программы и финансируют, мы же все с вами эти деньгидолжны вернут или наши дети.

 не достатки нынешнего правительство.

1. самое главное, не системный подход ко всему, экономике, образовании, медицинаоборона ит.д

Дервиш
24.09.2012 17:30ответ на сообщение →Ватандуст2012 (17.09.2012 13:28)
Гость
IP:92.36.76.21

Номи ту косалес аст!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Shohrux
23.09.2012 15:43ответ на сообщение →Ватандуст2012 (17.09.2012 13:28)
Гость
IP:83.149.38.59
Чиро казоват кунем ин ки рахмон бо сагчахояш горат мекунанд инро казоват кунем,чангро на рахмон балки худи мардуми точик бас карданд диданд ки ягон фоидае нест гарчанде буданд бисёр гуруххо лекин сулх бастанд.Ба СУЛХе ки ба  Точикистон омад рахмони гов ягон алокае надорад .Кадом бунбасти комуникатсиони, то омадани рахмон ягон бунбаст набуд, баъди омадани ин гов Точикистон бараъкс ба бунбасти комуникатсиони афтод на баромад ту чихо гуфта истодаи бефаросат! Кадом барнома барномаи фурухтани замини нав ё ки забти ягон чои сердаромад,замини хосилхез дар арафаи амали гардондан карор дорад? Ту ба иззати нафси хеч кас намераси ту кадом косалеси.Ки ношукр ки шукргузор тебя несудит он чи ки дар Точикистон дуздию мардумфиреби таксими мансаб ба ахли оила рустами нотавони бесаводро аз инчо ба инчо мансабдор карданашу акнун фифа,духтаронро ба хар мансаб бо хамрохи шухош таин карданро шукр гуем,ки боз бештару бештар хуни мардумро маканд инро шукр гуем, резондани хуни 70 чавонмарги Бадахшонро шукр гуем ки фармони рахмон ба анчом расид!!! Модаре ки фарзанди худро аз даст дод хост арзи дилашро ба сарвари давлат гуяд лекин гуш кардан нахост инро шукр гуем,дуздиро карду боз муттахамихам кард боз худи бадахшонихо гунахкор шуданд инро шукр гуем,валлох ки гунох аст дидаро нодида гирифтан чи хеле ки худ гуфти.Бародар хато мехисоби аз 100  як% мардум тарафдор набошад мардуми одди 99% зидди ин ин золим Худозадаанд ту чихо гуфтаистодаи хаёлат дар чояш мардуми точик чашми дидан надорад рахмону оилаашро, ману атрофиёнам зиёда аз 2млн мухочирони одди.Ту кадом косалеси атрофи рахмони хунхори наверно бародар хафа нашав! Сарвар бояд гиряи Модарро бишнавад у хам Модар дорад,Нолаи Падарро бишнавад чунки у хам Падар аст як рустаме ки хамеша хаёлаш дар ким кучохо хаёли кор кардан надорад икка дусташ медорад,хар Падаре ки фарзанди нав синфи 9 тамом кардаро ба мардикори гусел мекунад чи кадар сахт аст,ба чои у бояд худро фику кунад агар одами боакл мебуд ,вале афсус!Ту худ мансабпарасту нотавонбин асти ки дар хамин чо хам наверно жопу рахмона будешь лизать.Худоё сабр дех. 
рустмчони рахмон
23.09.2012 14:15ответ на сообщение →Ватандуст2012 (17.09.2012 13:28)
Гость
IP:91.202.46.25
мо заибат шудаги ай гуш кардани афсонахои шумо,ягон гапат маъне надорад... надо быт релистом. а не жополизом..
22.09.2012 10:30

хонаи FIFA сухт

Mavlonazarov
22.09.2012 05:44
Гость
IP:109.68.234.14
Interesno, shto budut o nem pisat, kogda papashu snimat s posta przidenta ?
21.09.2012 17:12

Я сотрудник КНБ Таджикистана, к сожалению не могу раскрыть себя полностью. Наша задача это мониторинг таджикского сегмента сети на выявление антиправительственных, анти президентских материалов, комментариев и т.д.  При нахождении статьи содержащей сведения, на наш взгляд порочащих имидж президента и правительства, мы стараемся либо заблокировать сайт, либо если у нас не получается, что чаще случается, мы в комментариях к статье пишем провокационные  сведения, для отвода в другую сторону тематику обсуждения. 

Некоторые вещи приходится писать через "не хочу", постольку становится противно. Но я вынужден, у меня семья , дети. Я их должен как-то кормить.

Поэтому прошу прощения у многих кого я и мои коллеги обидели.

20.09.2012 13:48
http://rutube.ru/video/ 
чинояткор кист? Рахмон бо оилаш ё мардуми помир?маводи мухадиро, ки мефурушад мардуми помир ё Рахмон бо оилаш?
таджик...
19.09.2012 15:53ответ на сообщение →mirzo91 (19.09.2012 14:20)
Гость
IP:2.135.248.13

хе  да мобайни пой хохарут  ломи ма !

19.09.2012 14:41ответ на сообщение →Хорогец (19.09.2012 00:54)
Харогец это ты у нас тут родня президента я смотрел свадьбу этого твоего родственника там все такие толсторожие, едите самсу и все такие жирные мамка твоя тоже очень поправилась, сколько ты сказал 130кг, ДА_-Да 130 ты сказал-Хочет очернит имя бадахшанца а забывая про свою родню. Поменяй имя ото я по всему инету запущен как пропагандист.- и информационный террорист..
19.09.2012 14:21ответ на сообщение →Хорогец (19.09.2012 00:54)

маймун занг за мада номерома туда навистум

19.09.2012 14:20ответ на сообщение →не памирец, а таджик (18.09.2012 22:56)

бра апата гом мрг бля

19.09.2012 00:54ответ на сообщение →ANTIFA (18.09.2012 16:25)

Писарум ба Наникут аз номи ман салом гуша))))

не памирец, а таджик
18.09.2012 22:56
Гость
IP:2.135.248.13

э ма атай  шумора г..м чида ба  зиди точико мехезе ?мардуми точик и помириёи котака гуш накунен ино мора кати президент чанг медозанд!

18.09.2012 16:25ответ на сообщение →Хорогец (18.09.2012 03:37)
А я тоже помню как ты потом ботинки ему языком облизывал он потом твою сестру домой забрал ты же подлиза
18.09.2012 03:37

Рустик ты завезал с шаной а то я помню ты с Исломом дурился а мы от запаха торкались.

18.09.2012 01:24ответ на сообщение →Ватандуст2012 (17.09.2012 13:28)
User Ватандуст2012 (17.09.2012 13:28:09) wrote:

Ассалом хамдиёрони Азиз!!! Ман яке аз шахрвандони одии Точикистон хастаму Шумо худатон як казоват кунед, ки 1) дар вакте, ки чанги шахрванди мерафт ягон миллатдусте ёфт нашуд,ки рохбарии Точикистонро ба ухда гирад, 2) махз бо шарофат ва чонносорихои  хамин марди Бузург Эмомалии Рахмон мардуми манотики гуногуни кишвар ба хам омаданду Сулхи Точикон баркарор щуд, 3) Точикистон аз бумбасти коммуникациони бароварда шуд ва садхо барномахои дигар амали гашта истодаанд ва ё дар арафаи амали гардонидан карор доранд.... Ман албатта аввал узр мепурсам агар ба иззати нафси ягон кас расам - Одам ин кадар ношукр намешавад ва хамаи инро нодида намегирад. Рохбари давлат будан ба фикри ман ин кори осон нест....Ин марди Бузургро Худо сазовор донистаасту сарварии Точикистонро ба ухдаашон вогузор намудааст. Ман чунин мехисобам, ки мардуми одии Точикистон кариб 100 % чонибдорашон мебошанд, аз чумла худам низ. Факат бархе аз мардуми мансабпараст, нотавонбин тарафдориашон намекунанду халос. Аз шумо мардуми мансабпараст, нотавонбин эхтиромона хохиш менамоям, ки инкадар чашмтанги ношукр нашавед ва чониби ЧО суханони носазо нагуед........

 манам хамту, неки авлоду хешу таборашбисьёр будаст ,ки охир надорад.Президент бояд  ба манфиати давлат кор кунад,на ин ки факат авлод.

Халкам рости гап ,заебат шудастохи.

saidumar
17.09.2012 16:40
Гость
IP:195.69.238.248

Золотой мальчик с контрабандой товаров на границе порядок навел, теперь сборная РТ станет ЧМ по футболу.

Дервиш
17.09.2012 16:16ответ на сообщение →Ватандуст2012 (17.09.2012 13:28)
Гость
IP:92.36.119.23

Во как "ватандуст2012" ты эту ахинею расскажи своим детям ок не бось гдето ты подключен к кормушке ЭШРа по этому печешся о нем ааааа!!! Или тебе эти четыре тв канала Рахмона промыли мозги как в фильме Эквилибриум что ты не видешь и не чувствуешь реалий!!!!!!

 
1
 
 

Обсуждение в Facebook:




Главные новости

09.1218:08«Як чи парто». За что мы ежедневно даем «на лапу»
09.1214:58С.Аслов заявил о недопустимости участия криминальных лиц на мероприятиях ОБСЕ
09.1214:48Житель Исфары подозревается в покушении на убийство
09.1214:41ОДКБ требует не пустить "преступников" на заседания ОБСЕ
09.1214:20«Барки точик» сообщил о смягчении энерголимита по стране(1)


Самое обсуждаемое

07.1207:59Власти Таджикистана планируют в два раза сократить уровень бедности(6)
07.1215:18Первый визит в качестве президента Шавкат Мирзиёев совершит в Россию(3)
09.1214:20«Барки точик» сообщил о смягчении энерголимита по стране(1)
09.1213:17Именной пистолет от Виктора Януковича президентам СНГ(1)
08.1215:2825 лет без СССР(1)
08.1214:51В министерстве культуры обсужден вопрос о переносе памятника Абуали Сино(1)



(C) 2001-2016 TopTJ.com

TopTJ.com - Новости Таджикистана
00:00:00