Авторизация
 
 
Регистрация на сайте
Восстановление пароля


Новостные каналы


Skip Navigation LinksTopTJ.com  →  Новости Таджикистана  → 

Лента новостей, Общество

23.07.201314:30
Источник изображения: news.tj

Тохиру Абдуджаббору предлагают посмертно присвоить звание «Герой Таджикистана»

Таджикский журналист Ахмадшох Комилзода предложил правительству страны удостоить лидера Национально-освободительного движения Таджикистана и учредителя народной организации «Растохез» Тохира Абдуджаббора званием «Герой Таджикистана».

В обращении, опубликованном в СМИ 22 июля, Комилзода отмечает, что в последнее время правительство РТ выступило инициатором возвращения на Родину известного таджикского поэта, удостоило званием «Герой Таджикистана» таких отважных сыновей отечества, как Нусратулло Махсум, Шириншо Шотемур, Садриддин Айни, Бободжон Гафуров и Мирзо Турсунзаде.

«Однако следует отметить, что старания достойного сына нации Тохира Абдуджаббора в деле достижения государственной независимости Таджикистана и роли нашего родного языка не менее достойны, чем заслуги указанных героев страны. Взрослое поколение и политики страны прекрасно помнят его выступления на заседаниях предыдущего Верховного Совета, на аренах политической борьбы и даже в действующем парламенте Советского Союза, где он постоянно защищал национальные интересы республики. Нельзя забывать, что после обретения независимости он как один из руководителей национально-освободительного и демократического движения во времена политических и военных противоборств, не примкнул ни к одной из противоборствующих сторон и считал себя частью народа Таджикистана», - пишет Комилзода.

Он напоминает, что заслуги Тохира Абдуджаббора в разработке концепции независимости Таджикистана считаются очень ценными. Кроме того, он является одним из первых инициаторов разработки проектов развития экономики, социальной сферы, образования и других отраслей страны, которые были предложены предыдущим составам правительства и опубликованы в печатных издания тех лет.

По мнению Комилзода, Т. Абдуджаббору приложил неимоверные усилия для придания таджикскому языку статуса государственного.

Напомним, что в 2011 году Ахмадшох Комилзода собрал материалы в СМИ и высказывания известных деятелей о жизни и деятельности Тохира Абдуджаббора и издал книгу под названием «Архитектор независимости Таджикистана» тиражом 500 экземпляров.    

Источник: ИА "Азия Плюс"
Автор: Азия-Плюс
3.0
- всего оценок (2)
- ваша оценка


Новый комментарий
Автор Сообщение
Sorei 1956
24.07.2013 22:34ответ на сообщение →шери понгоз (24.07.2013 14:34)
Гость
IP:217.118.91.41
User шери понгоз (24.07.2013 14:34:16) wrote:
User Sorei 1956 (23.07.2013 22:55:23) wrote:
"Суханони устод "точикон бояд аз гуломи бароянд" , 

Кадом давраи гуломиро дар назар доред? Давраи Хокимияти Советиро?  

Устоди Шумо ва худи Шумо дар кадом давра сохиби маълумот ва касб шудед? Намак хурда, намакдонро шикастед.

Мархум Хувайдуллоев чи гунох дошт,ки бо дассисаю игвогарии ин гуна фитнагарони хонумонсуз ба катл расиданд.

Ман шубха мебарам,ки Шумо худро "шери Понгоз" мешуморед.

Шерони Понгоз Хувайдуллоев, Почомуллоев,Чураев Рустам Чураевич аввалин олиме  буд, ки забони мехи-пахлавиро аз худ карда буданд. 

Окибати кушишхои Т.Абд. оиди забони точики ба хама маълум. Точикон ба номи Джамшут ва Равшан сазовор шуданд.

 бародар точикхо азнимаи дуюми асри 19 солхои 1853 1868 1873 1893 1917 1924 1929 пурра гуломи хугистон гаштанд мавзуи забти осиёи миёна факти таърихист аз аввали забти осиёи миёна хугхо тамоми ашёи хом маъхазхои маънави бойгониро ба хугистон кашониданд тадкикотхои олимони онхо дар мавзуи осиёи миёна пеш аз хама гаразнок нисбати мо манфит чониби онхост ба хар восита онхо ба процесси ташакули табии таърихии мардумони осиёи миёна хусусан точикон таъсири манфии халкунанда бозидаанд таксимоти англо саксо хуги аз сохили чапу рости дарёи панч таксимоти вахшиёнаи осиёи миёна аз тарафи хугхо точиконро аз решахои милли махалли канда кард-разделяй властвуй чаро соли 1929 хучанд не бухоро самарканд ё дигар мавзеъро ба точикистон хамрох накарданд чунки мавкеи чугрофии махалли хамрох мешуда мувофикат намекард хучанд барои онхо идеали буд аз инки шимолу чануби точикистон ягона пайваста нест мухандисони таксимоти осиёи миёна махз хамон олимони онхоанд ки осиёи миёнаро тадкик кардаанд натичаи ин таксимотро хозир киёс кун худи хамон хугхо имруз байни чумхурихои осиёи миёна нифокхои сунъи ба амал меоранд ки ба манфиати онхост........................          дуруст шерони понгози хусусан рахмати н.хувайдуллоев кахрамонона фавтид,лекин вай талаффоти система гардид худи у ва котилони вай яъне умуман ду тарафи мукобили чанги шахрвандии точикистон мохияти аслии ин чангро дарк намекаданд.мухандисони чанг душманони миллати точик хамон англо саксу хугу яхуду дигарон буданд ки аз ин чанг бахра бурда истодаанд......... sorei -1956 масъаларо ба мохияту решааш назар кун а может ты знаешь откуда ишак пёрнет

 Шумо мисли муллохо дуруяги ва очизии худро нишон дода истодаед, айби худро  дар намояндагони дигар миллатхо мечуед,хол он ки бо шарофати ин (хугхо),яхудихои Бухорою Самарканд, ва дигар халкхо дар хама сохахо ба муввафакиятхои бузург комил гаштанд.

Дар акси хол роли Одина ё Дохундаро ичро мекардед. 

 Вале Шумо бо дассисаю шайтонии худ  афсонаи "Кишлоки Тиллои"-и М.Миршакарро дар хает татбик намудед. 

шери понгоз
24.07.2013 14:34ответ на сообщение →Sorei 1956 (23.07.2013 22:55)
Гость
IP:178.49.116.169
User Sorei 1956 (23.07.2013 22:55:23) wrote:
"Суханони устод "точикон бояд аз гуломи бароянд" , 

Кадом давраи гуломиро дар назар доред? Давраи Хокимияти Советиро?  

Устоди Шумо ва худи Шумо дар кадом давра сохиби маълумот ва касб шудед? Намак хурда, намакдонро шикастед.

Мархум Хувайдуллоев чи гунох дошт,ки бо дассисаю игвогарии ин гуна фитнагарони хонумонсуз ба катл расиданд.

Ман шубха мебарам,ки Шумо худро "шери Понгоз" мешуморед.

Шерони Понгоз Хувайдуллоев, Почомуллоев,Чураев Рустам Чураевич аввалин олиме  буд, ки забони мехи-пахлавиро аз худ карда буданд. 

Окибати кушишхои Т.Абд. оиди забони точики ба хама маълум. Точикон ба номи Джамшут ва Равшан сазовор шуданд.

 бародар точикхо азнимаи дуюми асри 19 солхои 1853 1868 1873 1893 1917 1924 1929 пурра гуломи хугистон гаштанд мавзуи забти осиёи миёна факти таърихист аз аввали забти осиёи миёна хугхо тамоми ашёи хом маъхазхои маънави бойгониро ба хугистон кашониданд тадкикотхои олимони онхо дар мавзуи осиёи миёна пеш аз хама гаразнок нисбати мо манфит чониби онхост ба хар восита онхо ба процесси ташакули табии таърихии мардумони осиёи миёна хусусан точикон таъсири манфии халкунанда бозидаанд таксимоти англо саксо хуги аз сохили чапу рости дарёи панч таксимоти вахшиёнаи осиёи миёна аз тарафи хугхо точиконро аз решахои милли махалли канда кард-разделяй властвуй чаро соли 1929 хучанд не бухоро самарканд ё дигар мавзеъро ба точикистон хамрох накарданд чунки мавкеи чугрофии махалли хамрох мешуда мувофикат намекард хучанд барои онхо идеали буд аз инки шимолу чануби точикистон ягона пайваста нест мухандисони таксимоти осиёи миёна махз хамон олимони онхоанд ки осиёи миёнаро тадкик кардаанд натичаи ин таксимотро хозир киёс кун худи хамон хугхо имруз байни чумхурихои осиёи миёна нифокхои сунъи ба амал меоранд ки ба манфиати онхост........................          дуруст шерони понгози хусусан рахмати н.хувайдуллоев кахрамонона фавтид,лекин вай талаффоти система гардид худи у ва котилони вай яъне умуман ду тарафи мукобили чанги шахрвандии точикистон мохияти аслии ин чангро дарк намекаданд.мухандисони чанг душманони миллати точик хамон англо саксу хугу яхуду дигарон буданд ки аз ин чанг бахра бурда истодаанд......... sorei -1956 масъаларо ба мохияту решааш назар кун а может ты знаешь откуда ишак пёрнет

24.07.2013 12:41ответ на сообщение →Sorei 1956 (23.07.2013 22:55)
User Sorei 1956 (23.07.2013 22:55:23) wrote:
"Суханони устод "точикон бояд аз гуломи бароянд" , 

Кадом давраи гуломиро дар назар доред? Давраи Хокимияти Советиро?  

Устоди Шумо ва худи Шумо дар кадом давра сохиби маълумот ва касб шудед? Намак хурда, намакдонро шикастед.

Мархум Хувайдуллоев чи гунох дошт,ки бо дассисаю игвогарии ин гуна фитнагарони хонумонсуз ба катл расиданд.

Ман шубха мебарам,ки Шумо худро "шери Понгоз" мешуморед.

Шерони Понгоз Хувайдуллоев, Почомуллоев,Чураев Рустам Чураевич аввалин олиме  буд, ки забони мехи-пахлавиро аз худ карда буданд. 

Окибати кушишхои Т.Абд. оиди забони точики ба хама маълум. Точикон ба номи Джамшут ва Равшан сазовор шуданд.

 

Sorei 1956
23.07.2013 23:18ответ на сообщение →Акаи Мундукбой (23.07.2013 23:06)
Гость
IP:217.118.91.52
User Акаи Мундукбой (23.07.2013 23:06:02) wrote:

Следующая в списке будет "мать народа" судя по всему...

 Думаю...Ваши прогнозы сбудется.

23.07.2013 23:06

Следующая в списке "героев" будет "мать народа" судя по всему...

Sorei 1956
23.07.2013 22:55ответ на сообщение →шери понгоз (23.07.2013 20:00)
Гость
IP:217.118.91.52
"Суханони устод "точикон бояд аз гуломи бароянд" , 

Кадом давраи гуломиро дар назар доред? Давраи Хокимияти Советиро?  

Устоди Шумо ва худи Шумо дар кадом давра сохиби маълумот ва касб шудед? Намак хурда, намакдонро шикастед.

Мархум Хувайдуллоев чи гунох дошт,ки бо дассисаю игвогарии ин гуна фитнагарони хонумонсуз ба катл расиданд.

Ман шубха мебарам,ки Шумо худро "шери Понгоз" мешуморед.

Шерони Понгоз Хувайдуллоев, Почомуллоев,Чураев Рустам Чураевич аввалин олиме  буд, ки забони мехи-пахлавиро аз худ карда буданд. 

Окибати кушишхои Т.Абд. оиди забони точики ба хама маълум. Точикон ба номи Джамшут ва Равшан сазовор шуданд.


шери понгоз
23.07.2013 20:00
Гость
IP:217.118.79.37
Шодравон устод ТОХИРИ Абдучаббор марзди заки ва хассос буд .У дар ояндаи давлати Точикистон акида мекард.Аввалан худаш намунаи ибрат буд, вакте у сухан мегуфт дар хайрат меафтоди , забони форси дариро тоза беолудаги гап мезад.Вакте устод лексия мехонд ,мантики суханаш гайриодди буд.Суханони устод "точикон бояд аз гуломи бароянд" , хеч аз хотирам намеравад.Ба гайр аз тахрезии барномаи рушди иктисодии давлати навин ва декларатсияи сохибистиклолии Точикистон устод боз хизматхои дигари такдирсоз барои миллат кардааст. Мероси илми ва акидавии устод холо пурра татбик нашудаанд.Устоди шодравон ба ин унвон арзанда хастанд .
Sorei 1956
23.07.2013 17:39
Гость
IP:217.118.91.44
"Взрослое поколение и политики страны прекрасно помнят его выступления на заседаниях предыдущего Верховного Совета, на аренах политической борьбы и даже в действующем парламенте Советского Союза, где он постоянно защищал национальные интересы республики".

Про покойниках плохое не говорят, но тут нет слов.....

Узаконили (забони ниёгон),думаю сами филологи понимают или нет??? Сомневаюсь.


Обсуждение в Facebook:




Главные новости

04.1215:34Узбекистан выбрал нового президента
04.1215:01День рождения Пророка: без помпезности и угощений
04.1212:14Жизнь в гараже. ВИДЕО
03.1216:40Душанбинских пекарей отправили в вынужденный отпуск
03.1215:16Ансори: Смертный приговор Бобака Занджани не отменен


Самое обсуждаемое

01.1214:11Атамбаев о ЕАЭС: вступаем в братский союз и встречаем старшего брата, который нам ножки подставляет(7)
02.1210:57Лидер Компартии Таджикистана верит председателю Нацбанка, но стоит в очереди за своим депозитом(3)
01.1209:43На реализацию новой Национальной стратегии развития Таджикистана необходимы $118,1 млрд.(3)
03.1210:32Когда у НПЗ "финансы поют романсы"...(1)
03.1209:12Эмомали Рахмону построят новые резиденции(1)



(C) 2001-2016 TopTJ.com

TopTJ.com - Новости Таджикистана
00:00:00.0160153