Авторизация
 
 
Регистрация на сайте
Восстановление пароля


Новостные каналы


Skip Navigation LinksTopTJ.com  →  Новости Таджикистана  → 

Главные новости, Лента новостей, Видеоновости, Культура и искусство

28.08.201314:05
Сюжет МТРК "Мир"
Источник видео: МТРК "Мир"

На экраны Таджикистана вышел фильм о гражданской войне 1990-х

Душанбе, 28 августа. В Таджикистане вышла в прокат лента «Смерть невинного» («Марги бегунох»). Этот фильм обещает стать в республике одним из главных событий нового киносезона. Основу сюжета составляют события гражданской войны 1992 года. На премьере побывала корреспондент телеканала «МИР 24» Эллина Ким.

Источник: МТРК "Мир"
0.0
- всего оценок (0)
- ваша оценка


Новый комментарий
Автор Сообщение
29.08.2013 16:39ответ на сообщение →c-001 (28.08.2013 22:54)
User c-001 (28.08.2013 22:54:34) wrote:
User Гуру (28.08.2013 22:12:57) wrote:

О хаманда маълумай за ранее сюжети фильм . Ба гуфтаи режисёри  калони хукумат Ч.О  ин фильма сабт  кардан .Яъне  террористо , бандито , одамхурро  бо  сардории чор та мулло  хостан ки Точикистона ай байн нобуд созан . Не кин фарзандони миллат , кахрамонои замон , диловарои шучоъ бо сарварии Ч.О  хамаи бандитора  несту нобуд  кардану тамоми миллата начот  додан , иваз  бар ин кахрамонишон  як умра  касам  ёд кардагиян  ки власта  бе ягон  бе савода  дига наметан , то ки бо хулигани  накуна касе ......... Хуллас  инамихел  сюжет да , дар  дарвозаи  интихобот  хотир аддози  ки  фаромушт  накунен  эй  Точико  шумора  ки  начот  додагияй .

 ина гап дар где будай Бародар---Бетмани точикияйгу.....Бо мегум ин реклама барои чи боша.

  Ака - дар где ша  намедонум худмаму , не кин точна  чихеле ки навиштам  ана хамун хелай , бародари  anvarjon777  тасдикуш  кард .

anvarjon777
29.08.2013 10:58
Гость
IP:158.181.228.77

пеш аз интихобот боз як бори дигар едовар мекунан ки чи мешавад агар сар баланд кунед. тарсондану тахдид кардан силохи асосии режимхо аст. бубинед ки дар кадом вакт ин фильмро бароварданд. дакикан 2-3 мох пеш аз интихобот.

c-001
28.08.2013 22:54ответ на сообщение →Гуру (28.08.2013 22:12)
Гость
IP:95.26.123.37
User Гуру (28.08.2013 22:12:57) wrote:

О хаманда маълумай за ранее сюжети фильм . Ба гуфтаи режисёри  калони хукумат Ч.О  ин фильма сабт  кардан .Яъне  террористо , бандито , одамхурро  бо  сардории чор та мулло  хостан ки Точикистона ай байн нобуд созан . Не кин фарзандони миллат , кахрамонои замон , диловарои шучоъ бо сарварии Ч.О  хамаи бандитора  несту нобуд  кардану тамоми миллата начот  додан , иваз  бар ин кахрамонишон  як умра  касам  ёд кардагиян  ки власта  бе ягон  бе савода  дига наметан , то ки бо хулигани  накуна касе ......... Хуллас  инамихел  сюжет да , дар  дарвозаи  интихобот  хотир аддози  ки  фаромушт  накунен  эй  Точико  шумора  ки  начот  додагияй .

 ина гап дар где будай Бародар---Бетмани точикияйгу.....Бо мегум ин реклама барои чи боша.

28.08.2013 22:12

О хаманда маълумай за ранее сюжети фильм . Ба гуфтаи режисёри  калони хукумат Ч.О  ин фильма сабт  кардан .Яъне  террористо , бандито , одамхурро  бо  сардории чор та мулло  хостан ки Точикистона ай байн нобуд созан . Не кин фарзандони миллат , кахрамонои замон , диловарои шучоъ бо сарварии Ч.О  хамаи бандитора  несту нобуд  кардану тамоми миллата начот  додан , иваз  бар ин кахрамонишон  як умра  касам  ёд кардагиян  ки власта  бе ягон  бе савода  дига наметан , то ки бо хулигани  накуна касе ......... Хуллас  инамихел  сюжет да , дар  дарвозаи  интихобот  хотир аддози  ки  фаромушт  накунен  эй  Точико  шумора  ки  начот  додагияй .

c-001
28.08.2013 21:49
Гость
IP:95.26.123.37

ягон пират дар сайт нестай?хами коноя тамошо кунем.


Обсуждение в Facebook:




Главные новости

19.0219:20Российский пенсионер порезал трех мигрантов в Германии
19.0214:49У Службы связи из сейфа утащили почти 150 тысяч
19.0214:14В Вахше вывесили флаги ИГ. Произведены задержания
19.0214:06В Вахше ищут тех, кто водрузил на крышах домов черные флаги ИГ(1)
19.0212:27На страховом рынке Таджикистана появилась еще одна страховая компания


Самое обсуждаемое

17.0210:06В Таджикистане ввели госмонополию на интернет(2)
17.0218:32Прощай, Курган-Тюбе! Здравствуй, Бохтар!(2)
19.0214:06В Вахше ищут тех, кто водрузил на крышах домов черные флаги ИГ(1)



(C) 2001-2018 TopTJ.com

TopTJ.com - Новости Таджикистана
00:00:00.0312568