Авторизация
 
 
Регистрация на сайте
Восстановление пароля


Новостные каналы


Skip Navigation LinksTopTJ.com  →  Новости Таджикистана  → 

Главные новости, Лента новостей, Общество

05.02.201218:11

Телеканал НТВ показал сюжет об унижениях русских в Таджикистане

Телеканал НТВ показал сюжет об унижениях русских в Таджикистане в передаче "Профессия-репортер".

В сюжете рассказывается о судьбе русской семьи из Худжанда, которая, по словам ведущих, подвергается "систематическим унижениям", также как и остальное русское население Таджикистана.

Источник: НТВ.ру
3.3
- всего оценок (12)
- ваша оценка


Новый комментарий

Обсуждение новости

 
1
 
 
 
 
 
 
 
Автор Сообщение
13.02.2012 11:09ответ на сообщение →абдулло (13.02.2012 10:44)
User абдулло (13.02.2012 10:44:51) wrote:
ты смотри сайт чуть не порвали!!!я смотрел этот ролик ну и что????а что таджики живут лучше?? не надо звиздеть русские не русские живут так как и все!не надо тут на сайте возмушаться если и есть притензии то на майдан в душанбе вот тогда будет эфект!а так просто херьня и не более!рихмона надо гнать в шею не уж то не понятно тогда все заживут и турки и русские и все!надо переворот дангару отдать китайцам на вечно пользование и згнать с душанбе всех кулябцев и дангаринцев все обосрали суки да да за свои слова я отвечу это тем кто считает политику презика реальностью да насрать я на него хотел !вот теперь пишите поболтаем!

 Акаи Абдулло---кого вы выдите,кандидат за место президента.

абдулло
13.02.2012 10:44
Гость
IP:87.247.59.112
ты смотри сайт чуть не порвали!!!я смотрел этот ролик ну и что????а что таджики живут лучше?? не надо звиздеть русские не русские живут так как и все!не надо тут на сайте возмушаться если и есть притензии то на майдан в душанбе вот тогда будет эфект!а так просто херьня и не более!рихмона надо гнать в шею не уж то не понятно тогда все заживут и турки и русские и все!надо переворот дангару отдать китайцам на вечно пользование и згнать с душанбе всех кулябцев и дангаринцев все обосрали суки да да за свои слова я отвечу это тем кто считает политику презика реальностью да насрать я на него хотел !вот теперь пишите поболтаем!
12.02.2012 19:09ответ на сообщение →shokir dehmoyi (11.02.2012 12:01)
Бародарам Шокир биёед аз рост дур наравем ки тамоми дунё дар дасти яхудон аст, албатта ман зидди яхудони одди хич зиддияте надорам, балки ман зидди сиёсатмадорони имрузаи яхуд хастам ки дунёро хароб мекунанд. Тамоми амрикову аврупову русия дасти яхуд аст. Ман солхои сол дар хар чои дунё зиндаги бурдам ва медонам, ки вайронкориву ноободиро инхо меоваранд, ки яке аз тарики масс-медиа, хукуматхои корруптсиони ки ба нафъи инхо аст. Биёед бас кунем ва ростро аз дахон гум макунем ин дунё танхо дунёи 2руза хаст ки хама мехмон хастему халос. Махсусан мо точикон доим бо кувваи бод хастем ки ман нигаронам аз он.
11.02.2012 12:01ответ на сообщение →САЙНЫКРИДДИНИ КЫТБИДДИН (10.02.2012 21:42)
User САЙНЫКРИДДИНИ КЫТБИДДИН (10.02.2012 21:42:27) wrote:
User shokir dehmoyi (09.02.2012 16:48:24) wrote:
User САЙНЫКРИДДИНИ КЫТБИДДИН (09.02.2012 14:07:46) wrote:
User Sorei1956 (09.02.2012 12:39:57) wrote:
User shokir dehmoyi (08.02.2012 17:47:36) wrote:
User САЙНЫКРИДДИНИ КЫТБИДДИН (07.02.2012 22:03:22) wrote:
User Junun (07.02.2012 0:06:07) wrote:
Kase,ki az tojik budanash sharm mekunad , u hud tojik nest !!! Tadzhikom rodilsya , tadzhikom  i  pomru ! Fikr nakuned,ki dunjo  fakat  az  rusho  iborat ast . Rusho hud handaharishi Avrupovu Amrikoyand . Vakte suhan hususi vodkavu duhtarhoi harjogard meravad peshi nazari garbiho fakat rusho ba jilva meoyand . Tak , chto naberite smelosti  i izbavtes ot kompleksov. My byli , my est , my budem !!!

1. Чунун ман хорича бисьер мераваму меоям ва то дируз дар хамин акида будам, лекин вактхои охир хакатан хам аз точик буданам шарм мекунам на ин ки аз таъсири онхо балки аз хамватанхои худам ки солхои сол дар гариби хастанду мушкилихои вазнинро паси сар мекунанд хануз хам этикаву рафтору одоби одамиро аз худ накарданд.

2. Рус мардуми чандон бад нест. Хамаи ин бадбахти дар сари мо яхудони падарлаънат ки аз путинхо иборат аст чанг ихтилоф сари мо бармеангезанд. Дар тамоми дунёи яхудон ин бози давом дораду мардумро ахмак мекунанд.

3. Баъзехо дар акидаанд ки набояд аз таърихи пешинаи худ огох бошем...Чаро не??? Магар мо бидуни таърих ки хастем? Ватанфурушу хар танхо метавонанд дар ин акида бошад... вале танхо бо таърихи бузургдоштаамон зиндаги намешавад кард. 

4. Ман на аз хукумати имруза химоят мекунам ва на аз муллохо

 Хамватани азиз, ба хар як "пункт" якчанд савол:

Пункти 1:

1) Дар кадом хорич дар назар доред?
2) Чаро ту шарм мекуни?
3) Магар хар 1 шахс ба рафтори худ чавоб намедихад?

 Як точикистони дар шахри Петербург бо номи "точик-чими" машхур шуд, дар хамон шахр шахси дигар унвони академики дар сохаи забон ва адабиёт гирифт. Хар ду аз точикистон ( якумин миллаташ узбек, дигаре точик). Хар аз "Питер". 
Дар москва, як хамшахр бо суруди ВВП машхур шуд, дигаре сазовори муаллими сол мешавад! Хулоса худ барор, ба чои шарм кардан фарх кун! - хоро руст кун +хоро нишон дех.  Ман дар шубаи гоибона хамрохои русхо мехонам. ва дар курси 1-ум, зачет забони руси супурдам, ва дигарон 1000р. хариданд! Ва онхо аз шарм сурх шудан! Ман фахр кардам!!! 15 хамкурсам  сурх шуд. Муаллима низ аз шарма "Вот ты вроде умный, мог сдать, или ты..." гуён ба хамкурсом ишора кард))) 
ЯГОН ДАМ АЗ МИЛЛАТИ ХУД ШАРМ НАКУН!!! 

Пункти 2:
1) Ту чаро яхудихо айбдор мекуни? Чанд нишонахо яхудихо дех, то ман хам аз онхо эхтиёт шавам.
2) Яхудихо аз дигар миллат чи хел фарк мекуни?
3) Он акл ки яхуд дорад мо надорем?

Пункти 3:
1) Кадом таърих дар назар дори? Яъне кадом шахси таърихиро бештар маъкул?

Пункти 4:

1) хукумати кадом давлат? 
2) Кадом як харакат/амали хукуматро химоят мекуни?

  Хизмати яхудихо нисбати Точикистон беандоза бузург аст.Кадом сохаеро мукоиса нанамоем.

Обруи мактаби №15 ш.Душанберо асосан яхудихо бардоштанд!

Муаллими мактаби шабонаи махаллаи аэропорти кухна Роберт, фам.дар хотирам нест.Рузхои чоршанбе,шанбею якшанбе хона ба хона гашта шогирдонро илтимос менамуд,ки  ба дарсхо иштирок намоянд.

 Оё чунин муаллимон хозир хастанд ё не

Шокири аблах, кати ман ту ту накун. Шарм карданма коментои поёнда бубин, ки Худо курут кардаст. Кати ту дерьмократ бахс кардан гунох аст. Баъдан ман ба яхудони точикистони кор надорам лекин макоми точика асосан яхудони россия ба замин заданд касе кати ман рози нест хиссияти ватанпарасти надорад ва чукма мачак кунад

 Эй дуст, чахлат бинита газ
 Баъди ин сухбатхо ман чаро туро шумо гуям? Ба он тарбияе ки бо ман сухбат мекуни? Рост , хар кас хак дорад фикри худро гуян? Ман ки "ту" ту ки маро "аблах" гуфтем)) Хело хурсандам..чунки ман калимахо кабехи туро ба назар намегирам. Чаро кати мани дерьмократ сухбат кардан гунох аст? 
Агар ту "хисси ватан" дошта боши, барои баланд бардоштаи макоми точик ки кор карди? ман кардам! 
Ман мехостам донам, ки он "яхудони россия"?? чавоб надода ба дашноми куни мегузари...ин аз руи инсоф аст? ? Ту гуфтам, узр, бахшиш!

Ва, илтимос, 5 дакика нафаси чукур гиред! Ва хамаш аз сар хонда чавоб дуруст дихед ( бе дашном!) Ва ман низ дигар " ту ту" намегуям...Агар хохиш бошад бо телефон сухбат мекунем...

Мо бояд вахдат дошта бошем на нафрат!!! 

Бо самами дил Шокир!

 Шокирчонакошка ана инаш аладзешва гапи дигар !!! О мешудас ку а???!! О агар тоооонатон аз аввал хамихелак мешюд мо камкамакиии гап мезадем....Бародарам ман намедонам барои ватан шумо чи хидмат кардед агар кухи Коф хам канда бошед ба Худо самими гузоред. Манзури ман аз яхудон ПуКину Медвед, Жиряновскиву Рагозинхо ки моро хамчу як мардуми вахши ва бесавод нишон диханд. Масъалаи нафаси чукурамба ягон майда ташвиш надошта бошед, даркор бошад чукур чукур кор мекунем. Ба Шумо хам муваффакият орзумандем.

Бо самими дил Сайныкриддини Кытбиддин аз дараи Гозималик

 Салом, хело хурсандам ки забон ёфтем чаноб Кытбиддин) 
1) Аммо, ман бо акидаи шумо зидам. Яхудон - як миллат хастанд, мисли чинхо ( чину, японхо тез факр мекунем боа чашмаш ниго карда) Аммо яхудхоро чи тавр факр мекунед?! Танхо як нишон. Онхо ба дигар дин дорад ИУДЕЙ! 
ман мехостам донам дар кадом асос он лидерхои сиёси яхуди хастанд? 
Дар асоси фикри шумо ман метарсам, ки пагох шумо маро тухмат накунед "ту яхуди" гуён.

2) Хар чи ки хаст ва буд. айби мо хаст! Ва бояд халли он масъалхоро дар худ кобем, на дар еврею, русу, чину, амрикосу, узбак! 

Умедворам, маро фахмидед! 
Бо эхтиром, Шокири Дехмои ( дехмой ин номи дехаи ман, ки дар 15км чанубу гарби ш Хучанд, чойгир аст)

11.02.2012 01:00ответ на сообщение →zummerx (10.02.2012 14:02)
User zummerx (10.02.2012 14:02:57) wrote:
User с-01 (09.02.2012 20:58:42) wrote:
User zummerx (09.02.2012 18:50:24) wrote:
User с-01 (09.02.2012 0:04:40) wrote:
User zummerx (07.02.2012 22:01:18) wrote:
User с-01 (07.02.2012 8:53:41) wrote:

Где была россия там нет развития,посмотрите кто был под протекторатом России и кто под Англичанами разница существенная.

Мы должны помнить что дала нам государственность Советская Россия и благодарить .Но чем дальше от России тем самим будет лучше, времена другие лучше. 

 Опять всё те же бредовые аналогии... Но с одним согласен, чем вы дальше от России - тем лучше...  Покажи пример остальным - купи билет до Душанбе... А пока ты в Москве сидишь грош цена твоим лозунгам...

 Я улетаю и прилетаю,работа такая незадерживаюсь и на билеты не трачусь.С тобой соглашусь,начинайте-- военую ферму--  выводить а мы сами уйдём.Прежде чем пикнуть задумайся,ты глуп как сибирский валенок,а строиш из себе умника.

 Да куда вы уйдёте? Вымрете как динозавры без России, чему сам являешься доказательством... Сибирский не сибирский, а уж поболее тебя знаю...

 Вымрем или нет тебя -неебёт-----базу нахер, и сам много тявкай.Ты вроде говорил что женат на Таджичке (динозавров)по твоей ,сибирской, логике.Чем умничать, и из себя зазнайку строить,заведи  себе кошку либо собачку и гавкай им.А мне плевать на тебя пентюх.

Борюсь как могу за вымирающий вид  (это я о семейном положении своём, если не дотумкаешь...) Как правда то глаз колет, аж до оскорблений великий ариец опустился... А чтобы базу поскорее вывели я и сам бы рад... А тявканье здесь только твоё слышно...

 За АРИЙЦА  спасибо,,а на счёт вымирающего вида ты не фантазируй,в России убыль население а в Таджикистане прирост население.Кому вымирание грозит,гоньщик---ты глупее чем тебя представлял.ВАЛЕНКА буданата бисьёр реклама накун

10.02.2012 21:42ответ на сообщение →shokir dehmoyi (09.02.2012 16:48)
User shokir dehmoyi (09.02.2012 16:48:24) wrote:
User САЙНЫКРИДДИНИ КЫТБИДДИН (09.02.2012 14:07:46) wrote:
User Sorei1956 (09.02.2012 12:39:57) wrote:
User shokir dehmoyi (08.02.2012 17:47:36) wrote:
User САЙНЫКРИДДИНИ КЫТБИДДИН (07.02.2012 22:03:22) wrote:
User Junun (07.02.2012 0:06:07) wrote:
Kase,ki az tojik budanash sharm mekunad , u hud tojik nest !!! Tadzhikom rodilsya , tadzhikom  i  pomru ! Fikr nakuned,ki dunjo  fakat  az  rusho  iborat ast . Rusho hud handaharishi Avrupovu Amrikoyand . Vakte suhan hususi vodkavu duhtarhoi harjogard meravad peshi nazari garbiho fakat rusho ba jilva meoyand . Tak , chto naberite smelosti  i izbavtes ot kompleksov. My byli , my est , my budem !!!

1. Чунун ман хорича бисьер мераваму меоям ва то дируз дар хамин акида будам, лекин вактхои охир хакатан хам аз точик буданам шарм мекунам на ин ки аз таъсири онхо балки аз хамватанхои худам ки солхои сол дар гариби хастанду мушкилихои вазнинро паси сар мекунанд хануз хам этикаву рафтору одоби одамиро аз худ накарданд.

2. Рус мардуми чандон бад нест. Хамаи ин бадбахти дар сари мо яхудони падарлаънат ки аз путинхо иборат аст чанг ихтилоф сари мо бармеангезанд. Дар тамоми дунёи яхудон ин бози давом дораду мардумро ахмак мекунанд.

3. Баъзехо дар акидаанд ки набояд аз таърихи пешинаи худ огох бошем...Чаро не??? Магар мо бидуни таърих ки хастем? Ватанфурушу хар танхо метавонанд дар ин акида бошад... вале танхо бо таърихи бузургдоштаамон зиндаги намешавад кард. 

4. Ман на аз хукумати имруза химоят мекунам ва на аз муллохо

 Хамватани азиз, ба хар як "пункт" якчанд савол:

Пункти 1:

1) Дар кадом хорич дар назар доред?
2) Чаро ту шарм мекуни?
3) Магар хар 1 шахс ба рафтори худ чавоб намедихад?

 Як точикистони дар шахри Петербург бо номи "точик-чими" машхур шуд, дар хамон шахр шахси дигар унвони академики дар сохаи забон ва адабиёт гирифт. Хар ду аз точикистон ( якумин миллаташ узбек, дигаре точик). Хар аз "Питер". 
Дар москва, як хамшахр бо суруди ВВП машхур шуд, дигаре сазовори муаллими сол мешавад! Хулоса худ барор, ба чои шарм кардан фарх кун! - хоро руст кун +хоро нишон дех.  Ман дар шубаи гоибона хамрохои русхо мехонам. ва дар курси 1-ум, зачет забони руси супурдам, ва дигарон 1000р. хариданд! Ва онхо аз шарм сурх шудан! Ман фахр кардам!!! 15 хамкурсам  сурх шуд. Муаллима низ аз шарма "Вот ты вроде умный, мог сдать, или ты..." гуён ба хамкурсом ишора кард))) 
ЯГОН ДАМ АЗ МИЛЛАТИ ХУД ШАРМ НАКУН!!! 

Пункти 2:
1) Ту чаро яхудихо айбдор мекуни? Чанд нишонахо яхудихо дех, то ман хам аз онхо эхтиёт шавам.
2) Яхудихо аз дигар миллат чи хел фарк мекуни?
3) Он акл ки яхуд дорад мо надорем?

Пункти 3:
1) Кадом таърих дар назар дори? Яъне кадом шахси таърихиро бештар маъкул?

Пункти 4:

1) хукумати кадом давлат? 
2) Кадом як харакат/амали хукуматро химоят мекуни?

  Хизмати яхудихо нисбати Точикистон беандоза бузург аст.Кадом сохаеро мукоиса нанамоем.

Обруи мактаби №15 ш.Душанберо асосан яхудихо бардоштанд!

Муаллими мактаби шабонаи махаллаи аэропорти кухна Роберт, фам.дар хотирам нест.Рузхои чоршанбе,шанбею якшанбе хона ба хона гашта шогирдонро илтимос менамуд,ки  ба дарсхо иштирок намоянд.

 Оё чунин муаллимон хозир хастанд ё не

Шокири аблах, кати ман ту ту накун. Шарм карданма коментои поёнда бубин, ки Худо курут кардаст. Кати ту дерьмократ бахс кардан гунох аст. Баъдан ман ба яхудони точикистони кор надорам лекин макоми точика асосан яхудони россия ба замин заданд касе кати ман рози нест хиссияти ватанпарасти надорад ва чукма мачак кунад

 Эй дуст, чахлат бинита газ
 Баъди ин сухбатхо ман чаро туро шумо гуям? Ба он тарбияе ки бо ман сухбат мекуни? Рост , хар кас хак дорад фикри худро гуян? Ман ки "ту" ту ки маро "аблах" гуфтем)) Хело хурсандам..чунки ман калимахо кабехи туро ба назар намегирам. Чаро кати мани дерьмократ сухбат кардан гунох аст? 
Агар ту "хисси ватан" дошта боши, барои баланд бардоштаи макоми точик ки кор карди? ман кардам! 
Ман мехостам донам, ки он "яхудони россия"?? чавоб надода ба дашноми куни мегузари...ин аз руи инсоф аст? ? Ту гуфтам, узр, бахшиш!

Ва, илтимос, 5 дакика нафаси чукур гиред! Ва хамаш аз сар хонда чавоб дуруст дихед ( бе дашном!) Ва ман низ дигар " ту ту" намегуям...Агар хохиш бошад бо телефон сухбат мекунем...

Мо бояд вахдат дошта бошем на нафрат!!! 

Бо самами дил Шокир!

 Шокирчонакошка ана инаш аладзешва гапи дигар !!! О мешудас ку а???!! О агар тоооонатон аз аввал хамихелак мешюд мо камкамакиии гап мезадем....Бародарам ман намедонам барои ватан шумо чи хидмат кардед агар кухи Коф хам канда бошед ба Худо самими гузоред. Манзури ман аз яхудон ПуКину Медвед, Жиряновскиву Рагозинхо ки моро хамчу як мардуми вахши ва бесавод нишон диханд. Масъалаи нафаси чукурамба ягон майда ташвиш надошта бошед, даркор бошад чукур чукур кор мекунем. Ба Шумо хам муваффакият орзумандем.

Бо самими дил Сайныкриддини Кытбиддин аз дараи Гозималик

10.02.2012 14:02ответ на сообщение →с-01 (09.02.2012 20:58)
User с-01 (09.02.2012 20:58:42) wrote:
User zummerx (09.02.2012 18:50:24) wrote:
User с-01 (09.02.2012 0:04:40) wrote:
User zummerx (07.02.2012 22:01:18) wrote:
User с-01 (07.02.2012 8:53:41) wrote:

Где была россия там нет развития,посмотрите кто был под протекторатом России и кто под Англичанами разница существенная.

Мы должны помнить что дала нам государственность Советская Россия и благодарить .Но чем дальше от России тем самим будет лучше, времена другие лучше. 

 Опять всё те же бредовые аналогии... Но с одним согласен, чем вы дальше от России - тем лучше...  Покажи пример остальным - купи билет до Душанбе... А пока ты в Москве сидишь грош цена твоим лозунгам...

 Я улетаю и прилетаю,работа такая незадерживаюсь и на билеты не трачусь.С тобой соглашусь,начинайте-- военую ферму--  выводить а мы сами уйдём.Прежде чем пикнуть задумайся,ты глуп как сибирский валенок,а строиш из себе умника.

 Да куда вы уйдёте? Вымрете как динозавры без России, чему сам являешься доказательством... Сибирский не сибирский, а уж поболее тебя знаю...

 Вымрем или нет тебя -неебёт-----базу нахер, и сам много тявкай.Ты вроде говорил что женат на Таджичке (динозавров)по твоей ,сибирской, логике.Чем умничать, и из себя зазнайку строить,заведи  себе кошку либо собачку и гавкай им.А мне плевать на тебя пентюх.

Борюсь как могу за вымирающий вид  (это я о семейном положении своём, если не дотумкаешь...) Как правда то глаз колет, аж до оскорблений великий ариец опустился... А чтобы базу поскорее вывели я и сам бы рад... А тявканье здесь только твоё слышно...

09.02.2012 20:58ответ на сообщение →zummerx (09.02.2012 18:50)
User zummerx (09.02.2012 18:50:24) wrote:
User с-01 (09.02.2012 0:04:40) wrote:
User zummerx (07.02.2012 22:01:18) wrote:
User с-01 (07.02.2012 8:53:41) wrote:

Где была россия там нет развития,посмотрите кто был под протекторатом России и кто под Англичанами разница существенная.

Мы должны помнить что дала нам государственность Советская Россия и благодарить .Но чем дальше от России тем самим будет лучше, времена другие лучше. 

 Опять всё те же бредовые аналогии... Но с одним согласен, чем вы дальше от России - тем лучше...  Покажи пример остальным - купи билет до Душанбе... А пока ты в Москве сидишь грош цена твоим лозунгам...

 Я улетаю и прилетаю,работа такая незадерживаюсь и на билеты не трачусь.С тобой соглашусь,начинайте-- военую ферму--  выводить а мы сами уйдём.Прежде чем пикнуть задумайся,ты глуп как сибирский валенок,а строиш из себе умника.

 Да куда вы уйдёте? Вымрете как динозавры без России, чему сам являешься доказательством... Сибирский не сибирский, а уж поболее тебя знаю...

 Вымрем или нет тебя -неебёт-----базу нахер, и сам много тявкай.Ты вроде говорил что женат на Таджичке (динозавров)по твоей ,сибирской, логике.Чем умничать, и из себя зазнайку строить,заведи  себе кошку либо собачку и гавкай им.А мне плевать на тебя пентюх.

09.02.2012 18:50ответ на сообщение →с-01 (09.02.2012 00:04)
User с-01 (09.02.2012 0:04:40) wrote:
User zummerx (07.02.2012 22:01:18) wrote:
User с-01 (07.02.2012 8:53:41) wrote:

Где была россия там нет развития,посмотрите кто был под протекторатом России и кто под Англичанами разница существенная.

Мы должны помнить что дала нам государственность Советская Россия и благодарить .Но чем дальше от России тем самим будет лучше, времена другие лучше. 

 Опять всё те же бредовые аналогии... Но с одним согласен, чем вы дальше от России - тем лучше...  Покажи пример остальным - купи билет до Душанбе... А пока ты в Москве сидишь грош цена твоим лозунгам...

 Я улетаю и прилетаю,работа такая незадерживаюсь и на билеты не трачусь.С тобой соглашусь,начинайте-- военую ферму--  выводить а мы сами уйдём.Прежде чем пикнуть задумайся,ты глуп как сибирский валенок,а строиш из себе умника.

 Да куда вы уйдёте? Вымрете как динозавры без России, чему сам являешься доказательством... Сибирский не сибирский, а уж поболее тебя знаю...

09.02.2012 16:48ответ на сообщение →САЙНЫКРИДДИНИ КЫТБИДДИН (09.02.2012 14:07)
User САЙНЫКРИДДИНИ КЫТБИДДИН (09.02.2012 14:07:46) wrote:
User Sorei1956 (09.02.2012 12:39:57) wrote:
User shokir dehmoyi (08.02.2012 17:47:36) wrote:
User САЙНЫКРИДДИНИ КЫТБИДДИН (07.02.2012 22:03:22) wrote:
User Junun (07.02.2012 0:06:07) wrote:
Kase,ki az tojik budanash sharm mekunad , u hud tojik nest !!! Tadzhikom rodilsya , tadzhikom  i  pomru ! Fikr nakuned,ki dunjo  fakat  az  rusho  iborat ast . Rusho hud handaharishi Avrupovu Amrikoyand . Vakte suhan hususi vodkavu duhtarhoi harjogard meravad peshi nazari garbiho fakat rusho ba jilva meoyand . Tak , chto naberite smelosti  i izbavtes ot kompleksov. My byli , my est , my budem !!!

1. Чунун ман хорича бисьер мераваму меоям ва то дируз дар хамин акида будам, лекин вактхои охир хакатан хам аз точик буданам шарм мекунам на ин ки аз таъсири онхо балки аз хамватанхои худам ки солхои сол дар гариби хастанду мушкилихои вазнинро паси сар мекунанд хануз хам этикаву рафтору одоби одамиро аз худ накарданд.

2. Рус мардуми чандон бад нест. Хамаи ин бадбахти дар сари мо яхудони падарлаънат ки аз путинхо иборат аст чанг ихтилоф сари мо бармеангезанд. Дар тамоми дунёи яхудон ин бози давом дораду мардумро ахмак мекунанд.

3. Баъзехо дар акидаанд ки набояд аз таърихи пешинаи худ огох бошем...Чаро не??? Магар мо бидуни таърих ки хастем? Ватанфурушу хар танхо метавонанд дар ин акида бошад... вале танхо бо таърихи бузургдоштаамон зиндаги намешавад кард. 

4. Ман на аз хукумати имруза химоят мекунам ва на аз муллохо

 Хамватани азиз, ба хар як "пункт" якчанд савол:

Пункти 1:

1) Дар кадом хорич дар назар доред?
2) Чаро ту шарм мекуни?
3) Магар хар 1 шахс ба рафтори худ чавоб намедихад?

 Як точикистони дар шахри Петербург бо номи "точик-чими" машхур шуд, дар хамон шахр шахси дигар унвони академики дар сохаи забон ва адабиёт гирифт. Хар ду аз точикистон ( якумин миллаташ узбек, дигаре точик). Хар аз "Питер". 
Дар москва, як хамшахр бо суруди ВВП машхур шуд, дигаре сазовори муаллими сол мешавад! Хулоса худ барор, ба чои шарм кардан фарх кун! - хоро руст кун +хоро нишон дех.  Ман дар шубаи гоибона хамрохои русхо мехонам. ва дар курси 1-ум, зачет забони руси супурдам, ва дигарон 1000р. хариданд! Ва онхо аз шарм сурх шудан! Ман фахр кардам!!! 15 хамкурсам  сурх шуд. Муаллима низ аз шарма "Вот ты вроде умный, мог сдать, или ты..." гуён ба хамкурсом ишора кард))) 
ЯГОН ДАМ АЗ МИЛЛАТИ ХУД ШАРМ НАКУН!!! 

Пункти 2:
1) Ту чаро яхудихо айбдор мекуни? Чанд нишонахо яхудихо дех, то ман хам аз онхо эхтиёт шавам.
2) Яхудихо аз дигар миллат чи хел фарк мекуни?
3) Он акл ки яхуд дорад мо надорем?

Пункти 3:
1) Кадом таърих дар назар дори? Яъне кадом шахси таърихиро бештар маъкул?

Пункти 4:

1) хукумати кадом давлат? 
2) Кадом як харакат/амали хукуматро химоят мекуни?

  Хизмати яхудихо нисбати Точикистон беандоза бузург аст.Кадом сохаеро мукоиса нанамоем.

Обруи мактаби №15 ш.Душанберо асосан яхудихо бардоштанд!

Муаллими мактаби шабонаи махаллаи аэропорти кухна Роберт, фам.дар хотирам нест.Рузхои чоршанбе,шанбею якшанбе хона ба хона гашта шогирдонро илтимос менамуд,ки  ба дарсхо иштирок намоянд.

 Оё чунин муаллимон хозир хастанд ё не

Шокири аблах, кати ман ту ту накун. Шарм карданма коментои поёнда бубин, ки Худо курут кардаст. Кати ту дерьмократ бахс кардан гунох аст. Баъдан ман ба яхудони точикистони кор надорам лекин макоми точика асосан яхудони россия ба замин заданд касе кати ман рози нест хиссияти ватанпарасти надорад ва чукма мачак кунад

 Эй дуст, чахлат бинита газ
 Баъди ин сухбатхо ман чаро туро шумо гуям? Ба он тарбияе ки бо ман сухбат мекуни? Рост , хар кас хак дорад фикри худро гуян? Ман ки "ту" ту ки маро "аблах" гуфтем)) Хело хурсандам..чунки ман калимахо кабехи туро ба назар намегирам. Чаро кати мани дерьмократ сухбат кардан гунох аст? 
Агар ту "хисси ватан" дошта боши, барои баланд бардоштаи макоми точик ки кор карди? ман кардам! 
Ман мехостам донам, ки он "яхудони россия"?? чавоб надода ба дашноми куни мегузари...ин аз руи инсоф аст? ? Ту гуфтам, узр, бахшиш!

Ва, илтимос, 5 дакика нафаси чукур гиред! Ва хамаш аз сар хонда чавоб дуруст дихед ( бе дашном!) Ва ман низ дигар " ту ту" намегуям...Агар хохиш бошад бо телефон сухбат мекунем...

Мо бояд вахдат дошта бошем на нафрат!!! 

Бо самами дил Шокир!


09.02.2012 14:07ответ на сообщение →Sorei1956 (09.02.2012 12:39)
User Sorei1956 (09.02.2012 12:39:57) wrote:
User shokir dehmoyi (08.02.2012 17:47:36) wrote:
User САЙНЫКРИДДИНИ КЫТБИДДИН (07.02.2012 22:03:22) wrote:
User Junun (07.02.2012 0:06:07) wrote:
Kase,ki az tojik budanash sharm mekunad , u hud tojik nest !!! Tadzhikom rodilsya , tadzhikom  i  pomru ! Fikr nakuned,ki dunjo  fakat  az  rusho  iborat ast . Rusho hud handaharishi Avrupovu Amrikoyand . Vakte suhan hususi vodkavu duhtarhoi harjogard meravad peshi nazari garbiho fakat rusho ba jilva meoyand . Tak , chto naberite smelosti  i izbavtes ot kompleksov. My byli , my est , my budem !!!

1. Чунун ман хорича бисьер мераваму меоям ва то дируз дар хамин акида будам, лекин вактхои охир хакатан хам аз точик буданам шарм мекунам на ин ки аз таъсири онхо балки аз хамватанхои худам ки солхои сол дар гариби хастанду мушкилихои вазнинро паси сар мекунанд хануз хам этикаву рафтору одоби одамиро аз худ накарданд.

2. Рус мардуми чандон бад нест. Хамаи ин бадбахти дар сари мо яхудони падарлаънат ки аз путинхо иборат аст чанг ихтилоф сари мо бармеангезанд. Дар тамоми дунёи яхудон ин бози давом дораду мардумро ахмак мекунанд.

3. Баъзехо дар акидаанд ки набояд аз таърихи пешинаи худ огох бошем...Чаро не??? Магар мо бидуни таърих ки хастем? Ватанфурушу хар танхо метавонанд дар ин акида бошад... вале танхо бо таърихи бузургдоштаамон зиндаги намешавад кард. 

4. Ман на аз хукумати имруза химоят мекунам ва на аз муллохо

 Хамватани азиз, ба хар як "пункт" якчанд савол:

Пункти 1:

1) Дар кадом хорич дар назар доред?
2) Чаро ту шарм мекуни?
3) Магар хар 1 шахс ба рафтори худ чавоб намедихад?

 Як точикистони дар шахри Петербург бо номи "точик-чими" машхур шуд, дар хамон шахр шахси дигар унвони академики дар сохаи забон ва адабиёт гирифт. Хар ду аз точикистон ( якумин миллаташ узбек, дигаре точик). Хар аз "Питер". 
Дар москва, як хамшахр бо суруди ВВП машхур шуд, дигаре сазовори муаллими сол мешавад! Хулоса худ барор, ба чои шарм кардан фарх кун! - хоро руст кун +хоро нишон дех.  Ман дар шубаи гоибона хамрохои русхо мехонам. ва дар курси 1-ум, зачет забони руси супурдам, ва дигарон 1000р. хариданд! Ва онхо аз шарм сурх шудан! Ман фахр кардам!!! 15 хамкурсам  сурх шуд. Муаллима низ аз шарма "Вот ты вроде умный, мог сдать, или ты..." гуён ба хамкурсом ишора кард))) 
ЯГОН ДАМ АЗ МИЛЛАТИ ХУД ШАРМ НАКУН!!! 

Пункти 2:
1) Ту чаро яхудихо айбдор мекуни? Чанд нишонахо яхудихо дех, то ман хам аз онхо эхтиёт шавам.
2) Яхудихо аз дигар миллат чи хел фарк мекуни?
3) Он акл ки яхуд дорад мо надорем?

Пункти 3:
1) Кадом таърих дар назар дори? Яъне кадом шахси таърихиро бештар маъкул?

Пункти 4:

1) хукумати кадом давлат? 
2) Кадом як харакат/амали хукуматро химоят мекуни?

  Хизмати яхудихо нисбати Точикистон беандоза бузург аст.Кадом сохаеро мукоиса нанамоем.

Обруи мактаби №15 ш.Душанберо асосан яхудихо бардоштанд!

Муаллими мактаби шабонаи махаллаи аэропорти кухна Роберт, фам.дар хотирам нест.Рузхои чоршанбе,шанбею якшанбе хона ба хона гашта шогирдонро илтимос менамуд,ки  ба дарсхо иштирок намоянд.

 Оё чунин муаллимон хозир хастанд ё не

Шокири аблах, кати ман ту ту накун. Шарм карданма коментои поёнда бубин, ки Худо курут кардаст. Кати ту дерьмократ бахс кардан гунох аст. Баъдан ман ба яхудони точикистони кор надорам лекин макоми точика асосан яхудони россия ба замин заданд касе кати ман рози нест хиссияти ватанпарасти надорад ва чукма мачак кунад
путин
09.02.2012 13:24
Гость
IP:91.202.46.25
дорогие друзья, я таджик несмотрья на то что проклинаю рахмона и его режим.. я вот удевляюсь каждый год из россии в таджикистан отправляют гробы таджиков с отрезенными головами по чему про это ничего не показывают??? почему толстозадый рахмон тоже не ткнет пальцем тв таджикистана который с утра до вечера показывает бездарные действия правительства таджикистана.. то что русаки в таджикистане оказались в беде, это вина самой россии.. собират надо своих алкашей и бомжей.. в таджикистане остались и русские которые живут и работают у них все хорошо, ПОТОМУ ЧТО ОНИ НЕ АЛКАГОЛИКИ.. а нормальные люди..
Sorei1956
09.02.2012 12:39ответ на сообщение →shokir dehmoyi (08.02.2012 17:47)
Гость
IP:217.118.91.57
User shokir dehmoyi (08.02.2012 17:47:36) wrote:
User САЙНЫКРИДДИНИ КЫТБИДДИН (07.02.2012 22:03:22) wrote:
User Junun (07.02.2012 0:06:07) wrote:
Kase,ki az tojik budanash sharm mekunad , u hud tojik nest !!! Tadzhikom rodilsya , tadzhikom  i  pomru ! Fikr nakuned,ki dunjo  fakat  az  rusho  iborat ast . Rusho hud handaharishi Avrupovu Amrikoyand . Vakte suhan hususi vodkavu duhtarhoi harjogard meravad peshi nazari garbiho fakat rusho ba jilva meoyand . Tak , chto naberite smelosti  i izbavtes ot kompleksov. My byli , my est , my budem !!!

1. Чунун ман хорича бисьер мераваму меоям ва то дируз дар хамин акида будам, лекин вактхои охир хакатан хам аз точик буданам шарм мекунам на ин ки аз таъсири онхо балки аз хамватанхои худам ки солхои сол дар гариби хастанду мушкилихои вазнинро паси сар мекунанд хануз хам этикаву рафтору одоби одамиро аз худ накарданд.

2. Рус мардуми чандон бад нест. Хамаи ин бадбахти дар сари мо яхудони падарлаънат ки аз путинхо иборат аст чанг ихтилоф сари мо бармеангезанд. Дар тамоми дунёи яхудон ин бози давом дораду мардумро ахмак мекунанд.

3. Баъзехо дар акидаанд ки набояд аз таърихи пешинаи худ огох бошем...Чаро не??? Магар мо бидуни таърих ки хастем? Ватанфурушу хар танхо метавонанд дар ин акида бошад... вале танхо бо таърихи бузургдоштаамон зиндаги намешавад кард. 

4. Ман на аз хукумати имруза химоят мекунам ва на аз муллохо

 Хамватани азиз, ба хар як "пункт" якчанд савол:

Пункти 1:

1) Дар кадом хорич дар назар доред?
2) Чаро ту шарм мекуни?
3) Магар хар 1 шахс ба рафтори худ чавоб намедихад?

 Як точикистони дар шахри Петербург бо номи "точик-чими" машхур шуд, дар хамон шахр шахси дигар унвони академики дар сохаи забон ва адабиёт гирифт. Хар ду аз точикистон ( якумин миллаташ узбек, дигаре точик). Хар аз "Питер". 
Дар москва, як хамшахр бо суруди ВВП машхур шуд, дигаре сазовори муаллими сол мешавад! Хулоса худ барор, ба чои шарм кардан фарх кун! - хоро руст кун +хоро нишон дех.  Ман дар шубаи гоибона хамрохои русхо мехонам. ва дар курси 1-ум, зачет забони руси супурдам, ва дигарон 1000р. хариданд! Ва онхо аз шарм сурх шудан! Ман фахр кардам!!! 15 хамкурсам  сурх шуд. Муаллима низ аз шарма "Вот ты вроде умный, мог сдать, или ты..." гуён ба хамкурсом ишора кард))) 
ЯГОН ДАМ АЗ МИЛЛАТИ ХУД ШАРМ НАКУН!!! 

Пункти 2:
1) Ту чаро яхудихо айбдор мекуни? Чанд нишонахо яхудихо дех, то ман хам аз онхо эхтиёт шавам.
2) Яхудихо аз дигар миллат чи хел фарк мекуни?
3) Он акл ки яхуд дорад мо надорем?

Пункти 3:
1) Кадом таърих дар назар дори? Яъне кадом шахси таърихиро бештар маъкул?

Пункти 4:

1) хукумати кадом давлат? 
2) Кадом як харакат/амали хукуматро химоят мекуни?



  Хизмати яхудихо нисбати Точикистон беандоза бузург аст.Кадом сохаеро мукоиса нанамоем.

Обруи мактаби №15 ш.Душанберо асосан яхудихо бардоштанд!

Муаллими мактаби шабонаи махаллаи аэропорти кухна Роберт, фам.дар хотирам нест.Рузхои чоршанбе,шанбею якшанбе хона ба хона гашта шогирдонро илтимос менамуд,ки  ба дарсхо иштирок намоянд.

 Оё чунин муаллимон хозир хастанд ё не?

09.02.2012 10:53ответ на сообщение →с-01 (09.02.2012 00:04)
User с-01 (09.02.2012 0:04:40) wrote:
User zummerx (07.02.2012 22:01:18) wrote:
User с-01 (07.02.2012 8:53:41) wrote:

Где была россия там нет развития,посмотрите кто был под протекторатом России и кто под Англичанами разница существенная.

Мы должны помнить что дала нам государственность Советская Россия и благодарить .Но чем дальше от России тем самим будет лучше, времена другие лучше. 

 Опять всё те же бредовые аналогии... Но с одним согласен, чем вы дальше от России - тем лучше...  Покажи пример остальным - купи билет до Душанбе... А пока ты в Москве сидишь грош цена твоим лозунгам...

 Я улетаю и прилетаю,работа такая незадерживаюсь и на билеты не трачусь.С тобой соглашусь,начинайте-- военую ферму--  выводить а мы сами уйдём.Прежде чем пикнуть задумайся,ты глуп как сибирский валенок,а строиш из себе умника.

 Друзья есть другой выход)) Думаю самый легкий ( если вы не считаете его глупым?)

1) Подъем цен на ГСМ, то есть нефть ! Почему?? 

ГСМ поднимается, цены на все поднимается! Будет дорого жить у нас, придется нам выживать. Не работать за 12 000 -15 000 рублей в РФ, а нам будет необходимо 40-50 тр в месяц. И перестанем работать дворниками, а будем открывать свои фирмы, бизнес.

09.02.2012 00:04ответ на сообщение →zummerx (07.02.2012 22:01)
User zummerx (07.02.2012 22:01:18) wrote:
User с-01 (07.02.2012 8:53:41) wrote:

Где была россия там нет развития,посмотрите кто был под протекторатом России и кто под Англичанами разница существенная.

Мы должны помнить что дала нам государственность Советская Россия и благодарить .Но чем дальше от России тем самим будет лучше, времена другие лучше. 

 Опять всё те же бредовые аналогии... Но с одним согласен, чем вы дальше от России - тем лучше...  Покажи пример остальным - купи билет до Душанбе... А пока ты в Москве сидишь грош цена твоим лозунгам...

 Я улетаю и прилетаю,работа такая незадерживаюсь и на билеты не трачусь.С тобой соглашусь,начинайте-- военую ферму--  выводить а мы сами уйдём.Прежде чем пикнуть задумайся,ты глуп как сибирский валенок,а строиш из себе умника.

08.02.2012 23:32

Шокир Дехмови---ба падару -модаратон рахмат,суханхои бомаъне гуфтед

08.02.2012 20:31
Лжи в интерпретации истории много. К примеру, отрицание факта колонизации Средней Азии. Отбор земель и убийство местного населения называть "модернизацией и цивилизацией которую несли русские к менее развитым народом". Вот русские историки оправдывают преступления Российской Империи и русские, читая во все это верят и не задаются вопросом о правда ли, что пишут русские историки. К примеру,что знают русские про 1916 год? Ничего не знают, но будут твердить, что плохого ничего не сделали, а напротив построили библиотеки и школы.

А вот, что было
1. Кыргызские земли были обьявленны государственными и насильно изьяты. Отобранные земли были отданы русским переселенцам. Так к 1916 году кыргызы составляли 94% населения ныне северного Кыргызстана, но на них приходилось лишь 20% земель.

2. Отбор земель был не только количественным, но и «качественным». Так кыргызы были лишены самых плодородных, благоприятных и богатых поливам земель. Им оставили каменистые земли и ущелья. Туркестанский генерал-губернатор А.Н. Куропаткин «По сравнению с другими народами, живущими в Туркестанском регионе, киргизский народ при пользовании землею во многом был без прав». В сезон полива, кыргызам урезали права на поливную воду. 

3. На требования равноправного распределения земель, колониальная власть требовала перехода кыргызов в христианскую веру. Так же царская администрация требовала все жалобы изьяснять на русском языке, на котором коренное население региона не разговаривало. 

4. Возрасли налоги для кыргызов в 1.5 раза. Русские переселенцы были освобождены от налогов от 3 лет до 15 лет.

5. В годы 1-й мировой войны 1914—18 в возросли налоги и поборы. Но увеличились изьятия посевов и скота у кыргызского населения для нужд Российской армии. К примеру,в 1914 из кыргызских и казахских хозяйств в одной из областей было вывезено скота и продуктов животноводства на 34 млн. рублей. Компенсации не было, налоги не были снижены. В 1916 цены на хлеб в 6 раз превзошли уровень 1906.

6. Изгнанные в ущелья и предгорья кыргызы с каждым годом беднели. В связи с ухудшением условий жизни кыргызов в 1902-1916 годах их количество уменьшилось на 8-9%. 

В 1916 году был издан царский указ для набора местного мужского населения для тыловых работ для Первой Мировой Войны. Для издевательства, мобилизацию местных мужчин назвали не «мобилизацией», а «реквизицией», что означает изьятие имущества, скота, посева (вобщем нечеловека) для нужд правительства.

7. Вспыхнуло востание, которое набрало силу 8-9 августа. Кыргызы выступали против условий жизни, которые создала для них Царская администрация. Для подовления Восстания прибыло 5-6 тысяч казаков-солдат, 2400 конных солдат, 3500 пеших солдат, 240 конных разведчиков, плюя ополченцы из русскиз переселенцев. Все были вооружены, так же имелись 16 пушек и 47 пулеметов. И все это было направлено против народа, не имеющих ничего, кроме нескольких мушкетов, пик и сабель.

8. В рапорте от 28-го августа 1916 года военного командира М.А. по Жети-Суйской области, начальника одного карательного отряда говорится «Ущелье на протяжении 8 -10 верст по р. Тюпе было очищено от Киргизов, имущество вместе с юртами (200- 300 штук) сожжены нами, а скот весь у них захвачен и угнан нами к городу Пржевальску и в село Теплоключенском и сданы. Киргизов убито и ранено 70- 80. Взято живыми 13 человек, которые сданы в Пржевальскому в тюрьму. Скота захвачены; лошадей – 172, рогатого – 1645 и овец 10 221 а всего 12 038 голов». И это только один пример убийства кыргызов Царской армией.

9. Спасаяь от Царской армии, в Китай бежало 53000 семейств кыргызов. Было убито 150 000-350 000 кыргызов.

10. Российские историки пишут, что причин для востания у кыргызов не было, утверждая вмешательства внешних сил для дестабилизации ситуации в Царской России. Но причинами были дискриминация, поборы, гонения кыргызского народа и создания невыносисыз условий для проживания. Царская админимтрация знала, что такое обращения к кыргызам может привести к востанию. К примеру, Военный губернатор Семиреченской области писал в 1907 г. генерал-губернатору, что «свыше двадцати тысяч самовольных переселенцев … преимущественно бродяг ждут наделения землей. Переселенческая партия собирается наделить их орошенной, лучшей киргизской землей с усадьбами и пашнями. Результатом таких действий будет переход киргизов из нынешнего панического состояния к бунту».

И так они поступили со всеми народами в чьи земли они вторглись...

Так кто же совершал геноцид?

 Пущай Холмогоров и Жирик и вся бешенная команда злых расистов посмотрят правде в глаза, я не буду говорить о других преступлениях Царской и Советской Руси... 

08.02.2012 17:47ответ на сообщение →САЙНЫКРИДДИНИ КЫТБИДДИН (07.02.2012 22:03)
User САЙНЫКРИДДИНИ КЫТБИДДИН (07.02.2012 22:03:22) wrote:
User Junun (07.02.2012 0:06:07) wrote:
Kase,ki az tojik budanash sharm mekunad , u hud tojik nest !!! Tadzhikom rodilsya , tadzhikom  i  pomru ! Fikr nakuned,ki dunjo  fakat  az  rusho  iborat ast . Rusho hud handaharishi Avrupovu Amrikoyand . Vakte suhan hususi vodkavu duhtarhoi harjogard meravad peshi nazari garbiho fakat rusho ba jilva meoyand . Tak , chto naberite smelosti  i izbavtes ot kompleksov. My byli , my est , my budem !!!

1. Чунун ман хорича бисьер мераваму меоям ва то дируз дар хамин акида будам, лекин вактхои охир хакатан хам аз точик буданам шарм мекунам на ин ки аз таъсири онхо балки аз хамватанхои худам ки солхои сол дар гариби хастанду мушкилихои вазнинро паси сар мекунанд хануз хам этикаву рафтору одоби одамиро аз худ накарданд.

2. Рус мардуми чандон бад нест. Хамаи ин бадбахти дар сари мо яхудони падарлаънат ки аз путинхо иборат аст чанг ихтилоф сари мо бармеангезанд. Дар тамоми дунёи яхудон ин бози давом дораду мардумро ахмак мекунанд.

3. Баъзехо дар акидаанд ки набояд аз таърихи пешинаи худ огох бошем...Чаро не??? Магар мо бидуни таърих ки хастем? Ватанфурушу хар танхо метавонанд дар ин акида бошад... вале танхо бо таърихи бузургдоштаамон зиндаги намешавад кард. 

4. Ман на аз хукумати имруза химоят мекунам ва на аз муллохо

 Хамватани азиз, ба хар як "пункт" якчанд савол:

Пункти 1:

1) Дар кадом хорич дар назар доред?
2) Чаро ту шарм мекуни?
3) Магар хар 1 шахс ба рафтори худ чавоб намедихад?

 Як точикистони дар шахри Петербург бо номи "точик-чими" машхур шуд, дар хамон шахр шахси дигар унвони академики дар сохаи забон ва адабиёт гирифт. Хар ду аз точикистон ( якумин миллаташ узбек, дигаре точик). Хар аз "Питер". 
Дар москва, як хамшахр бо суруди ВВП машхур шуд, дигаре сазовори муаллими сол мешавад! Хулоса худ барор, ба чои шарм кардан фарх кун! - хоро руст кун +хоро нишон дех.  Ман дар шубаи гоибона хамрохои русхо мехонам. ва дар курси 1-ум, зачет забони руси супурдам, ва дигарон 1000р. хариданд! Ва онхо аз шарм сурх шудан! Ман фахр кардам!!! 15 хамкурсам  сурх шуд. Муаллима низ аз шарма "Вот ты вроде умный, мог сдать, или ты..." гуён ба хамкурсом ишора кард))) 
ЯГОН ДАМ АЗ МИЛЛАТИ ХУД ШАРМ НАКУН!!! 

Пункти 2:
1) Ту чаро яхудихо айбдор мекуни? Чанд нишонахо яхудихо дех, то ман хам аз онхо эхтиёт шавам.
2) Яхудихо аз дигар миллат чи хел фарк мекуни?
3) Он акл ки яхуд дорад мо надорем?

Пункти 3:
1) Кадом таърих дар назар дори? Яъне кадом шахси таърихиро бештар маъкул?

Пункти 4:

1) хукумати кадом давлат? 
2) Кадом як харакат/амали хукуматро химоят мекуни?



07.02.2012 22:03ответ на сообщение →Junun (07.02.2012 00:06)
User Junun (07.02.2012 0:06:07) wrote:
Kase,ki az tojik budanash sharm mekunad , u hud tojik nest !!! Tadzhikom rodilsya , tadzhikom  i  pomru ! Fikr nakuned,ki dunjo  fakat  az  rusho  iborat ast . Rusho hud handaharishi Avrupovu Amrikoyand . Vakte suhan hususi vodkavu duhtarhoi harjogard meravad peshi nazari garbiho fakat rusho ba jilva meoyand . Tak , chto naberite smelosti  i izbavtes ot kompleksov. My byli , my est , my budem !!!

1. Чунун ман хорича бисьер мераваму меоям ва то дируз дар хамин акида будам, лекин вактхои охир хакатан хам аз точик буданам шарм мекунам на ин ки аз таъсири онхо балки аз хамватанхои худам ки солхои сол дар гариби хастанду мушкилихои вазнинро паси сар мекунанд хануз хам этикаву рафтору одоби одамиро аз худ накарданд.

2. Рус мардуми чандон бад нест. Хамаи ин бадбахти дар сари мо яхудони падарлаънат ки аз путинхо иборат аст чанг ихтилоф сари мо бармеангезанд. Дар тамоми дунёи яхудон ин бози давом дораду мардумро ахмак мекунанд.

3. Баъзехо дар акидаанд ки набояд аз таърихи пешинаи худ огох бошем...Чаро не??? Магар мо бидуни таърих ки хастем? Ватанфурушу хар танхо метавонанд дар ин акида бошад... вале танхо бо таърихи бузургдоштаамон зиндаги намешавад кард. 

4. Ман на аз хукумати имруза химоят мекунам ва на аз муллохо

07.02.2012 22:01ответ на сообщение →с-01 (07.02.2012 08:53)
User с-01 (07.02.2012 8:53:41) wrote:

Где была россия там нет развития,посмотрите кто был под протекторатом России и кто под Англичанами разница существенная.

Мы должны помнить что дала нам государственность Советская Россия и благодарить .Но чем дальше от России тем самим будет лучше, времена другие лучше. 

 Опять всё те же бредовые аналогии... Но с одним согласен, чем вы дальше от России - тем лучше...  Покажи пример остальным - купи билет до Душанбе... А пока ты в Москве сидишь грош цена твоим лозунгам...

 
1
 
 
 
 
 
 
 

Обсуждение в Facebook:




Главные новости

06.1208:12«Запасного аэродрома» не будет. О запрете на двойное гражданство
06.1206:54«Песни Абдула»: таджикский мигрант глазами российского режиссера
05.1220:22Чего ожидает Душанбе от нового лидера Узбекистана?
05.1219:14Путин озадачил правительство законом об адаптации мигрантов(1)
05.1216:04Заветная мечта паренька из глубинки. ВИДЕО


Самое обсуждаемое

05.1211:34Таджикистан перейдет на 12-летнее образование в 2020 году(3)
05.1219:14Путин озадачил правительство законом об адаптации мигрантов(1)
05.1211:31Китайская энергетическая строительная корпорация заинтересована в сотрудничестве с Таджикистаном(1)



(C) 2001-2016 TopTJ.com

TopTJ.com - Новости Таджикистана
00:00:00.0156259