Авторизация
 
 
Регистрация на сайте
Восстановление пароля


Новостные каналы


Skip Navigation LinksTopTJ.com  →  Новости Таджикистана  → 

Главные новости, Лента новостей

27.12.201315:19
Источник изображения: Радио Свобода

В Москве совершено жестокое убийство гражданина Таджикистана

Как сообщает lifenews.ru, мужчину в луже крови около 10 часов вечера 26 декабря нашли прохожие на улице Генерала Антонова на юго-западе Москвы.Оперативники уголовного розыска ищут убийц, расправившихся с приезжим из Таджикистана на юго-западе Москвы.

Как отмечает издание, тело и лицо 32-летнего выходца из Таджикистана Шохчон Рахматшоева было настолько изуродовано, что опознать убитого сразу не удалось. Криминалисты насчитали у жертвы 25 ножевых ранений, у мужчины также было перерезано горло, при этом убийцы не тронули деньги и ценные вещи.

- Вызов в службу "02" поступил районе 22 часов вечера 26 декабря. Труп нашли местные жители на пешеходной дорожке между домами на улице Генерала Антонова. У мужчины при себе были часы, кошелек с 1600 рублями и пачка сигарет.




К розыску убийц привлекли собаку-ищейку, но никаких результатов это не дало.По факту жестокого преступления возбуждено уголовное дело.

- Наутро мужчину опознали рабочие с соседней стройки, которые трудились вместе с ним. В этом же районе убитый снимал квартиру. В качестве основной версии рассматривается убийство, совершенное группой националистов, - добавил источник в полиции.

Проводятся оперативные мероприятия, направленные на установление лиц, причастных к совершению данного преступления, - комментирует представитель ГУ МВД по Москве.

Источник: Радио "Свобода"
2.7
- всего оценок (44)
- ваша оценка


Новый комментарий
Автор Сообщение
29.12.2013 18:00ответ на сообщение →с-001 (29.12.2013 05:32)
User с-001 (29.12.2013 5:32:46) wrote:

як марди коргара дар давлати бегона,бе гунох куштанд.Коменто бошан факат гайбати призидент....Ман тарафдори призидент нестам,неки хами одамам каму беш чон кандестааст.Хешу табораш бисьёриш кори призидента як пул кардестиян. Мумкин баъди вакте дар назараш метофтагист.Агар дигар одам призиден шавад ,афсус неки холи мо бехтар намешавад.Мо хамамон мансаб пайдо кунем аз ин призидентам мегузаронем...........афсус хамин хел аст,ва хамин хел мемонад.

Хама мемурем мерем хох призидент ё коргари кади куча,ва чавобша дар киёмат чавоб мегуем.

Ба оилаи бачаи кушташуда тазия меорам. Бачахои точике ки дар Россия кор мекунанд бояд хамеша огох ва пурэхтиёт бошанд. Танхо нагардед, шабона кушиш кунед ки ба кучахо набароед, хамеша роххои рушан ва пуринсонро интихоб кунед барои саёхат. Аз тангкучахо дуртар гардед, аз паркхо дуртар гардед, аз пиёни ва кахрамони дуртар бошед.

с-001
29.12.2013 05:32
Гость
IP:176.193.36.239

як марди коргара дар давлати бегона,бе гунох куштанд.Коменто бошан факат гайбати призидент....Ман тарафдори призидент нестам,неки хами одамам каму беш чон кандестааст.Хешу табораш бисьёриш кори призидента як пул кардестиян. Мумкин баъди вакте дар назараш метофтагист.Агар дигар одам призиден шавад ,афсус неки холи мо бехтар намешавад.Мо хамамон мансаб пайдо кунем аз ин призидентам мегузаронем...........афсус хамин хел аст,ва хамин хел мемонад.

Хама мемурем мерем хох призидент ё коргари кади куча,ва чавобша дар киёмат чавоб мегуем.

я рахмон
28.12.2013 23:57ответ на сообщение →малай (28.12.2013 16:33)
Гость
IP:41.189.238.255
User малай (28.12.2013 16:33:03) wrote:
User Мехнатдуст (28.12.2013 13:28:04) wrote:
User мухамад тараки (28.12.2013 12:33:23) wrote:
бародар ту чигуна чаноби холиро шердил мешумори агар у шердил мебуд у имруз номардона кор намекард мардуми озод фикро бо тухмат зиндони намекард агар у мардмебуд Алли бедакиро суд мекард наин ки бо навор гирифтани уро ва дар ютуб гузоштан ки мо бинем агар Алли бедаки гунахгор мебуд бавар кун ки уро суд мекарданд на ин ки номардона куштани у 

 Марди озодфикр гуфтагиятон коргари давлати буд ва мисли дигар коргарони давлати хам музду ришват мегирифт ва хам серзан буд. Чи хеле ки мебинед, фаркаш аз дигар коргарони давлат, дар ин бобат нест. Пас чаро ман уро озодфикр шуморам? Ягона фарке ки у дошт, ин кушодани партияи худ буд, ки дар оянда чи гуна харакат карданаш аз серзани ва муздхурияш маълум аст.

Эмомали Рахмон-ро масту айшпараст шинохтан, худро пас задан аст, чунки маст натавонад сари шумо хукмдори кунад. Ба хар хол, хохед агар, дар дуздихои хешовандонаш уро хам гунахкор шуморед, лекин чи даркор ин сафсатахои бепоя оид ба мастии Президент ва айшу сафояш бо зани озоди точик, ки худ дар ин бора кисса накардааст?

 Говорят, президент занимается педофилией. Специальная служба набирает красивых мальчиков для него?

  ты мне прыглинулься,,красывий,,,попа та цела? или уже давно пробилы?

мухамад тараки
28.12.2013 20:14ответ на сообщение →Мехнатдуст (28.12.2013 15:57)
Гость
IP:82.145.208.130
о бародар шумо шахсан Алли бедакиро мешинохтен о боз нашъмандии уро аз кучо медони хайр майлаши Алли Мирзо Зиёев чи у хам нашъманд буд у ку яке аз мардони бономуси Точик буд фарзандони Мирзо чага ду писари у дар кунчи зиндонанд барои чи о уно кудак буданд ку ин чаноби холи дар кучое ки як фарде точики ки кочестваи лидери дорад уро хатман нобуд мекунад 
28.12.2013 16:41ответ на сообщение →малай (28.12.2013 16:33)
User малай (28.12.2013 16:33:03) wrote:
User Мехнатдуст (28.12.2013 13:28:04) wrote:
User мухамад тараки (28.12.2013 12:33:23) wrote:
бародар ту чигуна чаноби холиро шердил мешумори агар у шердил мебуд у имруз номардона кор намекард мардуми озод фикро бо тухмат зиндони намекард агар у мардмебуд Алли бедакиро суд мекард наин ки бо навор гирифтани уро ва дар ютуб гузоштан ки мо бинем агар Алли бедаки гунахгор мебуд бавар кун ки уро суд мекарданд на ин ки номардона куштани у 

 Марди озодфикр гуфтагиятон коргари давлати буд ва мисли дигар коргарони давлати хам музду ришват мегирифт ва хам серзан буд. Чи хеле ки мебинед, фаркаш аз дигар коргарони давлат, дар ин бобат нест. Пас чаро ман уро озодфикр шуморам? Ягона фарке ки у дошт, ин кушодани партияи худ буд, ки дар оянда чи гуна харакат карданаш аз серзани ва муздхурияш маълум аст.

Эмомали Рахмон-ро масту айшпараст шинохтан, худро пас задан аст, чунки маст натавонад сари шумо хукмдори кунад. Ба хар хол, хохед агар, дар дуздихои хешовандонаш уро хам гунахкор шуморед, лекин чи даркор ин сафсатахои бепоя оид ба мастии Президент ва айшу сафояш бо зани озоди точик, ки худ дар ин бора кисса накардааст?

 Говорят, президент занимается педофилией. Специальная служба набирает красивых мальчиков для него?

 Вам не лень такую ненужную дезинформацию таскать в голове?

малай
28.12.2013 16:39ответ на сообщение →c-001 (27.12.2013 22:42)
Гость
IP:82.145.208.115
User c-001 (27.12.2013 22:42:05) wrote:

Худо рахмат кунад бародарамона.

 омин!

Но, почему он умер как баран? почему у него не было оружия для самозащиты? Наши деды в таких условиях носили кинжалы на поясах!

малай
28.12.2013 16:33ответ на сообщение →Мехнатдуст (28.12.2013 13:28)
Гость
IP:82.145.208.115
User Мехнатдуст (28.12.2013 13:28:04) wrote:
User мухамад тараки (28.12.2013 12:33:23) wrote:
бародар ту чигуна чаноби холиро шердил мешумори агар у шердил мебуд у имруз номардона кор намекард мардуми озод фикро бо тухмат зиндони намекард агар у мардмебуд Алли бедакиро суд мекард наин ки бо навор гирифтани уро ва дар ютуб гузоштан ки мо бинем агар Алли бедаки гунахгор мебуд бавар кун ки уро суд мекарданд на ин ки номардона куштани у 

 Марди озодфикр гуфтагиятон коргари давлати буд ва мисли дигар коргарони давлати хам музду ришват мегирифт ва хам серзан буд. Чи хеле ки мебинед, фаркаш аз дигар коргарони давлат, дар ин бобат нест. Пас чаро ман уро озодфикр шуморам? Ягона фарке ки у дошт, ин кушодани партияи худ буд, ки дар оянда чи гуна харакат карданаш аз серзани ва муздхурияш маълум аст.

Эмомали Рахмон-ро масту айшпараст шинохтан, худро пас задан аст, чунки маст натавонад сари шумо хукмдори кунад. Ба хар хол, хохед агар, дар дуздихои хешовандонаш уро хам гунахкор шуморед, лекин чи даркор ин сафсатахои бепоя оид ба мастии Президент ва айшу сафояш бо зани озоди точик, ки худ дар ин бора кисса накардааст?

 Говорят, президент занимается педофилией. Специальная служба набирает красивых мальчиков для него?

28.12.2013 16:15ответ на сообщение →Хотим перемен. (28.12.2013 15:21)
User Хотим перемен. (28.12.2013 15:21:07) wrote:
User мухамад тараки (28.12.2013 14:18:20) wrote:
охир барои чи тарафдорони ото аз байн мебаран фарз кардем Хукумувро аз кор холи накарданд ту мегуи призидент марди зураст агар инхел бошад у бароичи аз удаи авлоди беканораш намебарояд ки точикистонро фасод карданд Мехнадуст ман ин авлодро хуб мешиносам инхо точик нестанд 

 Хукумовро аз кор гирифта наметавонад!!! Хукумов гуфти хаму шаголош чора сварка карда гирифтагияй. 

 Хукумов бояд ки аз кор дафъ карда шавад ва тамоми моликияташ ба фоидаи давлат ситонида шавад. Фарзандонаш дуюм бор шуд, ки хам номи давлатро ва хам номи коргари давлатиро пас мекунанд. Бояд ки хар руз дар бораи ин кор ба мо хабар диханд, лекин Сардори Вазорати Корхои Дохилии Точикистон хомуш аст. Чаро президент уро холо хам равон накарда аст, ман дар хайрат. Шояд ягон коре хаст ки мо аз он бехабар? Шояд хеши президент аз 4 шахрванди таи мошини Расули Амонулло монда кимматтар бошад?  Наход ки ин Хукумовхо чунин тавонно бошанд?

Ман хам мисли шумо савол медихам хар руз.

28.12.2013 16:06ответ на сообщение →Хотим перемен. (28.12.2013 14:47)
User Хотим перемен. (28.12.2013 14:47:08) wrote:
User Мехнатдуст (28.12.2013 12:06:54) wrote:
User Хотим перемен. (27.12.2013 18:51:14) wrote:
User мухамад тараки (27.12.2013 17:43:45) wrote:
чаноби холи ин марг дар гардани туст худозада ту милати точик ро нобут кардани чи кай ту ва оилаи хароми ту ва ун туркони балчувоне ки Алли бедакиро мекушану баъд видеоро дар ютуб мегузоранд ки точикон тарсанд ва берун аз ватаншаванду ту ва оилаи харомат дар точикистон монед         Худованд ин марди чавонро дар рахмати худ чой дех ва ба оилаш забру токат

 Чаноби Холи холи ба фикрум дар мехмони дар хонаи маъшукааш Нигина Амонкуллова маст ховай.

Ачабо, ба Нигина Амонкулова ин гапхоятон маъкул бошад? Боз, шумо кадри худро чунин паст мешуморед ки, барои рохбари бар сари шумо, акли маст ва маъшукабози халал намерасонад? Президент маст нест, ва дар мастии мастияш, аз бисёр точикпахлавонон хушёртар аст. Барои рохбари бар сари шумо ва монанди шумоён хушёр ва шерак будан даркор аст. Ин шераки дар дили Э.Рахмон аст.

Хешу табораш ва ахли оилааш бошад на шеракие доранд ва на акли хушёр. Дар ин нисбар онхо аз дигар шахрвандони точик ягон фарке надоранд. Шояд хамин бошад сабаби ахмакихои беканори онхо...

 Ба собик шавхари Нигина мумкин маъкул шавад гапхои ман, барои ки бо таври зури завчаашро аз дасташ кашида гирифтанд ва ба сардори хушёри Шумо тухфа карданд, пагох мумкин, ки навбати Шумо ояд агар ба шарте, ки завчаи Шумо низ ба Рихмон писанд ояд ба монанди Нигина!!!! Шумо чи фикр доред, ки имруз вай хукмрон аст, зур аст, х,ар чи, ки хохад метавонад бикунад? 

 Гапхоятон пур аз хашму дашном ва ифтиро ба Нигина аст. Харчанде ки у зан бошад хам, дашном накунед уро. Ифтиро нагуед бар хаккаш. Мехнат карда фарзандонашро худаш калон карда истодааст, умедвор хастам ки фарзандонаш одамони боакл ва  инсондуст калон мешаванд.

28.12.2013 15:57ответ на сообщение →мухамад тараки (28.12.2013 14:07)
User мухамад тараки (28.12.2013 14:07:20) wrote:
User Мехнатдуст (28.12.2013 13:46:31) wrote:
User мухамад тараки (28.12.2013 12:33:23) wrote:
бародар ту чигуна чаноби холиро шердил мешумори агар у шердил мебуд у имруз номардона кор намекард мардуми озод фикро бо тухмат зиндони намекард агар у мардмебуд Алли бедакиро суд мекард наин ки бо навор гирифтани уро ва дар ютуб гузоштан ки мо бинем агар Алли бедаки гунахгор мебуд бавар кун ки уро суд мекарданд на ин ки номардона куштани у 

Амалиёти харбии армияи точик хуб гузашт, лекин видео кардани сарбозонро ман дастгири намекунам. Ба фикрам, ин чавобе ба видеохои Али Бедаки буд. Аз дигар тараф, чавононе ки пайравони ахмакони джундаллоху лашкари тайибаю дигару дигар ва хоказо мебошанд, бояд бинанд ки окибати худашон хам ба видео кайд карда пахш шуданаш мумкин аст.

Худи Али Бедаки бошад як катрае аз ин укъёнуси бесаводони джундаллох буд, ки сазовори зикри зиёд нест.

 бародари азиз ман аз ту пурсиданиамки дар назди худо шохиди дода метавони ки Алли бедаки гунахгор буд о у худ таслим шуд  о чаро баъд ингуна дахшатона куштанд агар у гунахгор мебуд хуб намешуд ки уро суд мекарданд хамуноне ки дар хамон видео мегуянд ки моро аз балчувон меган чаро хатман аз балчувон фарз кадем аз дигар минтака не ман бату гуям барои чи сокинони зиёди балчувон турканд 

Ман хам тарафдори суди башари хастам! Гуфтам ку: ман он видеоро дастгири намекунам. Ба худо ё кукулькан бовари надорам, барои мурдаи хар як мусаллахии исломи, ё аракхур, ё нашъаман шохидиро кори нолозим мешуморам. Як ахмак, ахмаки дигарро ба видео кайд кард ва кушт. Якеаш мурд, дигареаш то абад ошкор шуд.

Vendetta
28.12.2013 15:43
Гость
IP:77.247.181.162

ПРОДАМ РОДИНУ!!!!!

Именно так можно назвать деятельность некоторых особо «сознательных» граждан нашей республики, которые занимаются подделкой ВИЗ для граждан таких республик как Афганистан или Китай. Одним из таких мошенников является АЛИБАЕВ НАСИМ КУРБОНОВИЧ 01 МАРТА 1979 года рождения. Скажите мне, почему наши спец службы не занимаются этими вопросами и эти мошенники свободно разгуливают на свободе, когда простые граждане обронив лишнее слово тут же попадают под их надзор. А я вам отвечу.. они просто откупаются от них и продолжают дальше содействовать в получении, продлении или подделке ВИЗ людям, которые несут потенциальную угрозу нам простым людям. Давайте не дадим им зарабатывать на нашем спокойствии и благополучии и будем выводить их из тени в СМИ, интернете, и любыми другими путями. АЛИБАЕВ НАСИМ является одним из тех кто помогает афганцам и китайцам. Постите эту инфу везде усложните им жизнь!!!! Будем показывать пальцем на тех кто продают нашу многострадальную родину и может тогда компетентные органы заинтересуются ими и начнут расследования!!!

мухамад тараки
28.12.2013 15:42ответ на сообщение →Хотим перемен. (28.12.2013 15:21)
Гость
IP:82.145.210.157
User Хотим перемен. (28.12.2013 15:21:07) wrote:
User мухамад тараки (28.12.2013 14:18:20) wrote:
охир барои чи тарафдорони ото аз байн мебаран фарз кардем Хукумувро аз кор холи накарданд ту мегуи призидент марди зураст агар инхел бошад у бароичи аз удаи авлоди беканораш намебарояд ки точикистонро фасод карданд Мехнадуст ман ин авлодро хуб мешиносам инхо точик нестанд 

 Хукумовро аз кор гирифта наметавонад!!! Хукумов гуфти хаму шаголош чора сварка карда гирифтагияй. 

 ман махалчи нестам лекин имруз аз ин авлод халос шудаметавонем ки мардуми кулоб бархезанд бар зиди ин авлод чаро мардуми кулоб бароеки коргарони органи точикистон аз минтакахои кулобанд онхо ку хешу табори худро зиндони ва намекушанд 

28.12.2013 15:21ответ на сообщение →мухамад тараки (28.12.2013 14:18)
User мухамад тараки (28.12.2013 14:18:20) wrote:
охир барои чи тарафдорони ото аз байн мебаран фарз кардем Хукумувро аз кор холи накарданд ту мегуи призидент марди зураст агар инхел бошад у бароичи аз удаи авлоди беканораш намебарояд ки точикистонро фасод карданд Мехнадуст ман ин авлодро хуб мешиносам инхо точик нестанд 

 Хукумовро аз кор гирифта наметавонад!!! Хукумов гуфти хаму шаголош чора сварка карда гирифтагияй. 

28.12.2013 14:47ответ на сообщение →Мехнатдуст (28.12.2013 12:06)
User Мехнатдуст (28.12.2013 12:06:54) wrote:
User Хотим перемен. (27.12.2013 18:51:14) wrote:
User мухамад тараки (27.12.2013 17:43:45) wrote:
чаноби холи ин марг дар гардани туст худозада ту милати точик ро нобут кардани чи кай ту ва оилаи хароми ту ва ун туркони балчувоне ки Алли бедакиро мекушану баъд видеоро дар ютуб мегузоранд ки точикон тарсанд ва берун аз ватаншаванду ту ва оилаи харомат дар точикистон монед         Худованд ин марди чавонро дар рахмати худ чой дех ва ба оилаш забру токат

 Чаноби Холи холи ба фикрум дар мехмони дар хонаи маъшукааш Нигина Амонкуллова маст ховай.

Ачабо, ба Нигина Амонкулова ин гапхоятон маъкул бошад? Боз, шумо кадри худро чунин паст мешуморед ки, барои рохбари бар сари шумо, акли маст ва маъшукабози халал намерасонад? Президент маст нест, ва дар мастии мастияш, аз бисёр точикпахлавонон хушёртар аст. Барои рохбари бар сари шумо ва монанди шумоён хушёр ва шерак будан даркор аст. Ин шераки дар дили Э.Рахмон аст.

Хешу табораш ва ахли оилааш бошад на шеракие доранд ва на акли хушёр. Дар ин нисбар онхо аз дигар шахрвандони точик ягон фарке надоранд. Шояд хамин бошад сабаби ахмакихои беканори онхо...

 Ба собик шавхари Нигина мумкин маъкул шавад гапхои ман, барои ки бо таври зури завчаашро аз дасташ кашида гирифтанд ва ба сардори хушёри Шумо тухфа карданд, пагох мумкин, ки навбати Шумо ояд агар ба шарте, ки завчаи Шумо низ ба Рихмон писанд ояд ба монанди Нигина!!!! Шумо чи фикр доред, ки имруз вай хукмрон аст, зур аст, х,ар чи, ки хохад метавонад бикунад? 

мухамад тараки
28.12.2013 14:18ответ на сообщение →Мехнатдуст (28.12.2013 13:28)
Гость
IP:82.145.210.157
охир барои чи тарафдорони ото аз байн мебаран фарз кардем Хукумувро аз кор холи накарданд ту мегуи призидент марди зураст агар инхел бошад у бароичи аз удаи авлоди беканораш намебарояд ки точикистонро фасод карданд Мехнадуст ман ин авлодро хуб мешиносам инхо точик нестанд 
мухамад тараки
28.12.2013 14:07ответ на сообщение →Мехнатдуст (28.12.2013 13:46)
Гость
IP:82.145.210.157
User Мехнатдуст (28.12.2013 13:46:31) wrote:
User мухамад тараки (28.12.2013 12:33:23) wrote:
бародар ту чигуна чаноби холиро шердил мешумори агар у шердил мебуд у имруз номардона кор намекард мардуми озод фикро бо тухмат зиндони намекард агар у мардмебуд Алли бедакиро суд мекард наин ки бо навор гирифтани уро ва дар ютуб гузоштан ки мо бинем агар Алли бедаки гунахгор мебуд бавар кун ки уро суд мекарданд на ин ки номардона куштани у 

Амалиёти харбии армияи точик хуб гузашт, лекин видео кардани сарбозонро ман дастгири намекунам. Ба фикрам, ин чавобе ба видеохои Али Бедаки буд. Аз дигар тараф, чавононе ки пайравони ахмакони джундаллоху лашкари тайибаю дигару дигар ва хоказо мебошанд, бояд бинанд ки окибати худашон хам ба видео кайд карда пахш шуданаш мумкин аст.

Худи Али Бедаки бошад як катрае аз ин укъёнуси бесаводони джундаллох буд, ки сазовори зикри зиёд нест.

 бародари азиз ман аз ту пурсиданиамки дар назди худо шохиди дода метавони ки Алли бедаки гунахгор буд о у худ таслим шуд  о чаро баъд ингуна дахшатона куштанд агар у гунахгор мебуд хуб намешуд ки уро суд мекарданд хамуноне ки дар хамон видео мегуянд ки моро аз балчувон меган чаро хатман аз балчувон фарз кадем аз дигар минтака не ман бату гуям барои чи сокинони зиёди балчувон турканд 

28.12.2013 13:46ответ на сообщение →мухамад тараки (28.12.2013 12:33)
User мухамад тараки (28.12.2013 12:33:23) wrote:
бародар ту чигуна чаноби холиро шердил мешумори агар у шердил мебуд у имруз номардона кор намекард мардуми озод фикро бо тухмат зиндони намекард агар у мардмебуд Алли бедакиро суд мекард наин ки бо навор гирифтани уро ва дар ютуб гузоштан ки мо бинем агар Алли бедаки гунахгор мебуд бавар кун ки уро суд мекарданд на ин ки номардона куштани у 

Амалиёти харбии армияи точик хуб гузашт, лекин видео кардани сарбозонро ман дастгири намекунам. Ба фикрам, ин чавобе ба видеохои Али Бедаки буд. Аз дигар тараф, чавононе ки пайравони ахмакони джундаллоху лашкари тайибаю дигару дигар ва хоказо мебошанд, бояд бинанд ки окибати худашон хам ба видео кайд карда пахш шуданаш мумкин аст.

Худи Али Бедаки бошад як катрае аз ин укъёнуси бесаводони джундаллох буд, ки сазовори зикри зиёд нест.

28.12.2013 13:28ответ на сообщение →мухамад тараки (28.12.2013 12:33)
User мухамад тараки (28.12.2013 12:33:23) wrote:
бародар ту чигуна чаноби холиро шердил мешумори агар у шердил мебуд у имруз номардона кор намекард мардуми озод фикро бо тухмат зиндони намекард агар у мардмебуд Алли бедакиро суд мекард наин ки бо навор гирифтани уро ва дар ютуб гузоштан ки мо бинем агар Алли бедаки гунахгор мебуд бавар кун ки уро суд мекарданд на ин ки номардона куштани у 

 Марди озодфикр гуфтагиятон коргари давлати буд ва мисли дигар коргарони давлати хам музду ришват мегирифт ва хам серзан буд. Чи хеле ки мебинед, фаркаш аз дигар коргарони давлат, дар ин бобат нест. Пас чаро ман уро озодфикр шуморам? Ягона фарке ки у дошт, ин кушодани партияи худ буд, ки дар оянда чи гуна харакат карданаш аз серзани ва муздхурияш маълум аст.

Эмомали Рахмон-ро масту айшпараст шинохтан, худро пас задан аст, чунки маст натавонад сари шумо хукмдори кунад. Ба хар хол, хохед агар, дар дуздихои хешовандонаш уро хам гунахкор шуморед, лекин чи даркор ин сафсатахои бепоя оид ба мастии Президент ва айшу сафояш бо зани озоди точик, ки худ дар ин бора кисса накардааст?

мухамад тараки
28.12.2013 12:33ответ на сообщение →Мехнатдуст (28.12.2013 12:06)
Гость
IP:82.145.210.157
бародар ту чигуна чаноби холиро шердил мешумори агар у шердил мебуд у имруз номардона кор намекард мардуми озод фикро бо тухмат зиндони намекард агар у мардмебуд Алли бедакиро суд мекард наин ки бо навор гирифтани уро ва дар ютуб гузоштан ки мо бинем агар Алли бедаки гунахгор мебуд бавар кун ки уро суд мекарданд на ин ки номардона куштани у 
28.12.2013 12:06ответ на сообщение →Хотим перемен. (27.12.2013 18:51)
User Хотим перемен. (27.12.2013 18:51:14) wrote:
User мухамад тараки (27.12.2013 17:43:45) wrote:
чаноби холи ин марг дар гардани туст худозада ту милати точик ро нобут кардани чи кай ту ва оилаи хароми ту ва ун туркони балчувоне ки Алли бедакиро мекушану баъд видеоро дар ютуб мегузоранд ки точикон тарсанд ва берун аз ватаншаванду ту ва оилаи харомат дар точикистон монед         Худованд ин марди чавонро дар рахмати худ чой дех ва ба оилаш забру токат

 Чаноби Холи холи ба фикрум дар мехмони дар хонаи маъшукааш Нигина Амонкуллова маст ховай.

Ачабо, ба Нигина Амонкулова ин гапхоятон маъкул бошад? Боз, шумо кадри худро чунин паст мешуморед ки, барои рохбари бар сари шумо, акли маст ва маъшукабози халал намерасонад? Президент маст нест, ва дар мастии мастияш, аз бисёр точикпахлавонон хушёртар аст. Барои рохбари бар сари шумо ва монанди шумоён хушёр ва шерак будан даркор аст. Ин шераки дар дили Э.Рахмон аст.

Хешу табораш ва ахли оилааш бошад на шеракие доранд ва на акли хушёр. Дар ин нисбар онхо аз дигар шахрвандони точик ягон фарке надоранд. Шояд хамин бошад сабаби ахмакихои беканори онхо...

 
1
 
 

Обсуждение в Facebook:




Главные новости

03.1216:40Душанбинских пекарей отправили в вынужденный отпуск
03.1215:16Ансори: Смертный приговор Бобака Занджани не отменен
03.1212:35В России группа наркоторговцев подозревается в сбыте около 700 кг героина